زمان مطالعه: 1 دقیقه
خواستگاری سنتیِ خوب

خواستگاری سنتیِ خوب

از مشاور در جهت ازدواج کمک بگیرید هر ازدواجی به مشاوره نیاز دارد. چون مشاوره ازدواج ویژگی های شما دو نفر را می سنجد، بحران های احتمالی را به شما گوشزد میکند و
خواستگاری سنتیِ خوب
خواستگاری سنتیِ خوب

خواستگاری سنتیِ خوب خواستگاری سنتی مزایایی دارد که نمی توان از آن ها غافل بود بطور مثال : در این خواستگاری ها، افراد بیشتری در انتخاب به دختر و پسر کمک می کنند. نظرات و تجربیات بیشتری به جوان ها داده می شود و حرمت فرزندان و بزرگترها هم بیشتر حفظ خواهد شد. 1- در هنگام خواستگاری ، نیازی نیست موضوع را به همه فامیل و دوست و در و همسایه بگویید. و سعی کنید در آرامش به شناخت و رفت و آمدتان ادامه دهید. 2-برای شناخت به قدر کافی وقت بگذارید. با آگاهی خانواده ها با هم رفت و آمد کنید و البته زمان محدودی مثلا یک یا دو ماه را برای شناخت در نظر بگیرید. در این مدت، خانواده ها به هیچ وجه دختر و پسر را وادار به تصمیم عجولانه نکنید و در این مدت از هم هدیه دریافت نکنید. 3- در هنگام شناخت دختر و پسر خانواده ها بیشتر با هم رفت و آمد کنن تا با فرهنگ و آداب رسوم و اخلاقیات یکدیگر به شناخت برسند. 4- از مشاور در جهت ازدواج کمک بگیرید هر ازدواجی به مشاوره نیاز دارد. چون مشاوره ازدواج ویژگی های شما دو نفر را می سنجد، بحران های احتمالی را به شما گوشزد میکند و بر اساس آن راهنمایی تان می کند تا بتوانید راحتتر و بدون دغدغه تصمیم بگیرید. نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «خواستگاری سنتیِ خوب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره خواستگاری سنتیِ خوب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.