زمان مطالعه: 11 دقیقه
30 روش دریافت بهترین قیمت برای خرید از eBay {راهنمای کامل در ایران}

30 روش دریافت بهترین قیمت برای خرید از eBay {راهنمای کامل در ایران}

فروشگاه آنلاین eBay هزاران ابزار ویژه برای خریدار ایجاد کرده است که به شما به عنوان خریدار این اطمینان را می دهد که کالایی که دنبال آن هستید را با بهترین تخفیف
در این مطلب می خوانید : [بستن]

قبل از این که خرید آنلاین به یک مسئله نرمال تبدیل شود، eBay به عنوان پادشاه در این حوزه عمل می کرد. اما تنها به این خاطر که eBay قبل از دیگر سایت های آنلاین پا به میدان گذاشته است، درخشش و زرق و برق خود را از دست داده است.

درواقع باید بگوییم که در حال حاضر تعداد لیست بندی ها در این بازار آنلاین تقریبا در هر روز بیشتر از 1 میلیارد می باشد.

این فروشگاه آنلاین هزاران ابزار ویژه برای خریدار ایجاد کرده است که به شما به عنوان خریدار این اطمینان را می دهد که کالایی که دنبال آن هستید را با بهترین تخفیف خریداری می کنید.

از این رو، ما در گروه تجاری ققنوس تصمیم گرفتیم که درباره 30 نکته و شیوه عالی برای خرید از eBay در این مقاله صحبت کنیم.

30 نکته و شیوه برتر برای خرید از eBay

در ادامه به 30 روش و نکته مهم درباره خرید از سایت آنلاین eBay اشاره می کنیم که به شما کمک می کند تا همواره بتوانید برای خریدهای خود تخفیف بگیرید.

1. اول از همه برنامه را نصب کنید!

اول از همه باید برنامه eBay را برای گوش موبایل خود دانلود کنید. گزینه ها و شیوه های بی نظیری وجود دارد که در هنگام خرید از این سایت می توانید از آن ها سود ببرید.

2. کمی جستجو کنید!

یکی از بهترین نکته هایی که درباره این فروشگاه آنلاین وجود دارد و در این مدت 23 ساله تغییری نکرده است، جو رقابتی موجود در فروش کالاها است.

کالای مورد نظر خود را پیدا کرده اید؟ 99 درصد این احتمال وجود دارد که فروشنده دیگری نیز همین محصول یا مشابه آن را بفروشد. به احتمال زیاد می توانید کالاهای مورد نظر خود را از فروشندگان دیگر با قیمت های پایین تر خریداری کنید.

3. برای چیزهای غیرقابل لمس در فروشگاه eBay پولی ندهید!

حتی به این فکر نکنید که بابت خرید وسایل و کالاهای غیرقابل لمس پولی بدهید. سیاست های سخت گیرانه ای در برابر فروش این دسته موارد وجود دارد اما فروشندگان همیشه یک راه فرار پیدا می کنند.

فراموش نکنید که پلیس eBay در همه جا حضور ندارد و نمی تواند جلوی این فروشندگان را بگیرد. باهوش باشید و از ابتدا کالاهای این چنینی را خریداری نکنید.

4. از این کلمه جادویی استفاده کنید: دسته بندی کردن!

به مغازه آنلاین فروشنده سری زدید و از چند کالای او خوش تان آمد؟ کمی در فروشگاه بگردید و ببینید که اگر چندین محصول از او بخرید به شما تخفیف داده یا این که هزینه ارسال را برای تان رایگان می کند؟

پرسیدن این سئوال از فروشنده ضرری ندارد و باید بگوییم که از هر 10 فروشنده 9 تای آن ها با درخواست شما موافقت می کنند.

5. در eBay از زمان به نفع خود استفاده کنید!

زمان شروع حراج های مورد نظرتان را یادداشت کنید و شب ها آخر وقت آن ها را بررسی کنید. حراج های این سایت ارزش این را دارد که شب نیم ساعت دیرتر بخوابید اما در عوض پیروز شوید.

6. هوشمندانه آغاز کنید

اگر بار اول تان است که وارد سایت eBay می شوید یا اصلا کلا برای بار اول است که می خواهید از یک فروشگاه آنلاین خرید کنید، کار خود را با شرکت در حراج ها و “الان خرید کنید” راحت کرده و ببینید که کدام روش برای تان بهتر است و کدام روش مناسب نیازهای خریدتان است؟

7. افزونه Ebates Extension را دانلود کنید

اگر می خواهید در خریدهای خود پول کمتری خرج کنید، باید حتما این افزونه را دانلود کنید. با دانلود این افزونه برای موتور جستجوگر اینترنت خود، هر وقت که از این سایت خرید می کنید به شما بازپرداخت نقدی پرداخت می شود.

8. به واکنش ها توجهی نکنید!

ما در دوره ای زندگی می کنیم که به راحتی می توان بررسی ها {روزنه فرار دیگری که در سیستم سیاست گذاری eBay وجود دارد} را خریداری کرد و همگی فیک و تقلبی هستند.

به همین خاطر باید هر نظری که ثبت می شود را با بدبینی نگاه کنید، یاد بگیرید که نظرات کاملا قانونی را انتخاب کنید.

جوانب احتیاط در زمان خرید کالا از فروشنده ای که هیچ نظری درباره کالاهای او ثبت نشده است را رعایت کنید.

9. مطالعه، مطالعه و مطالعه!

همه جزییاتی که در قسمت توضیحات برای کالا آورده شده را مو به مو بخوانید؛ عنوان بلد شده، حروف ریز و کلمه به کلمه قسمت توضیحات را بخوانید.

باید این را بدانید که کلاهبرداری همه جا وجود دارد؛ پس حتما بدانید که دقیقا چه چیزهایی می خرید. با وجود این که این نکته کاملا آشکار است اما همیشه نمی توان جوانب احتیاط را رعایت کرد.

فروشندگان کلاهبردار بسیار باهوش هستند.

10. eBay فقط در حراج ها خلاصه نمی شود

در دو دهه گذشته eBay فقط مکانی آنلاین برای خرید در حراج ها بود اما این مسئله مربوط به خیلی سال پیش می شود. این فروشگاه آنلاین گزینه های زیادی به مشتریان خود پیشنهاد می دهد؛ از جمله Buy It Now و حتی Subscriptions.

هر وقت که از این دو شیوه نیز فرایند خرید خود را انجام می دهید، سود بسیار زیادی عایدتان می شود؛ علی الخصوص گزینه Buy It Now.

ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره 30 روش دریافت بهترین قیمت برای خرید از eBay {راهنمای کامل در ایران} فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.