زمان مطالعه: 1 دقیقه
ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی

ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی

آسمونی : بعد از پخش سه قسمت اول سریال ممنوعه ، انتقادهای زیادی به این سریال صورت گرفت و حواشی زیادی درباره...

آسمونی : بعد از پخش سه قسمت اول سریال ممنوعه ، انتقادهای زیادی به این سریال صورت گرفت و حواشی زیادی درباره داستان مطرح شده در ممنوعه به وجود آمد و این ماجرا تا جایی پیش رفت که از مبتذل بودن سریال ممنوعه صحبت شد و خبرهایی از انجام اصلاحات روی این سریال به میان آمد.

ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی
ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی

مدیرکل اداره نمایش خانگی در توضیح موضوع سریال ممنوعه گفت: سریال «ممنوعه» با موضوع آسیب‌های اجتماعی سعی در نقد انحراف و نشان دادن عقوبت تعدادی از جوان ها را دارد. صفحه رسمی سریال ممنوعه با انتشار پستی درباره علت اصلی عدم توزیع این سریال طبق روال معمول توضیح داد و نوشت :ممنوعه این هفته توزیع نمی شود. قسمت چهارم سریال ممنوعه دوشنبه 26 شهریورماه، به دلیل مقارن شدن با ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) توزیع نمی شود.

forbidden
forbidden

معرفی سریال ممنوعه : ممنوعه، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی‌اکبر نجفی، محصول سال 1397 است. تصویربرداری این مجموعه اجتماعی به سرمایه‌گذاری صادق یاری در زمستان 1396 در تهران آغاز شد و قسمت‌هایی از آن هم در سال 1397 در شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رفته‌است. پخش سریال ممنوعه از دوشنبه 5 شهریور 1397 در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است . ممنوعه داستان سه نسل را به صورت و پیوسته روایت می‌کند از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی را به نمایش می‌گذارد .

ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی
ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی

بازیگران سریال ممنوعه : نیکی کریمی در نقش پروانه اسدزاده هادی حجازی فر در نقش خسرو راد میلاد کی مرام در نقش سامی تجنگی لیلا زارع در نقش رها (همسر خسرو) الهه حصاری در نقش برکه کریمی (نامزد سامی) امیرحسین آرمان در نقش باربد (دوست و همکار سامی) خاطره اسدی در نقش آذر (دوست و همکار سامی) امیر جعفری در نقش اویس تجنگی (پدر سامی) بهاره افشاری در نقش ترانه مشایخ (همسر سابق سامی) پژمان بازغی در نقش کامران (همسر پروانه) آتیلا پسیانی در نقش یحیی کریمی (پدر برکه) آناهیتا درگاهی در نقش طلا (دوست و همکار سامی) نیما شعبان نژاد در نقش خلیل (ترنس - دوست و همکار سامی) نسرین نکیسا در نقش هاجر (مادر برکه) فاطمه گودرزی در نقش گیتی (مادر سامی) شهرام قائدی در نقش شهرام مجید مظفری در نقش صابری علیرضا استادی در نقش صادقی (دوست تجنگی) سام درخشانی در نقش مسعود مصطفی قدیری در نقش دانیال شیدا یوسفی در نقش نگین (دوست و همکار سامی) محمد امین در نقش مهران (دوست و همکار سامی) شیوا خسرومهر در نقش (مادر ترانه) نیلوفر رجایی فر در نقش الهام سوگل خالقی در نقش (منشی تجنگی) هومن اطیابی در نقش هیربد حسن اسدی در نقش (سرگرد کلانتری)

forbidden
forbidden
نظر خود را درباره «ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ممنوعیت توزیع ممنوعه ؛ سریال ویژه شبکه نمایش خانگی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.