سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و نقش آفرینی بازیگران مطرح سینما برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است. در ادامه با آسمونی همراه باشید تا این سریال جذاب را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هومن سیدی در اولین تجربه کارگردانی خود اثری تازه برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته است. سریال قورباغه داستانی اجتماعی و درام دارد که در 16 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است و به زودی مهمان خانه های مردم می شود. سکانس هایی از این سریال نیز در خارج از کشور فیلمبرداری شده است. هومن سیدی با الهام از بهترین سینماهای جهان، کارگردانی این فیلم خوش ساخت و معمایی را بر عهده دارد که نظیر آن را در سینمای ایران کم دیده ایم. قورباغه در قسمت اول نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

سریال قورباغه
سریال قورباغه

داستان سریال قورباغه

شروع این فیلم در شهرک اکباتان است که صابر ابر در همان لحظات ابتدایی فیلم وارد صحنه می شود و با دوستان خود تصمیم می گیرند که با دزدی از یک فرد پولدار بارشان را ببندند. با ورود به خانه آن شخص پولدار که نقش آن را نوید محمد زاده بازی می کند، داستان رنگ و بوی عجیبی به خود می گیرد،چرا که به آن ها دستور می دهد تا یکدیگر را بکشند و آن ها هم این کار را انجام می دهند. می توان پیش بینی کرد که قورباغه با ورود بازیگران مطرح دیگری به داستان سریال جذاب تر هم می شود. سریال قورباغه به شیوه ای جدید تصویربرداری شده که تا قبل از این نظیر آن را در سینمای ایران کم تر دیده ایم. می توان گفت که این سریال کاملا متناسب با هوش و ذکاوت مخاطب دنیای مدرن ساخته شده است.

سریال قورباغه، جدیدترین شاهکار سینمای خانگی
سریال قورباغه، جدیدترین شاهکار سینمای خانگی

 

بازیگران سریال قورباغه: هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، نوید پورفرج و ...

سریال قورباغه
سریال قورباغه
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «سریال قورباغه، جدیدترین شاهکار سینمای خانگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره سریال قورباغه، جدیدترین شاهکار سینمای خانگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.