زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی جرارد پیکه

بیوگرافی جرارد پیکه

جرارد پیکه یکی از بازیکنان سابق فوتبال اسپانیا است. شکیرا خواننده کلمبیایی همسر سابق او می باشد.

جرارد پیکه (Gerard Piqué) یکی از بازیکنان سابق فوتبال اسپانیا است. شکیرا خواننده کلمبیایی همسر سابق او می باشد. در ادامه با آسمونی باشید و بیوگرافی جرارد پیکه را ببینید.

جرارد پیکه

درباره جرارد پیکه

جرارد پیکه برنابئو متولد 2 فوریه 1987 در بارسلونا بازیکن فوتبال اسپانیایی که در نقش مدافع میانی برای تیم بارسلونا بازی می‌کرد. وی سومین نفری است که مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به دست آورد.

او بازیکن شماره 3 بارسلونا بود و یکی از بهترین مدافعان جهان است وی همیشه می‌گفت دوست دارد در بارسلونا بماند و بازنشسته شود.

پیکه در خانواده‌ای کاتالان بزرگ شد. پدرش خوان، تاجر و مادرش، مونتسرات، مدیر یک بیمارستان معتبر صدمات ستون فقرات بودند. او برادر کوچکتری به نام مارک دارد. پدر بزرگش، آمادور برنابئو، معاون سابق مدیریت بارسلونا بود.

جرارد پیکه در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال 2010 در آفریقا با خواننده معروف کلمبیا شکیرا ملاقات کرد. شکیرا در 29 مارس 2011 رابطه‌شان را رسما تأیید کرد، با قرار دادن عکسی از آن دو با این عنوان: «تقدیم به تو آفتاب من» به زبان اسپانیایی، بالاخره این دو با هم ازدواج کردند. در 22 ژانویه 2013 اولین فرزند آن‌ها به نام «میلان» به‌دنیا آمد؛ و حدود دو سال بعد در 29 ژانویه 2015 دومین فرزندشان «ساشا» متولد شد. شکیرا و پیکه سال 2022 از هم جدا شدند.

ماجرای آشنایی جرارد پیکه و شکیرا

آشنایی جرارد پیکه و همسرش شکیرا به سال 2010 و جام جهانی 2010 که با قهرمانی اسپانیا همراه شد بازمیگردد. پیکه در مصاحبه اش با یک شبکه اسپانیایی برای اولین بار داستان آشنایی‌اش با خواننده مشهور کلمبیایی را بازگو کرد و گفت: «اولین بار شکیرا را هنگام ضبط کلیپ “واکا واکا”، (ترانه رسمی جام جهانی 2010) در مادرید دیدم.

من از او شماره تلفنش را خواستم. او قبل از تیم ما به آفریقای جنوبی رفته بود تا برای مراسم افتتاحیه آماده شود. به او پیامکی فرستادم و وضعیت هوای آنجا را پرسیدم، چون ما قرار بود چند روز دیرتر برسیم. معمولا وقتی چنین سوال احمقانه‌ای می‌پرسید، منتظر جوابی کوتاه مثل «هوا سرد است، لباس گرم بردار» باشید. ولی او پاراگرافی طولانی با جزئیات زیادی درباره تغییرات آب و هوا در طول روز نوشت. با خودم گفتم که این طبیعی نیست. این نشان می‌داد که او نسبت به من بی‌تفاوت نیست. ما در جریان جام جهانی پیام‌هایی رد و بدل می‌کردیم، ولی تنها فرصت دیدن دوباره‌اش این بود که به فینال برسیم، چون او در مراسم اختتامیه هم حضور داشت. به او گفتم که اگر برای دیدن دوباره‌اش لازم باشد به فینال برسم، این کار را خواهم کرد.»

اسپانیا به فینال رسید و با شکست هلند قهرمان شد. پیکه می‌گوید: «بعد از فینال او را برای دومین بار دیدم و آشنایی مان جدی تر شد ...»

 

نظر خود را درباره «بیوگرافی جرارد پیکه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی جرارد پیکه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.