زمان مطالعه: 2 دقیقه
مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس

مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس

فلورانس یکی از شهرهای تاریخی در ایتالیا است. فلورانس شهری زیبا، تاریخی و خوش آب و هوا در شمال ایتالیا است....

مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس
مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس
فلورانس یکی از شهرهای تاریخی در ایتالیا است. فلورانس شهری زیبا، تاریخی و خوش آب و هوا در شمال ایتالیا است. وقتی از سفر به ایتالیا صحبت می شود، فلورانس از جمله جاهایی است که دیدن آن حتماً باید جزو برنامه قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با جاذبه های دیدنی شهر فلورانس این بخش آسمونی را حتما مطالعه نمایید چرا که مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری فلورانس ایتالیا را به طور کامل برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

فلورانس از کانون‌های مالی و بازرگانی اروپای سده‌های میانه و از ثروتمندترین شهرهای دوران خود بود. فلورانس را خاستگاه رنسانس ایتالیایی به شمار آورده و به آن لقب «آتن سده‌های میانه» داده‌اند.

این شهر پرجاذبه ویژگی های زیادی دارد: از «میلان» زیباتر است، جاهای دیدنی آن از «رم» بیشتر است و غذاهای آن از آنچه که در «ونیز» تجربه کرده ایم، خوشمزه تر است.

آب و هوا: 5°C، مسیر باد شمال با سرعت 2 km/h، رطوبت 100٪

جمعیت: 361٬679 (2012 م.)

مساحت: 102٫4 کیلومتر مربع

florence-tourist-attraction
florence-tourist-attraction
جاذبه‌های گردشگری فلورانس

  1. برج کج پیزا

برج کج پیزا برج ناقوس کلیسای پیزا می‌باشد که در ناحیه‌ی توسکانی قرار دارد. این برج پس از دو بنای کلیسا و تعمیرگاه ، قدیمی‌ترین بنای میدان پیزاست. این برج کمی کمتر از پنجاه‌وشش متر ارتفاع دارد و برای بالا رفتن از برج باید دویست و نودوشش پله را طی کرد. این برج همان برجی است که گالیله برای نشان دادن تفاوت سرعت سقط اجسام به مردم، دو گلوله‌ی توپ با وزن‌های متفاوت را از بالای آن به‌طرف زمین رها کرد. برج پیزا به دلیل فونداسیون ضعیف خود چندی پس از ساختش در سال هزار و صد و هفتادوسه به‌طرف جنوب شرقی کج شده است.

  1. موزه‌ی دلی یوفیزی

موزه‌ی دلی یوفیزی از شناخته‌شده‌ترین موزه‌های هنری در جهان است. مجسمه‌هایی تاریخی از دوران رنسانس و نقاشی‌های هنرمندان اروپایی درون این موزه ، بسیار کم‌نظیر هستند.

  1. کلیسای سانتا ماریا دل فیوره

این کلیسا دارای گنبدی بسیار بزرگ و زیباست که در دوران رنسانس بناشده است. کلیسای سانتاماریا دل فیوره اصلی‌ترین نماد شهر زیبای فلورانس است. گنبد آجری این کلیسا بزرگ‌ترین گنبد آجری دنیا می‌باشد. از مشهورترین آثار موجود در این کلیسا ، نقاشی کمدی الهی دانته است که در داخل کلیسا نگهداری می‌شود.

  1. قصر پیتی

این قصر درگذشته محل زندگی خانواده‌ی مدیسی بوده است. در این قصر چند گالری زیبا و هنری وجود دارد. موزه‌ی نقره‌ای ، موزه‌ی لباس ، موزه‌ی کالسکه‌ها ، گالری پلاتین و ساختمان‌های سلطنتی از دیدنی‌های این قصر هستند.

  1. باغ‌های بابولی

باغ‌های زیبایی بابولی در پشت قصر پیتی قرار دارند. طراحی این باغ‌های بزرگ و وسیع بسیار زیبا و رویایی است. در محوطه‌ی باغ تعداد زیادی تندیس از معروف‌ترین مجسمه‌های قرون شانزدهم ، هفدهم و هجدهم میلادی به چشم می‌خورد.

مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس
مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس
رزرو آنلاین هتل در فلورانس

باغ‌های زیبایی بابولی در پشت قصر پیتی قرار دارند. طراحی این باغ‌های بزرگ و وسیع بسیار زیبا و رویایی است. در محوطه‌ی باغ تعداد زیادی تندیس از معروف‌ترین مجسمه‌های قرون شانزدهم ، هفدهم و هجدهم میلادی به چشم می‌خورد.

مراکز خرید فلورانس

سوغاتی‌های شهر فلورانس را می‌توانید در اغلب فروشگاه‌های آن پیدا کنید. فروشگاه گلد اسمیت در پونته وچیو اجناسی زیبا و مرغوب و باکیفیت و البته گران‌قیمت را به شما عرضه می‌کند. دست‌فروش‌های فلورانس هم لوازمی می‌فروشند که اغلب دارای مارک های تقلبی هستند و چندان نمی‌شود به مارک کالاهای دست‌فروش‌ها اعتماد کرد.البته اجناس دست‌فروش‌ها ارزان‌تر هستند. خرید از دست‌فروش‌ها جرم است و پلیس با خریدار و فروشنده برخورد می‌کند. جریمه‌ی خرید از دست‌فروش‌ها در فلورانس تا یک‌میلیون تومان می‌رسد.

آب و هوای فلورانس

هوای شهر فلورانس به سبب موقعیت جغرافیایی‌اش در تابستان‌ها بسیار گرم و شرجی است به همین سبب ماه‌های مرداد و شهریور برای سفر به فلورانس چندان مناسب نیستند. در این شهر زمستان‌ها کمی سرد است و دما بین یکتا ده درجه‌ی سانتی‌گراد متغیر است ولی برف زیادی نمی‌بارد. بهترین ماه‌ها برای سفر به فلورانس چهار ماه فروردین ، اردیبهشت ، خرداد و تیر هستند.

florence-tourist-attraction
florence-tourist-attraction

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره مکان های دیدنی و گردشگری فلورانس فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.