زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی جان لوکا پالیوکا

بیوگرافی جان لوکا پالیوکا

جان لوکا پالیوکا دروازه‌بان بازنشسته فوتبال ایتالیااست که هم اکنون به عنوان مفسر ورزشی برای شبکه مدیاست...

جان لوکا پالیوکا دروازه‌بان بازنشسته فوتبال ایتالیااست که هم اکنون به عنوان مفسر ورزشی برای شبکه مدیاست پریمیوم فعالیت می‌کند. جان لوکا پالیوکا دروازه بان بسیار با سابقه و با افتخار ایتالیایی است. پورتال آسمونی در این بخش بیوگرافی جان لوکا پالیوکا را برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

نام کامل: جان‌لوکا پالیوکا

زادروز:18 دسامبر 1966 ‏(49 سال)

زادگاه : Flag of Italy.svg بولونیا، ایتالیا

قد :1٫90 متر (6 فوت 3 اینچ)

پست: دروازه‌بان

در زندگی حرفه‌ای ورزشی در تیم‌های سمپدوریا (94-1987)، اینترمیلان (99-1994)، بولونیا (2006-1999) و آسکولی (2007-2006) بازی کرد و 39 بازی ملی انجام داد. او یک بار در جام برندگان جام اروپا و یک بار در سری آ ایتالیا با تیم سمپدوریا و یک بار با تیم اینترمیلان لیگ اروپا را وقتی که در بازی مقابل 3-0 لاتزیو کاپیتان بود برنده شد.

همچنین پالیوکا در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 1992 با لباس سمپدوریا حاضر شد و نائب قهرمان اروپا شد.

مصاحبه با جان لوکا پالیوکا

جان لوکا پالیوکا، دروزاه بان اسبق این تیم در مصاحبه با Sky Calcio گفت:

تماشای بازی اینتر لذتبخش است. در سال های گذشته آنها تبدیل به یک تیم معمولی شده بودند، اما در حال حاضر حریفان خود را می بلعند! مانچینی غرور اینتر را به تیم برگردانده و بدون شک تیمش شایستگی قهرمانی در سری آ را دارد.

gianluca-pagliuca2
gianluca-pagliuca2

وی در مورد سمیر هاندانوویچ، سنگربان اینتر گفت:

هاندانوویچ، دروزاه بانی تمام عیار است. او در فصول قبل نیز با وجود ضعف اینتر از بهترین گلر های لیگ بود. جای تأسف دارد، سمیر در یورو نیست، اما می توانیم تا سال ها بعد از واکنش هایش در اینتر لذت ببریم.

پالیوکا که سابقه نایب قهرمانی در جام جهانی 94 را به همراه تیم ملی ایتالیا در کارنامه دارد، در مورد آتزوری و مربی اش آنتونیو کونته گفت:

مهم ترین نکته در مورد تیم ملی این است، که کونته تیمی ساخته که در عین حال که خوب بازی می کند و خوب هم نتیجه می گیرد، کسی توقع زیادی از آن ندارد. ما از پتانسیل بالای آتزوری و جوانان آینده دار آن خبر داریم، ولی اعتقاد نداریم در حضور آلمان و فرانسه که سالهاست روی فوتبالشان کار کرده اند، مدعی اصلی کسب جام ملت ها باشیم!

در واقع کونته تیم ملی ایتالیا را به عنوان شگفتی ساز در یورو مطرح می کند نه یک تیم مدعی؛ همین مسأله فشار را از روی او و بازیکنانش بر می دارد.

پالیوکا به بیست سال حضور بوفون در سری آ اشاره کرد و گفت:

جی جی (بوفون) گلری است که همه دوستش دارند. در تورین، رم، میلان، باری و سیسیل، مردم او را می پرستند. وقتی می گوییم او بهترین است، صرفا به خاطر این نیست که هم وطنمان است، این حرف بزرگانی مثل کان، چک، نویر و کاسیاس است. او در بازی میلان طوری آماده و با انگیزه بود که انگار اولین بازی اش را در سری آ انجام می دهد.

دروازه بان سابق باشگاه بولونیا در انتها به دوناروما، گلر جوان میلان اشاره کردو گفت:

او جوان است و آینده دار؛ می تواند سال ها دروازه ایتالیا و میلان را بیمه کند. باید در راهی که پا گذاشته ثابت قدم باشد و انگیزه اش را در تمام مدت حفظ کند. درست مثل بوفون؛ دوناروما هنوز سنی ندارد و در سری آ، فیکس بازی می کند.

نظر خود را درباره «بیوگرافی جان لوکا پالیوکا» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جان لوکا پالیوکا فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.