زمان مطالعه: 4 دقیقه
روش های حجم دهی باسن

روش های حجم دهی باسن

باسن خوش فرم یکی از معیارهای زیبایی در خانم ها است. روش های طبیعی برای بزرگ کردن باسن وجود دارد.

برخی افراد برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر ترجیح می دهند اندامی برجسته تر داشته باشند که عضلات باسن یکی از این بخش هاست. روش های زیادی برای فرم دادن باسن وجود دارد که یکی از آنها قطعاً ورزش است. آسمونی در این بخش تعدادی روش طبیعی فرم دهنده و حجم دهنده باسن را شرح می دهد.

روش طبیعی فرم دهنده و حجم دهنده باسن

  •  ورزش کنید

اسکات با وزنه، خر پا زدن با استفاده عضلات گلوتئوس، یک پل کامل بر روی باسنتان بزنید، اسکات کامل با الهام از باله.

  •  رژیم غذایی مناسب بگیرید

بر مصرف پروتئین بالا تمرکز کنید، نوع مناسب از کربوهیدرات ها و چربی ها را انتخاب کنید،  از سبزیجات استفاده کنید، مکمل مناسب را انتخاب کنید.

  •  لباس خود را تغییر دهید

 از لباس زیرهایی که باسن را بالا می کشند استفاده کنید،  از کمربند یا کرست کمر استفاده کنید، از شلوار مناسب استفاده کنید.

  • از روغن خراطین برای بزرگ کردن باسن استفاده کنید

توصیه ما این است که در کنار ورزش خود از روغن خراطین که روغنی کاملا گیاهی و بی ضرر است استفاده کنید. روغن خراطین را به صورت موضعی بر روی باسن خود ماساژ دهید. این کار را به مدت 15 دقیقه ادامه دهید و بعد از 1 ساعت آن را بشویید. توجه داشته باشد که هر روز این کار را به مدت 2 ماه انجام دهید تا نتیجه کامل بگیرید. کسانی که ورزش های اصولی و با برنامه برای بزرگ کردن باسن انجام می دهند با استفاده از روغن خراطین نتیجه بهتر و سریع تری را خواهند گرفت.

  • دمنوش رازیانه بنوشید

برای فرم دهی و زیبایی باسن در کنار ورزش از دمنوش رازیانه استفاده کنید. این دم نوش در فرم گیری بهتر باسن شما بسیار موثر می باشد. این تخم ها حاوی مقادیر بالایی از فلاونوییدها هستند که میزان استروژن بدن را افزایش داده و موجب تقویت رشد بافت سینه و باسن می شود. یک قاشق چای خوری از پودر رازیانه را در یک لیوان آب جوش ریخته و اجازه دهید در آب جوش دم بکشد و آن را بنوشید.

لیفت باسن به روش برزیلی (روش تزریق چربی به باسن)

لیفت باسن

لیفت باسن

بعد از اینکه مادنا ستاره محبوب موسیقی با باسن جدید به روی صحنه آمد و در آن نمایش باسن خود را تکان می داد همه درباره ایمپلنت باسن و بزرگ کردن باسن صحبت می کردند. همه از خود می پرسیدند مادونا از چه روشی برای بزرگ کردن باسن خود استفاده نموده؟ آیا این روش برای همه موجود است؟

مادونا یکی از سرشناس ترین ستارگان موسیقی جهان است و هیچ گاه از اینکه بدن خود را به نمایش بگذارد خجالت نکشیده است. اما او درباره اینکه چگونه باسن خود را بزرگ تر کرده است حرفی نزده است و در این مورد کم رو بوده است. تصمیم گیری بر عهده طرفدارانش است که قضاوت کنند که آیا مادونا از لیفت باسن به روش برزیلی استفاده نموده یا از روش دیگری بهره برده. چرا یک نفر باید بخواهد که باسنی بزرگ داشته باشد؟ خوب با توجه به اینکه ستارگان سینما و موسیقی مانند کیم کارداشیان دارای باسنی گرد و زیبا هستند درخواست برای لیفت باسن در آمریکا و قسمت هایی از اروپا و آسیا به شدت افزایش یافت – هر چند که این عمل جراحی زیبایی در آمریکای لاتین از محبوبیت بالایی برخوردار است و 10 سال است که این عمل جراحی زیبایی در آنجا انجام می شود. اما ببینیم که لیفت باسن به روش برزیلی چیست؟

لیفت باسن به روش برزیلی فرآیندی است که همزمان از بزرگ کردن باسن و لیپوساکشن در آن استفاده می شود تا فرم باسن بهبود یابد. این فرآیند شامل انجام عمل لیپوساکشن است که در آن مقداری از چربی اضافه بدن بیمار استخراج می شود و به باسن بیمار تزریق می شود. چربی به دست آمده قبل از تزریق به باسن بیمار خالص سازی می شود.

هرچند که استفاده از ایمپلنت می تواند نتایج بهتری داشته باشد اما بیشتر بیماران ترجیح می دهند که از یک روش طبیعی تر استفاده کنند و این روش لیفت باسن به روش برزیلی است. یکی از فواید این روش این است که بیمار مقداری چربی اضافه از بدن خود را از دست می دهد. اگر بیمار لاغر است و نمی توان از بدن وی چربی به دست آورد پس بیمار باید مقداری چاق شود.

هر چند که بدن 30% تا 40% از چربی تزریق شده را جذب می کند اما باقیمانده چربی در باسن می ماند و مانند بقیه سلول های بدن آنجا قرار می گیرند.

بهترین افرادی که می توان این عمل جراحی زیبایی را بر روی آنها انجام داد کسانی هستند که دارای سلامتی بوده و فرم بدن آنها خوب است. بعد از انجام عمل حداقل به دو هفته استراحت نیاز است و در این زمان بیمار بهتر است جهت جلوگیری از تورم از لباس های چسبان استفاده کند. در دوران نقاهت بیمار نباید باسن خود را تحت هیچگونه فشاری قرار دهد. نشستن بر روی باسن ممنوع است. سلول های چربی تزریق شده در محل جدید خود باید به یک پایداری برسند و نشستن بر روی باسن باعث می شود که چربی دیفرمه شده و شکل باسن نامطلوب شود. به طور کلی هر چه به مدت طولانی تری بیمار بر  روی باسن خود ننشیند نتایج عمل بهتر است. نتیجه نهایی عمل بعد از 4 تا 6 ماه دیده می شود و در این مدت بهتر است بیمار از انجام ورزش خودداری کند.

اگر می خواهید بدانید که روش لیفت باسن برزیلی تا چه اندازه محبوب است کافی است به آمارهای منتشر شده توسط جامعه بین المللی جراحان زیبایی پلاستیک مراجعه کنید. در سال گذشته چیزی حدود 300.000 مورد عمل جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن به روش برزیلی انجام شده است. بیماران اکثرا ترجیح می دهند که باسن خود را به روش طبیعی بزرگ تر کنند. در سال گذشته این عمل جراحی زیبایی دهمین عمل محبوب در سراسر دنیا بوده است و بر محبوبیت آن روز به روز اضافه می شود.

عمل جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن به روش برزیلی در قاره آمریکا روز به روز محبوب تر می شود و در آسیا و اروپا نیز متقاضیان زیادی دارد. البته باید در نظر داشت که این عمل جراحی زیبایی بسیار پیچیده است و تنها یک پزشک متخصص جراحی زیبایی دارای برد تخصصی می تواند این عمل را به خوبی انجام دهد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «روش های حجم دهی باسن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره روش های حجم دهی باسن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.