زمان مطالعه: 2 دقیقه
مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید

مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید

به گزارش ورزشی آسمونی ، با توجه به درگیری های اخیر گرت بیل با باشگاه رئال مادرید و حضور نداشتن در ترکیب...
در این مطلب می خوانید : [بستن]
مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید
مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید
مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید


به گزارش ورزشی آسمونی ، با توجه به درگیری های اخیر گرت بیل با باشگاه رئال مادرید و حضور نداشتن در ترکیب اصلی دوباره شایعات جدایی این بازیکن از تیم رئال مادرید شنیده می شود و حال باید دید در صورت تمایل بازیکن و باشگاه رئال مادرید در مورد خروج گرت بیل ، این بازیکن برای ادامه فوتبالش به چه تیمی خواهد رفت .

اولین گزینه پیش روی ، لیگ چین است . گرت بیل تابستان سال گذشته نیز از لیگ چین پیشنهاداتی داشت اما باشگاه رئال مادرید اجازه خروج ستاره ولزی را به این کشور نداد ، اگر چه گرت بیل برای عقد قرارداد راهی چین نیز شد اما در نهایت توافقات صورت نگرفت و وینگر سرعتی تیم رئال مادرید از حضور در لیگ چین محروم ماند .

اما گزینه های دیگر خروج گرت بیل از رئال مادرید ، پیوستن این بازیکن به تیم های انگلیسی است . اگرچه حضور این بازیکن در رئال مادرید با پستی ها و بلندی های متعددی همراه شد اما هنوز هم بسیاری از تیم های انگلیسی علاقه مند حضور گرت بیل در ترکیب تیمشان هستند تا از سرعت و تکنیک بالای این بازیکن در لیگ برتر انگلیس نهایت استفاده را ببرند .

آرسنال

اولین گزینه احتمالی پیوستن گرت بیل در لیگ جزیره و در عین حال کمترین احتمال ، باشگاه آرسنال است . باشگاه آرسنال که اکنون در رتبه پنجم جدول حضور دارد و با تنها 4 امتیاز کمتر نسبت به تیم چلسی فرانک لمپارد ، در موقعیت حضور در لیگ اروپا قرار دارد و ممکن است برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا تغییراتی را پنجره زمستانی در تیم انجام دهد . اما از سوی دیگر ، در حال حاضر با حضور بازیکنان سرعتی همانند نیکولاس په په ، پیر امریک اوبامیانگ و تمام کننده فوق العاده ای همانند لاکازت ، به نظر به گرت بیل نیازی نداشته باشد اما همچنین نسبت به گرفتن گرت بیل بی میل هم نیست !

مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید
مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید
مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید

منچستر یونایتد

احتمال بعدی پیوستن گرت بیل ، منچستر یونایتد است . باشگاهی که زیر نظر سولسشر در فصل کنونی اصلا خوب نتیجه نگرفته است و به احتمال زیاد نیز به دنبال وینگر راست باشد . مشکلات فنی تیم منچستر یونایتد و کمبود بازیکن در برخی از مناطق زمین از جمله وینگر راست ، می تواند از اصلی ترین دلایل نتیجه نگرفتن تیم یونایتد باشد که ممکن از با پیوستن گرت بیل ، این مشکلات در تیم به حداقل برسد . نتیجه های بسیار ضعیف تیم یونایتد در این فصل تنها به حضور در لیگ برتر ختم نمی شود و از طرفی ساز جدایی پل پوگبا برای خروج از یونایتد نیز می تواند باعث تعویض دو بازیکن به یکدیگر شود .

تاتنهام

اما مهمترین گزینه ، تیم تاتنهام است . باشگاه قدیمی گرت بیل که این بازیکن زمانی در آنجا در نقش دفاع چپ و همچنین وینگر نیز بازی می کرد در حال حاضر اصلا وضعیت خوبی ندارد . فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا ، امسال برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان دقیقا به اندازه امتیاز برای سقوط از لیگ برتر نیاز دارد و این نشان از  مشکلات درون باشگاهی و ناتوانی مائوریسیو پوچتینو در رفع این مشکلات و همچنین نداشتن عنصر تهاجمی برای نفوذ از سمت راست باشد به همین دلیل ممکن است راه را برای حضور گرت بیل در این تیم بازتر کند . نکته دیگر نیز علاقه مندی تیم رئال مادرید به به خدمت گرفتن کریستین اریکسن به جای پل پوگبا است پس در نتیجه ممکن است حضور بیل در تیم تاتنهام منوط به خروج اریسکن از این تیم باشد .
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مقصدهای احتمالی گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.