زمان مطالعه: 1 دقیقه
با نرم افزار Voice Access گوگل با گفتار خود دستگاه را کنترل کنید

با نرم افزار Voice Access گوگل با گفتار خود دستگاه را کنترل کنید

نرم افزار Voice Access گوگل برنامه ای بوده که به کاربران اجاز می دهد از طریق گفتار به کنترل دستگاه اندرویدی خود بپردازند.

برنامه Voice Access کار به صورت گفتاری با اندروید

نرم افزار Voice Access گوگل برنامه ای بوده که به کاربران اجاز می دهد از طریق گفتار به کنترل دستگاه اندرویدی خود بپردازند. هر یک از برنامه ها با برخورداری از برچسبی می توانند با گفتار تغییر مکان یافته و کنترل شوند.البته کاربران ممکن است با تداخل گفتاری رو به رو شوند که این امر بر روی برنامه موثر خواهد بود و آن را در عملکرد مشکل ساز می کند. نسخه بتای Voice Access هم اکنون در گوگل پلی برای دریافت دردسترس است.

27559-a5b15355_638_400
برنامه Voice access

جدای از Voice Access، گوگل بر روی برنامه دیگری به نام Vision Settings کار می کند که منو را دردسترس کاربرانی با اختلالات بینایی قرار می دهد. Vision Settings دارای تنظیمات ساده ای چون سایز متن، سایز صفحه نمایش و تاک بک بوده تا این دست از افراد به آسانی بتوانند دستگاه اندرویدی هوشمند خود را تنظیم کنند.

لینک دانلود اندروید (گوگل پلی)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.accessibility.voiceaccess&hl=en&gl=US

نظر خود را درباره «با نرم افزار Voice Access گوگل با گفتار خود دستگاه را کنترل کنید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره با نرم افزار Voice Access گوگل با گفتار خود دستگاه را کنترل کنید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.