زمان مطالعه: 1 دقیقه
اطلاعات شخصی در گوگل

اطلاعات شخصی در گوگل

برای اینکه اطلاعات شخصی حساب کاربری گوگل شما به نمایش عموم درنیاید، این مطلب را سریع بخوانید.

برداشتن اطلاعات شخصی توسط گوگل

سالهاست که اینترنت به وجود آمده و جستجوگرهای مختلف به دنبال توسعه خدمات خود و هوشمندتر شدن هستند. گوگل یکی از این جستجوگر ها است. برای بهبود عملکرد جستجو های صورت گرفته توسط شما ، این مرورگر ها به ثبت و ضبط رفتار و اطلاعات کاربر ها میپردازند و این باعث میشود نتایج جستجو مناسب مخاطب باشد و شخصی سازی شود. این موضوع در حوزه فناوری اطلاعات بسیار هیجان انگیز است تا جایی که اطلاعات شخصی شما آن هم برای ماه ها و سال ها تمام و کمال ذخیره و حتی بررسی میشود؛ آن وقت است که شاید بخواهید تغییری در ای مسئله ایجاد کنید.در این مطلب از آسمونی به شما یاد میدهیم چطور این اطلاعات را بیابید و مدیریت یا حذف کنید.

اول باید بدانید که به طور خودکار تعدادی از اطلاعات شما را بعد از یک سال و نیم ذخیره شدن حذف میکند.

اما همین حالا که دارید این مطلب را میخوانید گوگل حواسش به شما هست!

ممکن است که بیشتر از حد تصور شما اطلاعاتتان را جمع آوری کند و هیچوقت هم متوجه این موضوع نشوید. گوگل تمام جستجو های شما را زیر نظر دارد و مهم نیست تنظیمات گوشیتان چیست یا مدل گوشی شما چیست، گوگل مپ هرجایی که میروید تمام اطلاعات شما را ذخیره میکند و برای خودش نگه میدارد. برای ردیابی گوشی اندروید ممکن است اطلاعات به خصوصی از شما ذخیره شده باشد. اینکه مسیر انتخابی شما برای رفتن به مکان های مختلف چیست یا اینکه چقدر در آن مکان میمانید نیز درج میشود. حتی اگر از گوگل مپس استفاده نکنید هم همین اتفاق می افتد. اگر در این مورد دقیق تر شوید متوجه میشوید که این کار گوگل کمی عجیب است ولی خوشبختانه میتوانید برای متوقف کردن این موضوع کارهایی بکنید.

در ژوئن 2021 مقداری از اطلاعات شما قابل حذف میشوند، اما باید برای حذف آنها تقریبا 18ماه صبر کنید! میان 2.5 میلیارد افرادی که در جهان از سیستم عامل اندروید استفاده میکنند، 1.5 میلیارد آنها حساب گوگل دارند و اگر از قبل حساب گوگل ساختید که این مطلب برای شما چندان کاربردی ندارد. اما افرادی که به تازگی حساب کاربری گوگل میسازند میتوانند مستقیما از گوگل بخواهند که مدام تمام اطلاعاتشان را ثبت نکند.

نظر خود را درباره «اطلاعات شخصی در گوگل» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اطلاعات شخصی در گوگل فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.