زمان مطالعه: 1 دقیقه
هم رفیق، تاک شوی شهاب حسینی

هم رفیق، تاک شوی شهاب حسینی

برنامه هم رفیق با میزبانی شهاب حسینی، رویکردی اجتماعی دارد که گفتگوهای دوستانه با هنرمندان بخش اصلی این برنامه را تشکیل می دهد.

شهاب حسینی درجدیدترین فعالیت هنری اش با برنامه ایی تاک شو یا گفتگومحور مهمان خانه های مردم شد. با آسمونی همراه باشید.

آخرین فعالیت این مجری و بازیگر مطرح کشورمان به دو دهه قبل و برنامه اکسیژن برمی گردد و اکنون نخستین قسمت از برنامه جدید این بازیگر محبوب در به صورت اختصاصی در پلتفرم نماوا منتشر شده است.

هم رفیق
هم رفیق

این برنامه با حضور مردم و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضبط می شود و به دنبال این است که در این شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا، فضایی آرام را برای مردم ایجاد کند تا کمی از غم و تلخی های این روز ها بکاهد. هم رفیق به تهیه کنندگی حسن خدادادی و نویسندگی سروش صحت، مهمانانی مشهور دارد که در اولین قسمت این برنامه شهاب حسینی میزبان نوید محمد زاده، سوپر استار سینمای ایران بود و بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. جالب اینجاست که این دو بازیگر برای نخستین بار در این برنامه با هم دیدار کردند.

هم رفیق
هم رفیق

قسمت اول هم رفیق با اجرای یک آهنگ از گروه بمرانی آغاز شد که کاملا با فضای برنامه هماهنگ بود.

هم رفیق
هم رفیق

مهم ترین ویژگی هم رفیق دعوت شهاب حسینی از یک مهمان و دعوت آن مهمان از بهترین دوست خود است که در قسمت اول نوید محمدزاده به همراه بهترین دوست خود وحید جلیلوند در این برنامه حضور یافتند.

نظر خود را درباره «هم رفیق، تاک شوی شهاب حسینی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره هم رفیق، تاک شوی شهاب حسینی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.