امروزه هر محصولی مشخصات خودش را دارد. خوراکی ها، ابزار مختلف، دارو، لوازم بهداشتی و آرایشی، شوینده ها، لوازم الکتریکی و بسیاری دیگر از محصولات، ملزم به این هستند که با کمترین هزینه و به بهترین نحو در کوتاه ترین زمان ممکن خودشان را مورد معرفی قرار دهند؛ محصولاتی که زبان سخن گفتن ندارند!

به این ترتیب شد که بسته بندی ها به وجود آمدند و هریک از این بسته بندی ها نیز لیبل خاص خود را دارند. همانطور که برای اوراق شرکت ها یا پاکت های مخصوص هر ارگان از مشخصات اطلاعات مربوطه استفاده میشود تا با هر نامه نگاری و مکاتبه و ارسال محصول، آن شرکت به خوبی مورد معرفی قرار گیرد،برای محصولات دیگر نیز در دنیای امروزی این امر ضروری است.

طراحی و چاپ لیبل
طراحی و چاپ لیبل

اینکه لیبل ها برای محصول و خدمات شما شخصی سازی شده باشند و یا به خوبی طراحی شوند، میتواند در مورد پسند قرار گرفتن محصولات و شناسایی نام تجاری شما نقش مهمی داشته باشند. چراکه لیبل ها ابزاری برای بازاریابی و اطلاع رسانی خلاقانه هستند.

درواقع لیبل باید همان کاری را در عدم حضور شما انجام دهد که اگر خودتان حضور داشتید انجامش میدادید: معرفی محصول مورد نظر به صورت تخصصی و در عین حال معرفی آن به روشی جالب. علاوه بر این ها، یک لیبل خوب، معرف اهداف، دیدگاه ها و ارزش های سازمان شما است.

نکاتی که در طراحی و چاپ لیبل حائز اهمیت است:

  • 1- تعیین ابعاد و قالب لیبل بر اساس ابعاد محصول
  • 2- تست کاغذ مصرفی بر روی محصول
  • 3- روکش
  • 4- کیفیت چاپ لیبل
  • 5- طراحی اصولی و دقیق

چاپ برچسب مات، چاپ برچسب براق و چاپ برچسب شیشه ای از انواع چاپ لیبل هاست که نهایتاً میتوانند نماینده سازمان و معرف شرکت شما باشند. از انواع لیبل و برچسب به عنوان تبلیغات و رسانه ماندگار سازمان ها و شرکت و کارخانه های مختلف یاد میکنند.این نوع چاپ در حقیقت نوعی رسانه تجاری چاپی است که حاوی شرح مشخصات، کاربرد کلی کالاها و برخی اطلاعات مفید دیگر است که مورد نیاز مصرف کنندگان و مشتریان شما قرار میگیرد.

شما نمیتوانید همیشه برای معرفی محصولاتتان در محل فروش حضور داشته باشید، یا مدام مشخصات شرکت خود را برای اشخاص مورد نظر بازگو کنید. بنابراین باید طوری لیبل طراحی شود که حتی اگر محصول شما در دریا گم شد و به سرزمین دیگری رسید، مقدار کافی مشخصات محصول را نشان دهد و شناخت ایجاد کند و در کنار ایجاد شناخت نیز، بیننده و دریافت کننده را ترغیب به مصرف کند. اینطور است که میتوانید ادعا کنید لیبل محصول شما ماموریت خودش را به خوبی انجام داده!

طراحی و چاپ لیبل قاصدک
طراحی و چاپ لیبل قاصدک

پس خیلی مهم است که این امور به خوبی پیش روند و طراحی لیبل شما کاملا متخصصانه انجام شود، این بار یک سوال خیلی مهم پیش خواهد آمد:

طراحی و چاپ لیبل خود را به کجا بسپاریم؟

چاپ قاصدک با توجه به خدمات گسترده ای که در حوزه چاپ و طراحی محصولات مختلف دارد، میتواند بسیار مورد اعتماد قرار گیرد و تمام خصوصیات یک طراحی باسلیقه و چاپ باکیفیت لیبل را رعایت کند.

از جمله انواع لیبل که میتواند مورد استفاده سازمان ها، شرکت ها و کارخانه های مختلف قرار گیرد چاپ 4رنگ در اندازه زینکهای استاندارد، چاپ بصورت رنگ ترکیبی، چاپ طلا و نقره و چاپ متالایز است که اصولاً در چاپ قاصدک تمام این ها به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت ممکن انجام میشوند.

یک موضوع مهم دیگر در چاپ لیبل قیمت چاپ است که بسیاری از شرکت های چاپ طبق تعرفه طراحی و چاپ لیبل پیش نمیروند، اما چاپ قاصدک همیشه این موضوع را نیز تحت پوشش خود قرار داده و طراحی و چاپ لیبل در کنار کیفیت فوق العاده اش، با قیمت واقعی و منصفانه صورت میگیرد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چاپ لیبل و نکات مهم مربوط به آن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چاپ لیبل و نکات مهم مربوط به آن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.