زمان مطالعه: 6 دقیقه
کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر

کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر

اگر می خواهید عمل کاشت مو را انجام دهید حتما این بخش آسمونی را مطالعه نمایید تا اطلاعات شما در این باره به...
کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر
کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر


اگر می خواهید عمل کاشت مو را انجام دهید حتما این بخش آسمونی را مطالعه نمایید تا اطلاعات شما در این باره به صورت صد در صد تکمیل گردد. در این مقاله موضوع کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر را به طور کامل بررسی می کنیم.

کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر

آیا کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر امکان دارد؟

از آنجایی که مو بخش مهمی از ظاهر، زیبایی و شخصیت انسان را شامل می شود، برخی متقاضیان کاشت مو درخواست دارند این عمل بدون تراشیدن موی سر انجام شود. دلایل بسیار زیادی برای این خواسته خود دارند. از جمله مهمترین آن میتوان به کاهش اعتماد به نفس ، از دست دادن زیبایی قبلی خود ( خصوصا در خانم ها ) ، مشکلات شغلی که ممکن است برای آن ها ایجاد شود و … نام برد.

اما اگر تصمیم به کاشت مو دارید و تنها چیزی که باعث شده از آن صرف نظر کنید، تراشیدن کامل موی سر شماست، زیاد نگران نباشید. در برخی از موارد امکان کاشت موی سر بدون تراشیدن آن وجود دارد.

چه کسانی نمی خواهند هنگام کاشت مو، سر آن ها تراشیده شود ؟

کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر در کاشت مو خانم ها

اکثر بیماران مراجعه کننده به کلینیک فوق تخصصی کاشت مو ایران FIT تمایل دارند در صورت امکان، عمل کاشت مو بدون تراشیدن موی سر آن ها انجام شود. برای مثال خانم هایی که موی بلندی دارند و علاقه مند هستند همیشه موی بلند خود را حفظ کنند، انجام عمل کاشت مو با تراشیدن و کوتاه کردن کردن موها موجب دلخوری و عدم رضایت آن ها می شود.

همچنین اگر شما همیشه موهای بلندی دارید که تا شانه یا حتی بلندتر از آن است، خب طبیعی است که کوتاه کردن آن ها قبل از عمل کاشت مو موجب ناراحتی شما خواهد شد. به این فکر میکنین که رشد موها شاید یکسال یا شاید بیشتر طول بکشد، در صورتی که شما برای پوشش ناحیه طاسی خود، می توانید در مهمانی ها و مراسمات رسمی از کلاه گیس یا موارد پوششی مو استفاده کنید. همه این افکار منجر به پشیمانی از کاشت مو خواهد شد.

کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر در کاشت مو آقایان

برخی از مردان نیز به هیچ وجه با تراشیدن موی سر خود قبل از عمل کاشت مو نمی توانند ارتباط برقرار کنند. این مسئله باعث آزردگی خاطر آن ها و پشیمانی از عمل کاشت مو خواهد شد. حتی در برخی از موارد کوتاهی منطقه ای موها هم نمی تواند آن ها را راضی به انجام کاشت مو کند.

 

 

hair-transplantation-without-surgery
hair-transplantation-without-surgery


مشکلات شغلی خصوصا در مشاغلی که مستقیم با ظاهر افراد در ارتباط است، تعداد زیادی از آقایان را از کاشت مو منصرف می کند. بازیگران معروف، مجریان تلویزیونی، ورزشکاران معروف دنیا، بازاریابان حرفه ای، مدل های تبلیغاتی و کلیه افرادی که در رسانه ها مشهور هستند، با ایده کاشت موی سر خود به راحتی کنار نمی آیند.

حال اگر مجبور به تراشیدن موی سر برای کاشت مو و تحمل دوره ای از زندگی خود با موهای کوتاه باشند که دیگر هیچ.

اگر تصمیم به کاشت مو بدون تراشیدن موی سر خود دارید بدانید در برخی موارد امکان این کار وجود دارد.

کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر به روش FIT

کاشت مو به روش FIT معمولا انتخاب کسانی است که می خواهند بعد از کاشت مو هم موهای خود را کوتاه کنند یا حتی بعد از انجام کاشت مو ، علاقه به تراشیدن موی سر خود دارند. این عمل کاشت مو نه تنها بهترین و جدیدترین روش کاشت مو حال حاضر دنیا می باشد بلکه کاملترین روش کاشت مو دنیا نیز است. کاشت مو FIT این امکان را به بیمار می دهد که قبل از عمل کاشت مو بتواند بدون تراشیدن موی سر خود عمل پیوند مو را انجام دهد، و هم بعد از عمل کاشت مو موهای خود را کوتاه کند.

اینکه پرشک متخصص کاشت موی شما تصمیم بگیرد که آیا بخشی از موی شما را برای کاشت مو کوتاه کند، یا نه مجبور به تراشیدن کل موی شما برای انجام این عمل شود، بستگی به تعداد مویی دارد که شما میخواهید پیوند بزنید.

علاوه بر تعداد گرافت انتخابی هنگام عمل کاشت مو، منطقه ای از سر شما که کاشت مو در آن انجام می شود، مقدار طاسی سر شما هم در انجام کاشت مو بدون تراشیدن موی سر تاثیر مستقیمی دارد.

در برخی از موارد بهترین پزشک کاشت مو ایران ( مستقر در کلینیک کاشت مو ایران FIT ) هم شاید مجبور به کوتاهی بخش بزرگی از پشت موهای شما برای برداشت فولیکول های مو شود. در برخی از موارد هم بخش اندکی از موهای شما را کوتاه یا کاملا میتراشد ولی قسمت جلوی موی شما دست نخورده باقی می ماند.

زمانی که بخش کوچکی از سر در قسمت جلو یا وسط سر شما فقط احتیاج به کاشت مو دارد، می توان موها را کوتاه نکرد. به طوری که موقعیت آن طوری باشد که بتوان با موهای اطراف آن، ناحیه تراشیده شده را پوشش داد.

این مدل انجام عمل کاشت مو بدون تراشیدن موی سر معمولا در خانم ها به دلیل داشتن موهای بلندتر از آقایان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. اما در آقایان هم امکان کاشت مو بدون کوتاهی موی سر آن ها نیز با این تفسیر وجود دارد.

کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر
کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر


کاشت مو بدون کوتاهی در منطقه دریافت کننده کاشت مو

برخی از بیماران ممکن است نگران این مسئله باشند که ناحیه ای که موها در حال پیوند هستند تراشیده شوند تا جراح بتواند بهتر ببیند کجا کار می کند. خیال شما راحت باشد. اکثر جراحان متخصص کاشت مو در کلینیک کاشت و پیوند مو ایران FIT منطقه دریافت کننده پیوند مو را اصلاح  نمی کنند. بنابر دلایلی . شاید واضح ترین دلیل آن این است که اصلاح کردن آن را تا حدودی عجیب و غریب می کند. همچین برای ایجاد خط رویش طبیعی و جهت مو به بلندی سایر موها هنگام کاشت مو طبیعی احتیاج دارند.

معمولا، قسمت های دریافت کننده در بالای سر هستند، که در بسیاری از موارد در حال حاضر طاس است. در این صورت نمی توان به راحتی آن منطقه را با موهای اطراف پوشش داد.

جراح متخصص کاشت مو نیز ایده خوبی برای کوتاه نکردن موی سر در ناحیه اطراف طاسی دارد. اون برای ایجاد خط رویش طبیعی ، همسان سازی الگوی مو، ایجاد جهت موی طبیعی و سازگار کردن هرچه تمام تر موهای کاشته شده با الگوی موهای اطراف آن احتیاج دارد.

پس اگر این مو تراشیده شود، او نمیتواند ببیند و پیوند ممکن است غیر طبیعی باشد. عدم اصلاح این منطقه باعث می شود فرآیند بهبودی و دوره انتظار بیمار برای رشد مجدد موها نیز راحت تر باشد. زیرا بیمار تنها منتظر موی جدیدی است که در آن نواحی رشد می کند و کل موهای تراشیده شده خود.

نکته مهم در مورد کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر:

کاشت مو بدون تراشیدن موی سر یک عمل بسیار تخصصی و کاملا وقت گیر و سخت می باشد. لذا از سپردن کاشت موی خود به افراد غیر متخصص در این ضمینه خودداری کنید. متخصصین مستقر در کلینیک کاشت مو ایران FIT بابت انجام این عمل وقت گیر هیچ هزینه اضافه ای برای کاشت موی شما دریافت نمیکنند. این کار باعث رضایت کامل دو طرفه خواهد شد . متقاضی کاشت مو به روش FIT ( تنها روشی است که در آن می توان بدون تراشیدن موی سر خود طبیعی ترین موی پیونده زده شده را ایجاد کرد)، با رضایت کامل از داشتن موی طبیعی و همانند موهای قبلی خود دست به انجام این عمل حرفه ای و هنرمندانه می زنند.

hair-transplantation-without-surgery
hair-transplantation-without-surgery


موارد مهم در کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر

در نظر داشته باشید که تشخیص کامل این مسئله که آیا کاشت موی شما باید همراه تراشیدن موی سر باشد یا خیر، به متخصص پوست و موی شما وابسته است. لذا از اصرار انجام کاری که میتواند خطر ساز باشد خودداری کنید.

توصیه تمامی متخصصین پوست و مو ایران تراشیدن کل موهای سر جهت انجام کاشت مو می باشد. در برخی از موارد به دلیل امکان ایجاد عفونت از طریق مو، مسئله نتراشیدن مو منتفی است. حتی ممکن است وجود آلودگی در موها باعث ایجاد بیماری های بدون درمان یا سخت درمان شود. لذا سپردن تشخیص کوتاهی موی خود هنگام کاشت مو را به متخصص کاشت مو بسپارید.

در نظر داشته باشید که کاشت مو زیبایی را به چهره شما بازمیگرداند، لذا تحمل یکسال در نهایت سختی بهتر از یک عمر دلخوری از نداشتن مو است. یا شما اصرار به کاشت مو بدون تراشیدن موی سر خود کنید و خدای ناکرده بیماری بدتری دچار شوید.

کلیه موارد ایمنی و توصیه شده باید هنگام انجام عمل های زیبایی رعایت گردد. اصرار بر انجام عملی جهت زیبایی یا سلامتی با روش دلخواه خود ، متخصصین متعهد را از انجام آن باز میدارد. لذا در صورتی که با مخالفت متخصص خود مواجه شدید از اصرار بیهوده دست برداشته و به او اطمینان کنید.

بهترین روش کاشت مو که هم روش جدید و مدرنی باشد و هم بهترین نتیجه را ایجاد کند، به طور حتم در تخصص متخصصین پوست و مو می باشد.
نظر خود را درباره «کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کاشت مو بدون جراحی و تراشیدن موی سر فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.