زمان مطالعه: 1 دقیقه
رمز موبایل سامسونگ خود را فراموش کرده اید؟! راه حل اینجاست

رمز موبایل سامسونگ خود را فراموش کرده اید؟! راه حل اینجاست

در چنین شرایطی خونسردی خود را حفظ کنید و نگران نباشید، دو راه ساده وجود دارد که می توانید با دنبال کردن چند مرحله فوق العاده ساده، رمز دستگاه خود را باز کنید.

در چنین شرایطی خونسردی خود را حفظ کنید و نگران نباشید، دو راه ساده وجود دارد که می توانید با دنبال کردن چند مرحله فوق العاده ساده، رمز دستگاه خود را باز کنید. برای این دو راه شما باید ابتدا حداقل یک حساب کاربری گوگل روی دستگاه خود داشته باشید، اگر موبایل سامسونگ دارید، چه بهتر اینکه حساب کاربری سامسونگ خود را هم فعال کنید، چون از قابلیت find my mobile سامسونگ در این صورت می توانید استفاده کنید. بسیار خوب، به سراغ این دو روش می رویم. پس با آسمونی همراه باشید :

روش اول: باز کردن قفل دستگاه از طریق حساب کاربری گوگل
1- اگر بیش از 20 باز رمز خود را اشتباه وارد کنید، بی درنگ به بخش تایید هویت حساب گوگل وارد می شوید. اینجا خیلی راحت ای-میل و رمز عبور خود را وارد می کنید، سپس از صندوق پستی ای میل خود، اجازه ورود به دستگاه را صادر می کنید.
2- حالا وقتی وارد دستگاه شدید، به راحتی می توانید رمز عبور پشتیبان خود را تغییر دهید، این بار سعی کنید رمزی استفاده کنید که از خاطر نبرید و البته به راحتی قابل حدس نباشد. به یاد داشته باشید که این روش برای بازیابی رمز عبور دارای محدودیت مشخصی است که پس از آن دیگر قابل استفاده نیست.

روش دوم: باز کردن قفل دستگاه با استفاده از سرویس Find my phone
1- برای استفاده از این روش باید به پلتفرم Find my phone سامسونگ مراجعه کنید، برای این کار به لینک زیر مراجعه کنید:سرویس پیدا کردم موبایل سامسونگ (Find my phone samsung)
2- با حساب سامسونگی که از قبل ساخته اید وارد شوید. مسلما این نیازمند داشتن حساب کاربری سامسونگ است و اگر نداشته باشید نمی توانید از راه اقدام کنید. پس بهتر است مراحل راه اندازی موبایل را خودتان انجام دهید و همه مراحل را با دقت بخوانید، چرا که ساخت حساب کاربری سامسونگ در مراحل راه اندازی موبایل شما قرار داده شده است.
3- وقتی داخل حساب شدید، گزینه “Unlock my Device” را انتخاب کنید.
4- مطمئن شوید که در این مرحله موبایل شما به اینترنت متصل است.
5- به پیام pop up ظاهر شده روی صفحه کامپیوتر خود OK بدهید.
6- پس از چند دقیقه دستگاه شما باز می شود و می توانید رمز جدید خود را از منوی تنظیمات مجددا تنظیم کنید.

نظر خود را درباره «رمز موبایل سامسونگ خود را فراموش کرده اید؟! راه حل اینجاست» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره رمز موبایل سامسونگ خود را فراموش کرده اید؟! راه حل اینجاست فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.