زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی حمید طالب زاده

بیوگرافی حمید طالب زاده

حمید طالب زاده برادر عماد طالب زاده است که مدتی است به آمریکا مهاجرت کرده و با خانواده در آنجا زندگی می کند.

حمید طالب زاده خواننده پاپ کشور و برادر عماد طالب زاده است که با خانواده اش در آمریکا زندگی می کند. یکی از آهنگ های معروف حمید طالب زاده آهنگ همه چی آرومه می باشد. در ادامه با آسمونی باشید.

بیوگرافی حمید طالب زاده

حمید طالب زاده در فروردین ماه 1355 در تهران متولد شد. وی بزرگ شده و ساکن تهران می یاشد ولی اصالت حمید طالب زاده آذربایجانی می‌باشد چون پدر بزرگ‌های حمید اهل ارومیه و زنجان هستند. وی خوانندگی رو از هفت سالگی شروع کرد. در چهارده سالگی وارد دوره جدید از خواندن شد و از بهمن ماه 1376 فعالیت هنری خودش را به صورت رسمی آغاز کرد.

فعالیت حمید طالب زاده

اولین آلبوم حمید، اسفند ماه 1379 منتشر شد. نخستین آلبوم رسمی‌اش که “ندای عاشقانه” نام داشت. و دومین آلبومش را با عنوان “چیکار کنم” در شهریور 1382 وارد بازار موسیقی شد. وی پس از دو آلبوم رسمی و مجاز در ایران، به دلیل عدم اخذ مجوز کنسرت و آلبومش از سوی مسئولان ذی‌ربط، آثارش را عمدتاً به صورت کلیپ‌های ویدئویی از شبکه‌های ماهواره‌ای منتشر می‌کرد.

قطعه «همه چی آرومه» طالب‌زاده طرفداران زیادی دارد به گونه‌ای که در فصل اول آکادمی موسیقی گوگوش جزء 10 ترانه اول بود. و در فیلم اخراجی‌ها 3 از این قطعه در اواسط فیلم استفاده شد که حمید طالب‌زاده در مصاحبه‌ای عنوان کرده که از ترانه «همه چی آرومه» او نیز بدون کسب اجازه در فیلم اخراجی‌ها 3 استفاده شده‌ است.

مهاجرت به آمریکا

طالب‌ زاده آبانماه 1391 ایران را برای همیشه برای ادامه فعالیت‌های هنری به آمریکا ترک کرد. طالب‌زاده در آمریکا با کمپانی “آونگ” و “چلچراغ” همکاری دارد.

تصاویر حمید طالب زاده

hamid-talebzade

hamid-talebzade(1)

hamid-talebzade(5)

hamid-talebzade(2)

hamid-talebzade(3)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی حمید طالب زاده» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی حمید طالب زاده فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.