زمان مطالعه: 1 دقیقه
بهترین شرکت مواد غذایی

بهترین شرکت مواد غذایی

شرکت ها و گروه های بزرگی در ایران به تولید مواد غذایی در دسته های شیر و لبنیات ،  گوشت، حبوبات و مغزها، نان...
بهترین شرکت مواد غذایی
بهترین شرکت مواد غذایی


شرکت ها و گروه های بزرگی در ایران به تولید مواد غذایی در دسته های شیر و لبنیات ،  گوشت، حبوبات و مغزها، نان و غلات، میوه‌ها و سبزی ها می پردازند 

این شرکت ها با بکار گیری مواد اولیه سالم به تولید و پخش مواد غذایی در سطح شهر مشغول هستند خیلی از این شرکت برای ما بسیار نام آشنا هستند اما برخی از آن ها شاید خیلی شناخته شده نباشند
food-company
food-company


در ادامه به معرفی بهترین شرکت های تولید مواد غذایی می پردازیم:

4 گروه اصلی مواد غذایی وجود دارد که به شرح زیر است:

گروه شیر و لبنیات گروه ذکر شده شامل شیر،ماست، پنیر، کشک و بستنی است. اگر حجم یک لیوان را 240 میلی لیتر در نظر بگیریم، به این صورت ارزش غذایی یک لیوان شیر کم چرب، با یک لیوان ماست کم چرب، با یک قوطی کبریت پنیر و با یک لیوان کشک معادل است.

گروه گوشت، حبوبات و مغزها گروه ذکر شده شامل انواع گوشت‌ها مانند ماهی و پرندگان)، تخم مرغ، حبوبات(نخود،لوبیا، عدس، باقلا،لپهو ماش) و مغزها (گردو،بادام، فندوق و پسته) است. ارزش پروتئینی سه قطعه گوشت خورشتی متوسط پخته، با یک عدد قسمت پایین ران یک مرغ بزرگ پخته با سه عدد تخم مرغ برابر است.

گروه نان و غلات گروه ذکر شده شامل انواع نان، برنج، ماکارونی، گندم، جو و ذرتاست. ارزش غذایی 30 گرم از انواع نان، مثلا یک کف دست نان سنگک، با 4 کف دست نان لواش با نصف لیوان برنج پخته و با نصف لیوان ماکارونی پخته معادل است.

گروه میوه‌ها و سبزی ها گروه ذکر شده شامل انواع میوه‌ها و سبزی‌ها است که با ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار زیادغنی شده‌است.سبزیها و میوه‌هایی مثل گشنیز، جعفری، نعناع، گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای، ساقه سبز پیازچه، پرتقال، نارنگی، توت فرنگی سرشار از ویتامین C هستند. سبزی‌های دارای رنگ سبز تیره، زرد تیره ونارنجی مانند اسفناج، هویج، گوجه فرنگی و میوه‌هایی مثل طالبی، زردآلو وشلیل، ویتامین A مورد نیاز بدن را تأمین می‌کنند. زیتون و سبزهایی که برگ سبز تیره دارند، دارای ویتامین E هستند.

 

شرکت های تولید مواد غذایی: شرکت دامداران لبنیات هراز صنایع غذایی بیژن صنایع غذایی کامبیز صنایع غذایی بهروز گروه تولیدی مهرام محصولات غذایی برتر صنایع غذایی شانا شرکت صنایع غذایی گلنوش صنعت غذایی کورش صنایع غذایی پیچک
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین شرکت مواد غذایی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین شرکت مواد غذایی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.