زمان مطالعه: 1 دقیقه
آیت الله شیخ حسن صانعی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

آیت الله شیخ حسن صانعی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

آیت الله شیخ حسن صانعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است که چند روز گذشته در جریان مراسم تشییع پیکر آیت الله...

hassan-sanei3
hassan-sanei3

آیت الله شیخ حسن صانعی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است که چند روز گذشته در جریان مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی در بیمارستان بستری شدند. آسمونی در این بخش بیوگرافی کوتاهی از آیت الله حسن صانعی برای شما عزیزان تهیه کرده است.

حسن صانعی (متولد 1313 در نیک اباد جرقویه اصفهان) عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سرپرست بنیاد پانزده خرداد است. او برادر یوسف صانعی است و دارای دو فرزند به نام های محی الدین صانعی و محسن صانعی می باشد.

hassan-sanei1
hassan-sanei1

وضعیت جسمانی آیت‌الله حسن صانعی مساعد است

مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آخرین وضعیت جسمانی آیت‌الله حسن صانعی را تشریح کرد.

دکتر عباس زارع نژاد در خصوص آخرین وضعیت جسمانی آیت الله حسن صانعی و اقدامات درمانی انجام شده برای وی، اظهار کرد: ایشان امروز در زمان دفن آیت الله هاشمی رفسنجانی در داخل ضریح بودند که به دلیل تألمات روحی و همچنین گرمای بیش از اندازه، شرایط نامساعدی پیدا کردند،‌لذا وزیر بهداشت معاینات و اقدامات اولیه را در همان ضریح انجام دادند.

وی افزود: عوامل اورژانس نیز آیت الله صانعی را به خارج از ضریح هدایت و به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل کردند. من نیز به نمایندگی از وزیر بهداشت از ایشان عیادت کردم.

به گفته مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در حال حاضر وضعیت جسمی آیت الله حسن صانعی مساعد است و ظرف دو ساعت آینده مرخص می‌شود.

hassan-sanei2
hassan-sanei2

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «آیت الله شیخ حسن صانعی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره آیت الله شیخ حسن صانعی ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.