زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی هیلی بالدوین

بیوگرافی هیلی بالدوین

اولین آرزوی شغلی بالدوین تبدیل شدن به یک رقصنده باله حرفه‌ای کلاسیک بود، اما آموزش او به علت آسیب پایش به پایان رسید.

زندگی شخصی هیلی بالدوین

هِیلی بالدوین (Hailey Rhode Baldwin) (متولد 22 نوامبر 1996) یک مدل آمریکایی و شخصیت تلویزیونی است. پدرش استفن بالدوین از بازیگران شناخته شده هالیوود است. از سال 2014 فعالیت خود را به عنوان مدل شروع کرد و در سپتامبر سال 2018 با جاستین بیبر خواننده مشهور کانادایی ازدواج کرد و در یک توییت رسمی نام خانوادگی اش را به بیبر تغییر داد.

شروع دوران حرفه ای هیلی بالدوین

وی در سال 2005، در سن 9 سالگی، در کنار خانواده اش در مستند تلویزیونی Livin It حضور پیدا کرد. 4 سال بعد یعنی در سال 2009 او در یک قسمت از نمایش تلویزیونی Saturday Night Live در کنار عمویش Alec Baldwin دیده شد. وی همچنین در چند موزیک ویدیو نیز به ایفای نقش پرداخته است. اولین قرارداد خود به عنوان مدل را با آژانس فورد مدل نیویورک امضا کرد. او در ابتدا در مجلات مانند Tatler، LOVE، V و I-D ظاهر شد. اولین کمپین تجاری خود را برای نام تجاری لباس فرانسوی در اکتبر 2014 بالدوین راهپیمایی خود را برای Topshop و طراح مد روز فرانسه Sonia Rykiel راه رفت. در دسامبر 2014 او برای مجله LOVE Magazine مشغول به کار بود.

زندگی شخصی هایلی بالدوین

هیلی بالدوین و همسرش جاستین بیبر
هیلی بالدوین و همسرش جاستین بیبر

اولین آرزوی شغلی بالدوین تبدیل شدن به یک رقصنده باله حرفه‌ای کلاسیک بود، اما آموزش او به علت آسیب پایش به پایان رسید. در 23 نوامبر 2018 بالدوین تأیید کرد که با خواننده کانادایی جاستین بیبر ازدواج کرده‌است.

افتخارات هایلی بالدوین

فیلم های هیلی بالدوین
فیلم های هیلی بالدوین

هیلی بالدوین به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده‌ است.

فیلم های هیلی بالدوین

هیلی بالدوین
هیلی بالدوین

2005 Unusual Suspects
فیلم مستند 2009 Saturday Night Live
پخش زنده شنبه شب
Secrets of New York Fashion Week
Drop the Mic
جوایز ای هرت رادیو 2018

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی هیلی بالدوین» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی هیلی بالدوین فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.