زمان مطالعه: 1 دقیقه
گیم نت

گیم نت

گیم نت ها محل های مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند که کمی هیجان و نشاط را به زندگی روزمره شما میدهند. در این بخش از آسمونی به معرفی ویژگی های گیم نت ها می
در این مطلب می خوانید : [بستن]

ویژگی گیم نت خوب

گیم نت ها محل های مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت هستند که کمی هیجان و نشاط را به زندگی روزمره شما میدهند. گیم نت موفق و خوب در ابتدا باید سیستم های قوی و مناسب بازی های مختلف را داشته باشد و بعد دارای تجهیزات مناسب اعم از هدفون ، موس و کیبورد مناسب و بوفه با انواع نوشیدنی های سرد و گرم باشد. گیم نت خوب باید دارای پهنای باند اختصاصی و پینگ مناسبی باشد همچنین باید محیط راحت و مفرحی داشته باشد. 

گیم نت
گیم نت

قیمت گیم نت 

هزینه بازی در گیم نت ها باتوجه به بازی انتخابی متفاوت است ، فوتبال که محبوب ترین بازی در گیم نت ها است قیمتی در حدود ساعتی 15 هزار تومان دارد ، نرخ بازی های دیگر نیز در همین حدود هستند. برخی گیم نت ها دارای واقعیت مجازی (VR) نیز هستند که با اینکه قیمت بیشتری دارد ولی تجربه ای خاص برای شما رقم میزنند.  

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «گیم نت» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره گیم نت فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.