زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت طراحی سایت در مشهد

شرکت طراحی سایت در مشهد

قبلا زمانی که می خواستید کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید، یک کارت ویزیت کفایت می کرد و اطلاعات...

شرکت طراحی سایت در مشهد
شرکت طراحی سایت در مشهد

قبلا زمانی که می خواستید کسب و کار خودتان را به دیگران معرفی کنید، یک کارت ویزیت کفایت می کرد و اطلاعات کلیدی شما داخل آن قرار داشت و با استفاده از آن هرکسی می توانست با شما ارتباط برقرار کند. با گسترش روز افزون تکنولوژی و فناوری های نوین، این کارت ویزیت ها کم کم جای خودشان را به وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی دادند و پس از آن، تیم های برنامه نویسی ایجاد شد و شرکت های طراحی سایت ، شروع به کار کردند. وب سایت هایی که گرین وب طراحی می کند به شرح زیر می باشد:  

یکی از اصلی ترین معایب شرکت های طراحی سایتی که در این تغییرات که ما اسمش را تحول دیجیتالی می گذاریم، این می باشد که خیلی از آنها قابل اعتماد نبودند و رفته رفته مشتری را دور میزدند و مشتریان خودشان را کنار میگذاشتند. یا برای مثال فردی که خودش به تنهایی دانش طراحی سایت داشت، به صورت خوداشتغالی یا فریلنسینگ فعالیت میکرد و پس از مدتی، از دسترس خارج میشد.

شرکت طراحی سایت گرین وب، یکی از سازمانهایی می باشد که از سال 1390 در حال فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی سایت، ساخت فروشگاه های اینترنتی و طراحی وب سایت های پرتالی می باشد. گرین وب، یک شرکت طراحی سایت در مشهد می باشد که قبلتر با عنوان سبز رایانه از سال 1369 در زمینه فروش قطعات سخت افزاری کامپیوتر فعالیت داشت.

greenweb
greenweb

روند ساخت سایت در گرین وب

طراحی و ایجاد سایت در هلدینگ دانش بنیان گرین وب، فرایند مخصوصی دارد و همین فرآیند یکی از دلایل متفاوت بودن شرکت طراحی سایت گرین وب، با سایر شرکت ها می باشد.

در مرحله اول پس از اینکه شما سفارشتان را ثبت کردید، باید هر آنچه را که نیاز دارید، به متخصصین بازرگانی گرین وب توضیح دهید. پس از این مرحله سفارش شما به دست طراحان گرافیکی میرسد که شروع به ایجاد طرح های اختصاصی برای شما میکنند. شما مجاز هستید در هر مرحله از طراحی، طرح های ارائه شده توسط طراح را رد کنید و دقیقا همان طرحی را انتخاب کنید که با سلیقه شما یکی باشد.

پس از اینکه شما طرح گرافیکی وب سایتتان را تایید کردید، نوبت به اجرا و پیاده سازی پروژه میرسد که توسط واحد برنامه نویسی اجرا می شود. شایان ذکر می باشد که هسته وب سایت های طراحی شده توسط گرین وب، به دلیل راحتی بیشتر مشتریان با وردپرس می باشد که یادگیری آن بسیار ساده و آسان می باشد.

مدت زمان اجرای پروژه پس از تایید مشتری، بین 30 تا 40 روز کاری می باشد و شما می توانید =س از این بازه زمانی وب سایتتان را مشاهده کنید و از آن استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت در مشهد
شرکت طراحی سایت در مشهد

مزایای شرکت طراحی سایت گرین وب

تا اینجای کار فکر می کنم متوجه تفاوت شرکت گرین وب، شده باشید. اما کار ما به اینجا تمام نمی شود و برای شما پکیج کامل آماده کردیم. یکی از اصلی ترین اصولی که شرکت گرین وب به آن پایبند می باشد، پشتیبانی می باشد و طی این سالها تجربه ای که داشته ایم متوجه شده ایم که یکی از مهم ترین ویژگی های هر شرکت طراحی سایت می باشد.

ما تا یک سال به شما پشتیبانی رایگان خواهیم داد که با استفاده از آن تمام مشکلات وب سایتتان را می توانید به راحتی برطرف کنید.  یکی دیگر از مواردی که ما به شما ارائه می دهیم خدمات هاستینگ می باشد که این مورد هم در سال اول رایگان می باشد و شما تا یک سال نیاز به پرداخت هزینه برای هاست و سرور ندارید.

 

تهیه و تنظیم رپورتاژ خبری توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ تبلیغ دات کام.
نظر خود را درباره «شرکت طراحی سایت در مشهد» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره شرکت طراحی سایت در مشهد فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.