زمان مطالعه: 1 دقیقه
نقاشی گل ، با چند تکنیک اصلی

نقاشی گل ، با چند تکنیک اصلی

کشیدن گل یک سرگرمی جالب و راه خوبی برای ابراز زیبایی نقاشی روی بوم است. اما کشیدن گل ابزارها و همچنین تکنیک...

flower-painting
flower-painting

کشیدن گل یک سرگرمی جالب و راه خوبی برای ابراز زیبایی نقاشی روی بوم است. اما کشیدن گل ابزارها و همچنین تکنیک های خاصی دارد که آسمونی در این بخش نکات مهمی که در هنگام نقاشی گل باید در نظر گرفته شود را برای شما عزیزان عنوان می کند.

قبل از آغاز نقاشی گل به این ابزار و تکنیک­ها نیاز دارید :

*** گل، کاغذ کارتریج، مداد رنگی یا نقاشی، عکس گل، بوم، قلم موی پهن، قلم موی گرد سیاه شماره 3 یا 6، رنگ و الگوی نقاشی از گل. گزینه اختیاری : دوربین.

مرحله اول : یک گل بکشید تا ساختار و شکل آن را به دست بیاورید، با گل لاله شروع کنید چون شکل ساده­تری دارد. سر گل را در راستای ساقه بکشید.

مرحله دوم : برای رنگ کرن گل از تصاویر موجود استفاده کنید. عکس باید واضح، پرنور و شبیه به گل شما باشد. خودتان از گل، گلدان، باغ و گیاه عکس بگیرید.

مرحله سوم : از اندازه های مختلف قلم مو برای رنگ کردن استفاده کنید، قلم پهن برای گلبرگ، و قلم موی گرد سیاه شماره 3 یا 6 برای رنگ آمیزی جزئیات.

مرحله چهارم : از رنگ روشن برای نوک گل استفاده کنید.

مرحله پنجم : المان­های نقاشی را با استفاده از رنگ هایی که در تضاد با باقی رنگ ها در آن خط هستند کنتراست بدهید.

مرحله ششم : برای عمق دادن به گل روی گلبرگ ها رنگ اضافه کنید. به نقاطی از گلبرگ ها که رنگ از سرد به گرم یا روشن به تیره می رود دقت کنید. به روی گل و نقاطی که گلبرگ ها روی هم یا دیگر اجسام روی آن­ها سایه انداخته توجه کنید.

مرحله هفتم :پس از یادگیری کامل نقاشی از روی عکس، از روی اجسام واقعی نقاشی کنید. سعی کنید در نور مصنوعی از گل­ها نقاشی بکشید، نور مصنوعی نوری است که کشیدن جسم را راحت­تر می­کند.

مرحله هشتم :به نقاشی دیگر نقاش ها از گل نگاه کنید و تکنیک های ترکیبی آن ها را یاد بگیرید، رنگ­هایی که انتخاب می کنند و نوری که استفاده می­کنند. از تصاویر آن­ها برای پیشرفت خود استفاده کنید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «نقاشی گل ، با چند تکنیک اصلی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره نقاشی گل ، با چند تکنیک اصلی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.