زمان مطالعه: 1 دقیقه
میزهای مکانیزه فروشگاهی

میزهای مکانیزه فروشگاهی

در فروشگاهای بزرگ و هایپراستارها برای افزایش سرعت و دقت در محاسبه اجناس خریداری شده توسط مشتراین از میزهای...

در فروشگاهای بزرگ و هایپراستارها برای افزایش سرعت و دقت در محاسبه اجناس خریداری شده توسط مشتراین از میزهای چک اوت فروشگاهی استفاده می شود این مدل میزها دارای یک صفحه نقاله و موتور بوده که محصولات خریداری شده را به سمت صندوق دار هدایت می کند و به وسیله بارکد خوان به سرعت محصولات خریداری شده را حساب می گردد.

 

میز چک اوت صندوق های فروشگاهی در دو مدل تولید شده اند :
1- میز پیشخوان فروشگاهی ثابت یا بدون نوار نقاله
2- میز پیشخوان فروشگاهی متحرک یا دارای نوار نقاله

 

میز صندوق فروشگاهی ثابت

این مدل از میز های صندوق فروشگاهی که اصطلاحا به آن ها اکسپرس می‌گویند فاقد تسمه نوار نقاله و موتور است. این میز های چک اوت ثابت فضای کمی را اشغال می‌کنند به همین دلیل برای فروشگاه‌های کوچک مناسب هستند. این کانتر های فروشگاهی در مدل‌های اکسپرس ساده و مدل‌های پیشرفته‌تر شامل مدل‌های اکسپرس C و اکسپرس W ساخته می‌شوند.
میز چک اوت ثابت فروشگاهی دارای دور آهن می باشد و در اندازه های 1.5 متری تا 2.5 متری موجود می باشد و قیمتی در حدود 4 تا 6.5 میلیون می باشد
میز صندوق فروشگاهی متحرک
این مدل از میز های پیشخوان فروشگاهی متحرک دارای نوار نقاله دارای 3 قسمت اصلی صندوق، نوار نقاله و تخلیه کالا است. میز های چک اوت متحرک از یک موتور تشکیل شده است که امکان چرخش نوار نقاله را فراهم می‌کند تا صندوقدار با سرعت بالاتری کار تسویه‌حساب مشتریان را انجام دهد. این میز های صندوق باید دارای انواع استانداردها و سایزهای متفاوت باشند و برای چیدمان‌های چپ و راست ساخته شوند. از نکات مهم در انتخاب این مدل کانتر های فروشگاهی این است که تسمه نقاله به کار رفته به اندازه‌ی کافی پهن باشد. زیرا در هنگام قرار دادن اجناس روی آن امکان واژگونی وجود دارد و باعث عدم رضایت خاطر مشتریان می‌شود. این مدل صندوق های فروشگاهی دارای دور آلمینیوم بوده و قیمتی در حدود 6 تا 12 میلیون را دارا می باشد و در اندازه های 1.5 تا 2.5 متری موجود می باشد.

قفسه کرج

فروشگاه قفسه کرج از سال 1378 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تولید وعرضه تجهیزات فروشگاهی، اداری، بایگانی و انباری فعالیت مستمری داشته و از سال 1395برای بهتر کردن خدمات خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با نام قفسه کرج نموده است و امیدواریم در این سال ها خدمتی درخور مشتریان عزیز داشته باشیم.
ساعات پاسخگویی به تماس مشتریان 9 صبح تا 14 و بعد از ظهر 16 تا 21 میباشد
کرج مابین میدان سپاه و سراه رجایی شهر روبروی کانون ورزشی سپاه

تلفن 02634427457

نظر خود را درباره «میزهای مکانیزه فروشگاهی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره میزهای مکانیزه فروشگاهی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.