زمان مطالعه: 2 دقیقه
سریال آمریکایی دکتر خوب

سریال آمریکایی دکتر خوب

«دكتر خوب» كه بر اساس مجموعه‌اي كره‌اي به همين نام (محصول 2013) توليد شده، درباره جراحي به نام شان مرفي (با بازي فردي هايمور) است كه با وجود مبتلا بودن به اوتيسم و سندروم ساوان، در حوزه پزشكي سرآمد است. گرچه هنوز حرف زدن درباره كيفيت سريال زود به نظر مي‌رسد اما تعداد بينندگان آن نشان مي‌دهد تماشاگران داستان و ماجراها را پسنديده و دنبال مي‌كنند.

درام پزشکی «دکتر خوب» در مدت یک ماه پس از آغاز پخش از شبکه ABC آمریکا به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیون در ایالات متحده تبدیل شده و از همین حالا زمزمه‌های تولید فصل‌های بعدی آن به گوش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سریال آمریکایی دکتر خوب این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.





سریال آمریکایی دکتر خوب
سریال آمریکایی دکتر خوب
سریال آمریکایی دکتر خوب

سریال آمریکایی دکتر خوب

«دکتر خوب» که بر اساس مجموعه‌ای کره‌ای به همین نام (محصول 2013) تولید شده، درباره جراحی به نام شان مرفی (با بازی فردی هایمور) است که با وجود مبتلا بودن به اوتیسم و سندروم ساوان، در حوزه پزشکی سرآمد است. گرچه هنوز حرف زدن درباره کیفیت سریال زود به نظر می‌رسد اما تعداد بینندگان آن نشان می‌دهد تماشاگران داستان و ماجراها را پسندیده و دنبال می‌کنند.

گونه سریال‌های پزشکی از زمان نمایش «آناتومی گری» و مجموعه‌های مشابه جایگاهی خاص در تلویزیون‌های سراسر دنیا پیدا کرد و حالا شاید اقبال تماشاگران به «دکتر خوب» نشانه‌ای از پر شدن این جالی خالی با یک سریال تازه است. گرچه هنوز نمی‌توان «دکتر خوب» را با صفت «فوق‌العاده» توصیف کرد اما سریال با گذر از «بیگ بنگ تئوری» به پربیننده‌ترین تولید نمایشی تلویزیون آمریکا در سال میلادی رو به پایان تبدیل شده است.





سریال آمریکایی دکتر خوب
سریال آمریکایی دکتر خوب
سریال آمریکایی دکتر خوب

رسیدن به آمار خیره‌کننده بیش از 18 میلیون بیننده پس از پخش فقط سه قسمت و 650 هزار لایک صفحه رسمی «دکتر خوب» در شبکه اجتماعی فیس‌بوک یعنی سازندگان سریال تماشاگران هدف خود را پیدا کرده‌اند. تورنتو استار آن را سریالی توصیف کرده که «قلب‌ها و مرزها را با هم می‌شکند» و برخی رسانه‌ها به پدیده شدن تعداد بینندگان آن اشاره می‌کنند. گفته می‌شود نشان دادن تصویری مناسب از بیماران اوتیسم یکی از دلایل علاقه مخاطبان به «دکتر خوب» بوده است.

گرچه سریال برای پخش در پنج قسمت تولید شده اما مدیران شبکه ABC سفارش تولید آن را برای یک فصل کامل داده‌اند و انتظار می‌رود تعداد قسمت‌های آن بسیار بیشتر از حد تصور ابتدایی باشد. در 21 سال گذشته هیچ سریالی به اندازه «دکتر خوب» در دوشنبه‌های ABC بیننده نداشته و با اینکه منتقدان همچنان نسبت به آینده سریال به دیده تردید می‌نگرند، به نظر می‌رسد باید منتظر درخشش آن در جوایز امی باشیم.





سریال آمریکایی دکتر خوب
سریال آمریکایی دکتر خوب
سریال آمریکایی دکتر خوب

هایمور 25 ساله که بیش از همه با بازی در «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» کنار جانی دپ شناخته می‌شود، از سوی بینندگان «دکتر خوب» شایسته نامزدی بهترین بازیگر مرد درام در جوایز امی دانسته شده است. روند ماجراها در این سریال بسیار شبیه مجموعه‌های پزشکی مشابه است؛ هر روز یک بیمار در وضعیت بحرانی به بیمارستان می‌آید و پزشکان در تلاش برای نجات دادن جان بیمار با داستان‌های متفاوت مواجه می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید در نسخه آمریکایی «دکتر خوب» چه می‌گذرد، پیشنهاد می‌کنیم هر روز ساعت 19 به تماشای نسخه کره‌جنوبی این سریال در شبکه تماشا بنشینید که با نام «آقای دکتر» روی آنتن می‌رود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سریال آمریکایی دکتر خوب» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سریال آمریکایی دکتر خوب فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.