زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماسک میوه

ماسک میوه

ماسک میوه یکی از بهترین ماسک‌های پوست صورت و گردن است بخصوص اگر میوه‌ها رسیده باشند.

پوست صورت را شفاف کرده و چروک‌ها را از بین می‌برند. بعضی از میوه‌ها هر چه رسیده‌تر باشد بهتر است پس میوه‌های له شده را دور نیندازید. قبل از استفاده میوه‌ها را خوب بشویید. در ادامه با آسمونی باشید.

banana
banana

ماسک موز

موز رسیده را با یک چنگال به شکل پوره در بیاورید و روی پوست صورت و گردن بگذارید و بعد از بیست دقیقه با آب ولرم رو به خنک بشویید. اگر صورتتان لک دارد کمی عسل و لیمو هم در این ترکیب استفاده کنید.

tomato
tomato

ماسک گوجه فرنگی

گوجه فرنگی را از وسط برش بزنید و کمی فشار بدهید و روی صورتتان بگذارید تا تخم‌های ریزش هم روی صورت قرار بگیرد و بگذارید چند دقیقه روی صورت بماند. اگر صورت‌تان چرب است و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورت است.

grapes
grapes

ماسک انگور 

انگور را پوره کنید و روی پوست صوررت قرار بدهید و صبر کنید تا روی صورت خشک شود و بعد با آب شستشو بدهید. با این ماسک میتوانید از لکه و جوش‌های جزیی صورت خلاص شوید.

Cucumber and watermelon

ماسک گوشت خیار و هندوانه

یک قاشق گوشت خیار و یک قاشق گوشت هندوانه را با هم میکس کنید و روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند سپس آنرا با آب سرد بشویید. اینکار باعث شفافیت پوست صورت می‌شود و بمرور لک‌ها را کمرنگ می‌کند.

Apricot

ماسک زردآلوی له شده

چند عدد زردآلو له شده را با چند قطره روغن بادام شیرین مخلوط کنید. ابتدا پوست صورت را با کمی گلاب روی پنبه تمیز کنید سپس ماسک را روی صورت بمالید و پس از 15 دقیقه با آب ولرم بشویید. زردآلو حاوی ویتامین A و دارای بتاکاروتن است.

ماسک انواع میوه له شده

همچنین می‌توانید انواع میوه‌های له شده در تابستان را به صورت پوره روی صورت خود بمالید و پس از 15 دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.

نظر خود را درباره «ماسک میوه» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ماسک میوه فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.