زمان مطالعه: 1 دقیقه
توقعات ممنوعه در زندگی - بخش اول

توقعات ممنوعه در زندگی - بخش اول

به نام یگانه عالماگر دوست دارید همیشه شاد زندگی کنید و لذت ببرید نباید این توقعات را داشته باشید. از...
توقعات ممنوعه در زندگی - بخش اول
توقعات ممنوعه در زندگی - بخش اول

به نام یگانه عالم

اگر دوست دارید همیشه شاد زندگی کنید و لذت ببرید نباید این توقعات را داشته باشید.

  • از دیگران نخواهیم عین ما رفتار کنند و قبل از شروع رابطه مطمئن باشیم که با کسی که دوست می شویم در قبال رفتارهای محبت آمیزمان رفتار مناسبی در پیش می گیرد تا احساس ناراحتی نکنیم و در کل نباید از دیگران انتظار داشته باشیم که رفتاری درست شبیه خودمان داشته باشند. بیشتر مواقع مردم توقع ندارند خودمان را برای برآورده ساختن نیازهای آنها به زحمت اندازیم و در انتها چنین توقعی عینأ از آنها داشته باشیم و این امر موجب اضطراب و نگرانی شما می گردد.
  • توقع نداشته باشیم تا دیگران نظرشان را عوض نکنند. گاهی اوقات عقاید مردم عوض می شود؛ از مردم توقع نداشته باشیم تا سر عقاید خود تا پایان عمر باقی بمانند و آنها را بابت اینکه چرا مانند گذشته بر سر عقاید خود نیستند سرزنش کنیم.(ممکن است موضوعی خاص باعث شود که فردی نسبت به موضوعی خاص تغییر عقیده دهد) این توقع باعث می شود تا خودمان را آزار دهیم و هیچ فایده دیگری ندارد.

اختصاصی پورتال آسمونی

نوشته از خانم سارا فلاحی (کارشناس ارشد روانشناسی)

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «توقعات ممنوعه در زندگی - بخش اول» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره توقعات ممنوعه در زندگی - بخش اول فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.