زمان مطالعه: 1 دقیقه
چاپ و طراحی کارت ویزیت حرفه ای!

چاپ و طراحی کارت ویزیت حرفه ای!

کارت ویزیت شاید کوچکترین سفیر کسب و کار شما باشد!

چاپ کارت ویزیت و طراحی کارت ویزیت یک راه سریع برای ارائه اطلاعات تماس و معرفی مختصر شرکت و کسب و کار شماست که امروزه هر کسب و کاری حداقل یک بار به طراحی و ساخت یک کارت ویزیت مناسب پرداخته تا در کمترین زمان بتواند خودش را به مخاطب خود معرفی کند. متقاضیان و مشتریان قبلی کسب و کارها و افراد جدیدی که به شما سر میزنند ممکن است برای آنکه نشانی و اطلاعات تماس شما را داشته باشند، از شما کارت ویزیت درخواست کنند.

در مواجهه با کسب و کار ها و خدمات رسمی تر مانند مطب پزشک، اگر درخواست کارت ویزیت کنید حتما به شما ارائه داده میشود، چه بسا خود منشی بدون درخواست شما آن را ارائه دهد. چراکه داشتن اطلاعات تماس پزشکتان بسیار ضروریست، درواقع کارت ویزیت برای زمانی است که شما ملزم و یا مایل به بازگشت به آن مطب هستید و یا میخواهید به شخص دیگری پیشنهاد دهید که به آنجا سر بزند.

چاپ و طراحی کارت ویزیت حرفه ای!
چاپ و طراحی کارت ویزیت حرفه ای!

غیر از خدمات رسمی مغازه های مختلف نیز معمولا کارت ویزیت ارائه میدهند. اما بسیار پیش آمده که به مغازه ای سر زده ایم و از آنها کارت ویزیت خواسته ایم اما چنین چیزی نداشته اند. این امر موجب میشود که این مغازه دار و فروشنده شانس آنکه به مغازه بازگردید و یا دوباره از وی خرید کنید را از دست بدهد؛ چون شما بدون دریافت کارت ویزیت اطلاعات تماس آنجا را در اختیارتان نخواهید داشت.

همچنین خوانا و واضح بودن اطلاعات و طراحی جذاب کارت ویزیت ها همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین خیلی مهم است که چاپ و طراحی کارت ویزیت را به کجا بسپارید.

چاپ قاصدک از نظر آسمونی بسیار مجرب و مورد تایید است و طراحی مناسب به همراه بهترین مواد و متریال را ارائه میدهد.

از کارت ویزیت به عنوان تبلیغات و رسانه ماندگار یاد می کنند. چاپ کارت ویزیت نوعی رسانه تجاری چاپی است که حاوی شرح مشخصات ،
کاربرد کلی کالاها و برخی اطلاعات مفید دیگر که مورد نیاز مصرف کنندگان و مشتریان شما قرار می گیرد.

ghasedakprint-com-visit-card
ghasedakprint-com-visit-card

کارت ویزیت به مجموعه گردآوری شده از محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت یا یک موسسه با ریزترین اطلاعات مورد نیاز برای فروشنده یا واسطه آن کالا یا خدمات گفته می شود.
- - چاپ 4رنگ در اندازه زینکهای استاندارد
- - چاپ بصورت رنگ ترکیبی
- - چاپ طلا و نقره
- - چاپ متالایز
- - دستگاه ها شامل
- - افست 2ورقی 4رنگ
- - جی تی او 4رنگ
- - جی تی او 2تکرنگ
- - صحافی منگنه ساده و لوپ
- - چسب گرم 5 خانه
- - چاپ کارت ویزیتها بصورت شیت عمومی و اختصاصی

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چاپ و طراحی کارت ویزیت حرفه ای!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چاپ و طراحی کارت ویزیت حرفه ای! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.