زمان مطالعه: 1 دقیقه
آموزش تصویری دانلود از گوگل پلی

آموزش تصویری دانلود از گوگل پلی

دانلود از گوگل پلی یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه اند. آسمونی در ادامه این مقاله آموزش دانلود از گوگل پلی را آموزش خواهد داد.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از گوگل پلی یکی از مشکلاتی است که اکثر کاربران با آن مواجه اند. آسمونی در ادامه این مقاله آموزش دانلود از گوگل پلی را آموزش خواهد داد پس ما با همراه باشید. یکی از بدی های گوگل پلی این است که برای دانلود اپ باید اکانت گوگل داشته و فایل را مستقیماً در گوشی خود دریافت کنید. بدتر اینکه پیدا کردن فایل اصلی دانلود شده در گوشی نیز کاری غیر ممکن است بطوریکه اگر بخواهید فایل دانلود شده را برای کسی ارسال کنید مجبور خواهید بود تا صرفاً لینک صفحه اپلیکیشن (app) را برای او ارسال کنید. از طرفی اگر بخواهید فایل ها را در کامپیوترتان ذخیره کنید و بعداً به گوشی منتقل کنید، مطلقاً نمی توانید از بسترِ گوگل پلی به این مهم دسترسی داشته باشیم. بدتر از همه اینکه نباید فراموش نکنیم برخی اپ های موجود در گوگل پلی برای کاربران ایرانی مسدود هستند و دانلود آنها به هیچ وجه امکان پذیر نیست مگر اینکه دست به تغییر IP اینترنت خود بزنید که خود با دردسرهایی همراه است. اما روش های ساده تر و رایگانی وجود دارند که به طور مستقیم فایل APK (فایل نصب اندرویدی) را از گوگل پلی دانلود کرده و در اختیار ما قرار می دهند.

آموزش تصویری دانلود از گوگل پلی

1- برنامه گوگل پلی استور را باز کنید.برنامه مورد نظر را جست و جو کنید.
2- بعد از پیدا کردن برنامه و یا بازی مورد نظر روی دکمه install ضربه بزنید.منتظر بمانید برنامه دانلود و اتوماتیک نصب شود و به برنامه های شما اضافه گردد.

آموزش تغییر آی پی جهت استفاده از گوگل پلی

1- برنامه تغییر آیپی خود را فعال کنید.
2- وارد تنظیمات یا settings گوشی شوید.
3- وارد بخش برنامه های نصب شده گوشی یا Appsشوید.
4- در لیست برنامه های نمایش داده شده برنامه Play Store را پیدا کنید.
5- بعد از انتخاب Play Store در گزینه های باز شده Storage را انتخاب کنید.
6- گزینه Clear Data را بزنید.
7- مجدد وارد برنامه گوگل پلی شوید و برنامه ایی امکان دانلود و نصب نداشتید را مجدد بررسی کنید مشاهده خواهید کرد مشکل به طور کامل رفع شده است.

نظر خود را درباره «آموزش تصویری دانلود از گوگل پلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آموزش تصویری دانلود از گوگل پلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.