زمان مطالعه: 2 دقیقه
رفع ریپورت در تلگرام ، خیلی سریع

رفع ریپورت در تلگرام ، خیلی سریع

ریپورت در تلگرام این روزها تبدیل به چالش بزرگی در بین کاربران تلگرامی شده است به همین منظور در این مقاله از آسمونی رفع ریپورت در تلگرام را کامل توضیح دادیم.

ریپورت کردن در تلگرم

ریپورت در تلگرام این روزها تبدیل به چالش بزرگی در بین کاربران تلگرامی شده است. در این بخش از آسمونی می خواهیم روش حل سریع مسئله ریپورت تلگرام را برایتان بیان کنیم. تلگرام یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن های مورد استفاده ی ما ایرانی ها شده است و البته مشکلاتی از قبیل ریپورت تلگرام هم برای بعضی از کاربران به وجود آورده است . وقتی اکانت شما به دلایل مختلف مثل ریپورت شدن توسط کاربران دیگر گزارش شده باشد ؛ "نمیتوانید برای کاربرانی که در مخاطبین شما نیستند پیام ارسال کنید و با ارور خط پایین مواجه میشوید" منتهی اگر دو طرف شماره ی هم را در لیست مخاطبین تلگرام ذخیره کرده باشند میتوانید به آن شخص پیام ارسال کنید . پس از ریپورت شدن اگر به فردی که شماره ی شما را در لیست خود نداشته باشد پیام ارسال کنید، با پیغام " Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment " برخورد خواهید نمود. تصویر زیر متن همین پیام می باشد ، که اگر با آن مواجه شدید یعنی اکانت شما ریپورت شده است.در ادامه با پورتال آسمونی همراه باشید تا با روش رفع ریپورت فوری تلگرام آشنا شوید.

ریپورت در تلگرام
ریپورت در تلگرام

معنی پیغام بالا: " متاسفیم. شما در حال حاضر قادر هستید تا تنها به مخاطبین متقابل خود پیام ارسال کنید "

آموزش رفع ریپورت در تلگرام 

ریپورت در تلگرام
ریپورت در تلگرام

1- برنامه تلگرام را اجرا کنید وارد ربات تلگرام با آدرس spambot شویدپس از باز شدن صفحه ربات ، بر روی دکمه Start مطابق شکل زیر ضربه بزنید.  

ریپورت در تلگرام
ریپورت در تلگرام

2- حال از منو باز شده مطابق تصویر بالا گزینه This is mistake را انتخاب کنید. (با انتخاب این گزینه به تلگرام میفهمانید که یک اشتباهی صورت گرفته).
نکته: برای اینکه بفهمید کی از حالت ریپورت خارج می شوید، گزینه ی I was wrong، please release me را انتخاب کنید. سپس مدت ریپورت شما به ماه میلادی مشخص خواهد شد.

ریپورت در تلگرام
ریپورت در تلگرام

3- اکنون یک پیام با عنوان ” اگر فکر می کنید محدودیت اعمال شده بر روی حساب شما به اشتباه صورت گرفته است. می توانید به تلگرام گزارش (شکایت) دهید. تیم پشتیبانی ما آن را بررسی خواهد کرد. آیا مایل هستید؟” دریافت خواهید نمود. بر روی گزینه Yes ضربه بزنید.

ریپورت در تلگرام
ریپورت در تلگرام

4- اکنون باید تایید کنید که هیچ فعالیتی که باعث انجام مزاحمت برای کاربران شده است را انجام نداده اید. برای این منظور گزینه No never did that را انتخاب کنید.

ریپورت در تلگرام
ریپورت در تلگرام

5- اکنون تلگرام از شما می خواهد که یک متن در رابطه با اشتباه ریپورت شدن شما در تلگرام برای پشتیبانی ارسال کنید.
می توانید از متن زیر استفاده کنید: dear telegram support hello i am wrongly spam reported،please release me best regard
سپس یک پیام با عنوان "تشکر. شکایت شما دریافت شد. تیم ما این موضوع را بررسی خواهد کرد. در صورتی که اشتباهی صورت گرفته باشد، محدودیت شما به زودی رفع خواهد شد." اکنون منتظر بمانید تا رفع ریپورت در تلگرام برای شما اعمال شود.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «رفع ریپورت در تلگرام ، خیلی سریع» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
نمایش نظرات بیشتر
: برای دریافت مشاوره درباره رفع ریپورت در تلگرام ، خیلی سریع فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.