زمان مطالعه: 2 دقیقه
قیمت کراتینه مو

قیمت کراتینه مو

کراتینه مو یکی از روش های زیباسازی موها می باشد که خانم ها و دختر خانم ها به عنوان اولین گزینه برای زیبا کردن موهایشان استفاده می کنند.

کراتینه مو یکی از روش های زیباسازی موها می باشد که خانم ها و دختر خانم ها به عنوان اولین گزینه برای زیبا کردن موهایشان، به سراغ آن می روند. قیمت کراتینه کردن موها بر حسب موادی که استفاده می کنند، اندازه موها و منطقه ای که آرایشگاه در آنجا قرار دارد متفاوت می باشد. آسمونی در این بخش در مورد قیمت کراتینه مو صحبت می کند.

هزینه کراتینه کردن مو در سال 1401

شاید دوست داشته باشید موهایتان را کراتینه کنید بنابراین اولین سوالی که ذهنتان را درگیر می کند اینست: قیمت کراتینه مو چقدر است؟
قیمت کراتین مو در سال 1401 قطعا به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد که مهم ترین آنها بلندی یا کوتاهی موهای شماست. به همین خاطر، قیمت کراتین مو از 2 تا 7 میلیون تومان متغیر است.

قیمت کراتین موی کوتاه حداقل 2 میلیون تومان
قیمت کراتین موی متوسط حداقل 3 میلیون تومان
قیمت کراتین موی بلند حداقل 4 میلیون تومان

اما لازم به ذکر است که سالن‌ های زیبایی مختلف، قیمت‌ های یکسانی ندارند و این تفاوت قیمت، بیشتر به همین دلیل است که دستمزد آرایشگرها با یکدیگر فرق دارد.
همچنین برخی آقایان هم می توانند موهای خود را کراتینه کنند و به دلیل کوتاه بودن موهای آنها نسبت به خانم ها مستلزم قیمت کمتری است.

عوامل موثر بر قیمت کراتینه موها چیست؟

عوامل موثر بر قیمت کراتینه مو
کراتینه مو
  • اندازه موها

هرچه موهای شما بلندتر باشد قطعا مواد مصرفی و دستمزد بیشتری را می طلبد. بنابراین برای افرادی که موهای بلندی دارند هزینه کراتینه مو هم بیشتر خواهد شد.

  • حجم موها

اگر توجه کرده باشید برخی افراد دارای موهایی کم پشت هستند و برخی دیگر موهایی به شدت پرپشت دارند. بنابراین بر مقدار مواد مصرفی کراتینه تاثیرگذار خواهد بود. هرچه موها پرپشت تر باشند هزینه کراتینه هم بیشتر می شود.

  • شهرت آرایشگاه

برخی از آرایشگاه ها و سالن ها به دلیل شهرت و همچنین منطقه ای که در آنجا خدمات ارائه می دهند قیمت هایی بالاتری هم دارند. هرچند ممکن است کار و نتیجه نهایی با آرایشگاه دیگر در منطقه متوسط یکی باشد اما به دلایلی که گفته شد هزینه بیشتری در بر می گیرد.

  • جنس و حالت موها 

موها داری جنس ضخیم و نازک و همچنین با حالت های وِز، فر، موج دار و لَخت هستند . بنابراین هرچه موها وز و فرتر باشند مواد بیشتر و زمان بیشتری نیاز دارند و قیمت کراتینه را بالاتر می برند.

  • نوع مواد کراتینه

مواد کراتینه مو
مواد کراتینه مو

مواد کراتینه کردن موها بسیار مختلف و متنوع هستند. برخی مارک ها بسیار معتبر و معروفند و آزمون خود را پس داده اند و مشتری ب اطمینان کامل می تواند بهترین مارک کراتینه مو استفاده کند و نتیجه نهایی موردنظر خود را ببیند. همچنین از طرفی مواد ارزان و کم کیفیت دیگری هم در بازار وجود دارند. بهتر است از آرایشگر درباره نوع و کیفیت مواد کراتینه صحبت کنید تا متوجه اهمیت کیفیت کار شود. بنابراین هرچه کیفیت مواد کراتینه مو بهتر باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

  • مهارت آرایشگر

برخی آرایشگرها به تازگی وارد این کار شده اند و همچنان درحال کسب تجربه هستند به همین خاطر دستمزد کمتری می گیرند، هرچند کارشان بی نقص باشد. از طرفی دیگر، آرایشگرهای بسیار باتجربه و سابقه دار در کار کراتینه مو هستند که به دلیل شهرت خود هزینه بیشتری می گیرند؛ آنها ممکن است مهارت ها و مدارک خود را از انجمن های خارج از کشور گرفته باشند. بنابراین تمامی این عوامل بر قیمت کراتینه مو تاثیر دارند.

کراتینه کردن مو چقدر دوام دارد؟

کراتینه مو دائمی نیست و ماندگاری آن بستگی به جنس و بافت موها و مراقبت های شما از آن ها دارد. اما معمولا تا 3 ماه ماندگاری دارد.

نظر خود را درباره «قیمت کراتینه مو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره قیمت کراتینه مو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.