درج نظر
مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر سریال‌های معروف ترکیه است و یکی از فیلم‌های او مست عشق به کارگردانی حسن فتحی است که با بازیگران ایرانی بازی کرده.

هانده ارچل (Hande Erçel) بازیگر و مدل مشهور تلویزیون ترکیه است. هانده پس از ایفای نقش اصلی در فیلم Ask Laftan Anlamaz در نقش حیات اوزون محبوب شد. مردم از این فیلم بسیار استقبال کردند.

فیلم آوریل ۲۰۲۴ یا فروردین ۱۴۰۳ هانده ارچل که در سینماهای ایران و ترکیه اکران می‌شود فیلم مست عشق است. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی هانده ارچل را ببینید.

نام و نام خانوادگی هانده ارچل
تاریخ تولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳
محل تولد باندیرما، ترکیه
محل زندگی استانبول
ملیت ترکیه‌ای
حرفه بازیگر، مدل، نقاش
وضعیت تاهل مجرد

 

هانده ارچل در ژاپن آوریل ۲۰۲۴

درباره هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر، مجری و مدل ترکیه‌ای ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در باندیرما، ترکیه به دنیا آمد. وی دارای دو ملیت است. پدر وی ترکیه‌ای و مادر وی آلمانی است. پدر هانده می‌خواست که او پزشک شود. وی در سال ۲۰۱۹ مادرش را به دلیل سرطان از دست داد. هانده تنها یک خواهر دارد.

هانده در سال ۲۰۱۵ با بورک سردار سانال، هنرپیشه ترکیه‌ای دوست بود. او سپس با اکین مرت دیماز، بازیگر ترکیه‌ای از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ارتباط داشت. از سال ۲۰۱۷ با مورات دالکلیچ خواننده معروف ترکیه‌ای در ارتباط بود. هانده و مورات مدتی بعد از هم جدا شدند ولی پس از مرگ مادرش دوباره به این رابطه ادامه دادند و باز هم جدا شدند. هانده ارچل و کرم بورسین بازیگران سریال «تو در خانه‌ام را بزن» یکی از مشهورترین زوج‌های ترکیه بودند. این بازیگران هنگام ضبط فیلم «Sen Çal Kapımı» عاشق یکدیگر شدند و در آوریل ۲۰۲۱ رابطه عاشقانه خود را رسمی کردند. این زوج در کانون توجه رسانه های تخصصی و طرفدارانشان قرار گرفته بودند اما بعد از مدتی از یکدیگر جدا شدند. هانده ارچل سال ۲۰۲۳ روابط عاشقانه‌ای با هاکان سابانجی میلیادر ترکیه‌ای داشت تا اینکه این رابطه هم دوام نیاورد.

ارچل درسال ۲۰۱۲ در مسابقات زیبایی در کشور آذربایجان شرکت کرده بود و در این مسابقات بعنوان دومی دست یافت. هانده ارچل بعنوان یکی از ۱۰ زن زیبای جهان هم انتخاب شده است. استایل و میمیک صورت هانده ارچل یکی از عوامل موفقیت وی در امر مدلینگ اسـت. بسیاری معتقدند وی سیمایی کاملا ترک گونه دارد و نمونه زیبای یک دختر ترکیه‌ای اسـت.

هانده ارچل

زندگی هنری هانده ارچل

هانده ارچل در زمینه‌های مدلینگ، بازیگری و مجری گری فعالیت دارد. هانده اولین بار در سن ۲۱ سالگی وارد دنیای بازیگری شد. او در ابتدا در سریال درخت زندگی نقش آفرینی نمود اما با بازی در مدرسه دیوانه در میان مردم بسیار محبوب و شناخته شد. اما شهرت او زمانی اوج گرفت که در فیلم دختران آفتاب، به عنوان کارکتر سلین به نقش آفرینی پرداخت. در کنار فعالیت های هنری، هانده ارچل به عنوان سفیر تجاری برخی برند های معروف ترکیه از جمله لورآل می باشد.

هانده ارچل در مست عشق ساخته حسن فتحی نقش کیمیا را بازی کرد. وی همبازی شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابرهیم چلیکول و حسام منظور بوده. داستان فیلم «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌‌افتد.

هامده ارچل در سال ۲۰۱۲ کار خود را در مدلینگ آغاز کرد و با آژانس های مدلینگ زیادی کار کرد. او با کسب عنوان دوشیزه ترکیه در سال ۲۰۱۲ به شهرت رسید. او آرزو دارد روزی با رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو ستاره های هالیوود کار کند.

فیلم‌های هانده ارچل

سال نام فیلم نقش
۲۰۲۴ مست عشق کیمیا خاتون

 

سریال‌های هانده ارچل

سال نام سریال نقش
۲۰۲۳ شخصی دیگر لیلا
۲۰۲۱ تو در خانه ام را بزن ادا ییلدیز
۲۰۱۹ عزیزه عزیزه
۲۰۱۹ حلقه مژده
۲۰۱۷ مروارید سیاه هازال
 ۲۰۱۷–۲۰۱۶ عشق حرف حالیش نمیشه حیات اوزون
۲۰۱۵ دختران آفتاب سلین
۲۰۱۴ دیوانه در کلاس درس دانشگاه مریم

 

مشخصات ظاهری هانده ارچل

رنگ مو مشکی
رنگ چشم مشکی
قد ۱۷۵ سانتیمتر
وزن ۵۵ کیلوگرم

راه ارتباطی هانده ارچل

پیج اینستاگرام handemiyy

تصاویر هانده ارچل

عکس هانده ارچل
عکس هانده ارچل
هانده ارچل و کرم بورسین در سریال عشق حرف حالیش نمیشه
هانده ارچل و کرم بورسین
هانده ارچل و کرم بورسین
نامزد سابق هانده ارچل (کرم بورسین)
 عکس هانده ارچل جدیدترین

هانده ارچل در نقش کیمیا دختر مولوی

 عکس واقعی هانده ارچل
هانده ارچل و مورات دالکلیچ
 همسر هانده ارچل
مدلینگ هانده ارچل
 عکس واقعی هانده ارچل
هانده ارچل در سکانسی از فیلم
 عکس واقعی هانده ارچل
مراسم خاکسپاری مادر هانده ارچل
 هانده ارچل قبل از عمل
هانده ارچل قبل از عمل
 عکس هانده ارچل جدیدترین
هانده ارچل و خواهرزاده اش

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی هانده ارچل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی هانده ارچل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.