زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیوگرافی فلورنتینو پرز؛ رئیس باشگاه رئال مادرید

بیوگرافی فلورنتینو پرز؛ رئیس باشگاه رئال مادرید

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در سال 2017 است. اگر می خواهید با فلورنتینو پرز بیشتر آشنا شوید این بخش...

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در سال 2017 است. اگر می خواهید با فلورنتینو پرز بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که بیوگرافی فلورنتینو پرز زئیس باشگاه رئال مادرید را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

فلورنتینو پرز رودریگز متولد 7 مارس 1947 بازرگان اسپانیایی، سیاست‌مدار سابق، و رئیس فعلی باشگاه فوتبال رئال مادرید و مدیر ارشد اجرایی شرکت گروپو ای‌سی‌اس اسپانیا می‌باشد.

شهرت اصلی پرز به دلیل ریاست باشگاه فوتبال رئال مادرید در دو دورهٔ مجزا، از سال 2000 تا 2006 و از 1 ژوئن 2009 تاکنون می‌باشد. در این دو دوره، پرز با صرف هزینه‌های بسیار بالا، بازیکنان طراز اول دنیای فوتبال مانند زین‌الدین زیدان، لوئیس فیگو، کریستیانو رونالدو و کاکا را به تیم مادریدی آورد و اقدام به ساختن تیمی کرد که باشگاه رئال مادرید را به عنوان «کهکشانی‌ها» (Los Galácticos) ملقب کرد.

فلورنتینو پرز در باشگاه رئال مادرید

تلاش اول فلورنتینو پرز برای در اختیار گرفتن ریاست رئال مادرید در انتخابات 19 فوریهٔ 1995 صورت گرفت. در آن دوره باشگاه درگیر بحران مالی فراوانی بود که پرز با وعدهٔ حل آن‌ها وارد رقابت شد، اما در پایان با 700 رأی اختلاف رقابت را به رامون مندوزا باخت.



تیم اول فلورنتینو پرز زئیس باشگاه رئال مادرید

تلاش دوم پرز برای بر عهده گرفتن ریاست باشگاه در سال 2000 با موفقیت همراه بود، جایی که پرز مجدداً با وعدهٔ حل مشکلات مادی باشگاه پا به عرصهٔ رقابت گذاشته بود. وعدهٔ دیگر او در این دوره که نقش مهمی در انتخاب او به عنوان رئیس باشگاه مادریدی داشت، به خدمت گرفتن لوئیس فیگو، ستارهٔ رقیب دیرینهٔ رئال مادرید، بارسلونا بود. در انتخابات سال 2004 نیز پرز با 94٫2٪ مجدداً به عنوان رئیس باشگاه مادریدی برگزیده شد.

در این دوره، که دورهٔ اول ریاست او بر باشگاه محسوب می‌شد، رئال مادرید با به خدمت گرفتن ستارگان دنیای فوتبال، تیمی تشکیل داد که به کهکشانی‌ها مشهور شد. پرز بعد از عملی کردن وعدهٔ خود مبنی بر انتقال فیگو از بارسلونا به رئال مادرید در سال 2000، زین‌الدین زیدان، ستارهٔ فرانسوی یوونتوس را در سال 2001 و با مبلغ 73٫5 میلیون یورو به رئال آورد. این انتقال رکورد گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال دنیا را به زیدان اختصاص داد. به دنبال او باشگاه در سال 2002 با رونالدو، 2003 با دیوید بکهام، 2004 با مایکل اوون و 2005 با روبینیو قرارداد امضاء کرد.

باشگاه در دوران پرز موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لا لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد. پرز هم‌چنین موفق به پرداخت تمام بدهی‌های باشگاه نیز شد. با این حال دوران ریاست پرز بر باشگاه در این شش سال به نسبت هزینه‌ای که صرف ساختن تیم شد، موفق ارزیابی نمی‌شود.

در 27 فوریهٔ 2006 پرز با اعلام این‌که باشگاه مادریدی به مدیری جدید نیاز دارد، از سمت خود کناره‌گیری کرد. جانشین او، رامون کالدرون بود.



تیم دوم فلورنتینو پرز زئیس باشگاه رئال مادرید

در 14 مه 2009، پرز در کنفرانسی مطبوعاتی که در هتل ریتز مادرید برگزار می‌شد، نامزدی خود برای عنوان ریاست باشگاه رئال مادرید را رسماً اعلام کرد. در ژوئن 2009، پرز به دلیل اینکه تنها نامزدی محسوب می‌شد که قادر به پرداخت 57٬389٬000 یورو مورد نیاز برای بر عهده گرفتن ریاست باشگاه بود، به عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید معرفی شد.

پرز خط‌مشی «کهکشانی» خود را هم‌چنان حفظ کرد. او در 8 ژوئن 2009، کاکا ستارهٔ برزیلی آث میلان را با رقم 60 میلیون پوند به رئال آورد. در 11 ژوئن، منچستر یونایتد با پیشنهاد 80 میلیون پوندی رئال مبنی بر به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو موافقت کرد و بدین ترتیب باشگاه مادریدی بار دیگر رکورد گران‌ترین بازیکن فوتبال دنیا را شکست. در 25 ژوئن، پرز و رئال مادرید رائول آلبیول، هافبک مرکزی والنسیا را با رقم 15 میلیون یورو به خدمت گرفت. در 1 ژولای، پرز با کریم بنزما مهاجم المپیک لیون قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو به امضاء رساند که بر اساس عملکرد این بازیکن، قابلیت افزایش تا رقم 35 میلیون یورو را نیز دارد.

در 5 اوت، باشگاه امضای قرارداد 30 میلیون پوندی با ژابی آلونسو، بازیکن اسپانیایی لیورپول را تأیید کرد. او در کنار آلوارو آربلوا که در ژولای با قراردادی به ارزش 3٫5 میلیون پوند به رئال پیوسته بود، دومین بازیکن لیورپول محسوب می‌شد که در آن سال پرز به خدمت گرفته بود.

 

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیوگرافی فلورنتینو پرز؛ رئیس باشگاه رئال مادرید» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی فلورنتینو پرز؛ رئیس باشگاه رئال مادرید فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.