زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی حمید صفت

بیوگرافی حمید صفت

حمید صفت خواننده رپ فارسی در ایران است.

حمید صفت خواننده رپ فارسی در ایران است. یکی از سریال‌های او در سال 1402 سریال هفت سر اژدها نام دارد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی او را ببینید.

بیوگرافی حمید صفت
حمید صفت

درباره حمید صفت

حمیدرضا امیری صفت متولد 18 مرداد 1372، تهران خواننده رپ فارسی در ایران است. حمید صفت خواننده سبک رپ است. خواننده ای که با روی کار آمدن فیلم ” چ ” و خواندن آهنگ ” چ ” که متناسب با فیلم هم بود با لباس چیریکی موزیک ویدیو آنرا هم اجرا کرد. این خواننده بعد از آن چندین آهنگ دیگر هم خواند که در یکی از کارهایش با امیرعباس گلاب خواننده تیتراژ سریال ستایش 1 همکاری کرد.

عبارات و تکست به کار رفته در قسمت رپ این آهنگ طوری بود که تقریبا همه تکست مربوط به حمید صفت روی زبان ها افتاد. حمید امیری صفت ملقب به حمید صفت در تهران متولد شده است. لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بوده . تیپ حمید صفت ایتالیایی ایرانی (کلاسیک مدرن) است.

حمید صفت از دوران راهنمایی به همراه دوستش علی رهرو شروع به ساخت موزیک رپ کردند. (علاقه به رپ از سن پایین در حمید صفت به وجود آمد) و در ابتدای کار از کسانی مثل امینم و 50 سنت الگو گرفتن و اولین آهنگشون به اسم “خیابونی ها” را بیرون دادند , بعد از مدتی علی به سمت مد و لباس رفت اما حمید صفت همچنان در کار موسیقی فعالیت میکند طراحی لباس در موزیک ویدیو های حمید صفت کار علی رهرو است . هدف حمید صفت نشان دادن بعدی دیگر از موسیقی است. موسس کمپانی زدوبند خود حمید صفت است که اعضای زیادی دارد و هدف کار آفرینی دارند. حمید صفت فعالیت زیادی در کمپ های ترک اعتیاد دارد و تلاش زیادی ضد مواد مخدر انجام می دهد.

حمید صفت و قتل ناپدری اش
حمید صفت و قتل ناپدری اش

حمید صفت و قتل ناپدری اش

ساعت 15 روز شنبه 28 مرداد 1396 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 فوت مشکوک از طریق بیمارستانی به کلانتری 145 ونک اعلام شد. با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد، پیرمردی 66 ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

بازجویی از حمید صفت درباره قتل نا پدری اش
بازجویی از حمید صفت درباره قتل نا پدری اش

متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان داشته بود که توسط پسر همسرش به نام حمید 24 ساله مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم حمید صفت در ساعت 15 به کلانتری 145 ونک مراجعه و خود را به ماموران معرفی کرد. با انجام هماهنگی قضایی او به اداره دهم منتقل شد و اعتراف کرد که بخاطر مادرش با ناپدری اش هوشنگ درگیر شده، ولی همسایه ها آنها را از هم جدا کردند ولی بعدا ناپدری حمید بخاطر ضربه ای که به سرش وارد آمد فوت کرده. حمید صفت مدتی در زندان رجایی شهر کرج بود . وی در تاریخ 6 خرداد 97 با وثیقه 500 میلیون تومانی آزاد شد. کمیسیون 7نفره پزشکی قانونی در گزارش خود 50درصد علت مرگ مقتول را بیماری وی اعلام کرد.

hamid-sefat-1
hamid-sefat-1

آهنگ های حمید صفت

ساتوری عجایب شهر (پس از آزادی خواند) من دیوانه نیستم (تیتراژ فیلم به همین نام) قفس (همراه با علی لهراسبی ) ققنوس (آلبوم کالیبر24 از کمپانی13) هیهات دیوونس Hotline Bling فیک بخشش (با همراهی امیرعباس گلاب) End of Line سوختگان هیس معلومه کجایی (با همراهی محسن بازرگان) چ نگو شهید توسل هیس بهشت (ریمیکس با همراهی مجید اصلاحی) جوزدانی ام 

حمید صفت (خواننده رپ) + بیوگرافی و عکسهایش
حمید صفت (خواننده رپ) + بیوگرافی و عکسهایش
عکس های حمید صفت
عکس های حمید صفت
hamid-sefat (2)
hamid-sefat (2)
hamid-sefat (3)
hamid-sefat (3)
hamid-sefat (4)
hamid-sefat (4)
hamid-sefat (5)
hamid-sefat (5)
hamid-sefat (6)
hamid-sefat (6)
hamid-sefat (7)
hamid-sefat (7)
hamid-sefat (8)
hamid-sefat (8)
hamid-sefat (10)
hamid-sefat (10)
hamid-sefat (11)
hamid-sefat (11)

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی حمید صفت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی حمید صفت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.