زمان مطالعه: 4 دقیقه
مدلینگ خانم ها و دخترها ، پوشش لباس در ایران

مدلینگ خانم ها و دخترها ، پوشش لباس در ایران

بازار مدلینگ همچنان داغ است و روز به روز رواج پیدا می کند. به طور ویژه خانم ها و دختر خانم ها بیشتر مجذوب...

بازار مدلینگ همچنان داغ است و روز به روز رواج پیدا می کند. به طور ویژه خانم ها و دختر خانم ها بیشتر مجذوب حرفه مدلینگ می شوند. مدلینگ خانم ها و دخترها شرایط خاص خود را دارد. آسمونی در این بخش شرایط مدلینگ خانم ها و دخترها را بیان می کند.

شرایط استخدام مدلینگ زن در ایران و خارج

تا همین یکی دو سال پیش، تنها منبع متقاضیان کار، ضمیمه قطور یکی از روزنامه های کثیرالانتشار کشور یعنی همان بخش نیازمندی ها بود. تقریبا همه نوع اطلاعات در رابطه با کار و خدمات و وسیله و خرید و فروش خانه را می توانستیم در آن پیدا کنیم. صفحات کوچک موبایل که دیگر 24 ساعته کنار دستمان و همراهمان است سایت های متفاوت نیازمندی را جایگزین کرده است. کار راحت تر هم شده است چراکه که دیگر نیازی هم نیست برای درج آگهی تان مبلغی بپردازید. صفحات دنیای مجازی آنقدر بدون محدودیت هستند که دیگر اشغال یک کادر سه در چهار فلان قدر تومان هزینه روی دستتان بگذارد. همین امکان باعث شده دست ها برای گذاشتن هر نوع متن و آگهی در اینگونه سایت ها باز باشد.

خانم جهت مدلینگ

خانم جهت مدلینگ
خانم جهت مدلینگ

به بخش استخدام و کاریابی یکی از سایت های نیازمندی که وارد شوید لازم نیست تخصص و حرفه خاصی بلد باشید تنها با داشتن قدی بلند و چهره ای متناسب می توانید صاحب شغل شوید! تاریخچه حضور مد و مدلینگ در ایران را می توان از زمان حضور الیزابت مک نیل، همسر جان مک نیل، شاهزاده بریتانیایی که به دعوت همسر فتحعلی شاه به  ایران آمده بود دانست. از آن زمان بود که تغییراتی عمده در لباس زنان دربار قاجار شکل گرفت و بعد از آن با وارد شدن دوربین های عکاسی به درخواست محمدشاه قاجار عکس برداری در دربار باب شد. از همین سایت در همین ایام اخیر چند نمونه را برایتان مرور می کنیم که چندان مورد تایید هم نیستند.

مدلینگی که به کودکان سرایت کرد

«نازنین پنج ساله علاقه مند به بازیگری و مدل شدن با پوستی سفید و موهای بلند. علیرضای 10 ماهه آماده برای همکاری، عکس و آتلیه . تانیا هشت ساله آماده برای انجام فعالیت های تبلیغاتی و هنری با پوست سفید، چشم آبی و سبز، موهای بلند طلایی. ماهان جون 10 ساله علاقه مند به بازیگری و مدلینگ کودک، قد 140، خوشتیپ معاشرتی و باهوش.» این ها از جمله آگهی هایی هستند که در قسمت کاریابی و بخش مدلینگ جای گرفته اند. در این بخش جایی برای مدلینگ کودکان به صورت مجزا دیده نمی شود اما وقتی بعضی از آگهی ها با عنوان مدلینگ و بازیگری را باز می کنید با مدل های کوچکی روبه رو می شوید که به ا ین بخش راه پیدا کرده اند.

چیزی که در تماس با والدین آنها متوجه شدیم شدت علاقه هر یک از این بچه ها به بازیگری و مدل شدن بود، و والدین هم برای اینکه از هر وسیله ای برای پیشرفت و رسیدن فرزندانشان به ا ین هدف استفاده کنند این آگهی ها را به سایت داده اند. برای خیلی هاشان که تازه کار بودند مسئله پول اهمیت چندانی نداشت و بیشتر حرف از توافقی بودن کار به میان می آمد حتی در مورد علیرضای 10 ماهه که پدرش به علت ذوق خودش فرزندش را به  این راه وارد کرده اما در مورد آنهایی که تازه کار نیستند و تجربه حضور در کارهایی مشابه را دارند مسئله پول جدی تر است و هر شات عکس از فرزندشان محاسبه می شود . هرچند در نهایت به گفته خودشان این کار را به عنوان منبعی برای درآمد نمی بینند و تنها از علاقه وافر فرزندشان به بازیگری و استعداد بالایشان برای این کار حرف می زنند.

آموزش های دختران جوان ایرانی که عاشق مانکن شدن هستند؟

تب دیده شدن یا بهتر بگوییم شهرت و خود نمایی در میان برخی از جوانان گاهی باعث ورود آنها به دنیایی می‌شود که راه برگشت از آنها نزدیک به صفر است؛و این دنیا زمانیکه بصورت زیر زمینی هم شکل بگیرد کار را مشکل و دو چندان می‌کند.

 بدنبال رشد روز افزون مد و هیجان کاذب ناشی از آن در داخل کشور، گرایش برخی از جوانان بخصوص دختران برای مدلینگ شدن و همکاری با دلالان و صحنه گردانان این دنیای پر زرق و برق برای برگزاری شوهای زنده لباس، آنهم بصورت زیر زمینی و در برجهای سر به فلک کشیده مسکونی تهران، بیشتر هم شده است . البته این موضوع یک طرف قضیه است.بگونه ای که با توجه به عدم امکان نظارت بر برگزاری این شوهای زنده (البته بدلیل زیر زمینی برگزار شدن آن) و عدم نظارت بر متولیان برگزاری چنین شوهایی،به سوء استفاده از دخترانی منجر می‌شود که بنا بر علاقه به مدلینگ شدن،اقدام به عقد قرار داد با این شرکتها نموده و از آنجا که اساسا فعالیت این شرکتها غیر قانونی است، این دختران مجبورند برای چهره شدن و داشتن حمایت مافیای صنعت مد دست به هر کاری بزنند .

گاهی انتشار تصاویر برگزاری چنین شوهایی که البته گفته می‌شود ویژه خانمهاست،کار را برای خروج مدلنیگها از فضای ایجاد شده سخت تر می‌کند چرا که در مقابل هیجان موجود در این شوها و نورپردازی و رنگ و لعاب و پوششها و پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و یوتیوب و ...کمتر کسی است که با گوشی موبایل خود این صحنه ها را ثبت نکند و در نهایت دست به دست نگردد . البته به گفته برخی از این مدلینگها، این افراد گاهی از سوی کارفرماهای خود به مجالس خصوصی نیز دعوت می‌شوند تا علاوه بر تبلیغ لباس برای شرکت مذکور، گاهی با پیشنهادهایی روبرو شوند که نپذیرفتن این پیشنهاد باعث آبروریزی برای شرکت! از یک طرف و عدم پیشرفت فرد مذکور در مدلینگ از سوی دیگر است. البته این همه ماجرا نیست؛برخی از لباسهای تولیدی این شرکتها که پوشیده نیست و برای خارج از کشور تولید شده اند توسط همین دختران تبلیغ می‌شود. البته از طریق عکس گرفتن برای تهیه کاتولوگ از لباسهای باز توسط دختران ایرانی!

نظر خود را درباره «مدلینگ خانم ها و دخترها ، پوشش لباس در ایران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره مدلینگ خانم ها و دخترها ، پوشش لباس در ایران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.