زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران

بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران

طبق تحقیقات به عمل آمده در کیفیت ساخت محصولات کابینت ، یکی از مهم ترین قسمت ها در کابینت ها ، یراق آلات آن هستند چراکه بیشترین مقدار استفاده را دارند از جمله این یراق آلات می توان به دستگیره کابینت ،ریل ،جک، لولا ،پایه و… اشاره کرد .زمانی که شما یک کشو یا یک طبقه کابینت را می سازید باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام وزن آن کشو روی ریل آن قرار گرفته یا تمام وزن درب کابینت را جک یا لولای آن کابینت متحمل می شود بنابر این استفاده از بهترین کیفیت از این محصولات لازم الجرا ست چرا که این کشو یا درب در طول روز بارها و بارها باز و بسته می شود .

یراق آلات کابینت، ابزاری هستند که کابینت سازان برای کاربردی بودن و زیبایی بخشیدن به کابینت ها از آن استفاده می کنند. حتی ساده ترین کابینت های معمولی را هم می توان با استفاده از دستگیره های زیبا و جالب توجه، تزئین کرد و نمای خوبی به آن ها بخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه این بخش آسمونی را مطالعه نمایید چرا که اطلاعات مفیدی در همین مورد تهیه کرده ایم.





بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران
بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران
بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران

بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران

طبق تحقیقات به عمل آمده در کیفیت ساخت محصولات کابینت ، یکی از مهم ترین قسمت ها در کابینت ها ، یراق آلات آن هستند چراکه بیشترین مقدار استفاده را دارند از جمله این یراق آلات می توان به دستگیره کابینت ،ریل ،جک، لولا ،پایه و… اشاره کرد .زمانی که شما یک کشو یا یک طبقه کابینت را می سازید باید به این نکته توجه داشته باشید که تمام وزن آن کشو روی ریل آن قرار گرفته یا تمام وزن درب کابینت را جک یا لولای آن کابینت متحمل می شود بنابر این استفاده از بهترین کیفیت از این محصولات لازم الجرا ست چرا که این کشو یا درب در طول روز بارها و بارها باز و بسته می شود . مورد دیگری که باید به آن توجه کرد زیبایی یراق آلات است . امروزه در ساخت انواع وسایل منزل زیبایی در کنار کیفیت قرار گرفته و نقش بسزایی در فروش دارد حتی ساده ترین کابینت ها را هم می توان با استفاده از ریل و دسته و دستگیره های زیبا و جالب توجه، تزئین کرد و نمای خوبی به آنها بخشید، پس هنگام استفاده از یراق آلات نیز شما باید به ظاهر و رنگ آنها توجه بسیاری داشته باشید . جنس اکثر یراق آلات از فلز می باشد پس باید در مقابل زنگ زدگی و فرسودگی های ناشی از استفاده زیاد مقاوم باشند . ارتفاع و سایز مناسب یراق آلات کابینت باعـث می شود هنگام باز و بسته شدن زیاد وزن به طور یکنواخت روی آن پخش شود . یراق آلات در واقع وظیفه ای دوگانه برعهده دارند: نخست انجام وظیفه محوله و دوم افزودن زیبایی به کابینت. پس توجه به کیفیت آنها در هنگام خرید بسیار لازم است .

یک طراح ورزیده باید مطابق با سبک کلی آشپزخانه از کلاسیک گرفته تا مدرن، دستگیره ها، لولاها و ریل ها و جک ها  را انتخاب کند. بنابر این بحث خرید این وسایل بدون توجه به کل مجموعه ای که در آن قرار خواهد گرفت، کار درستی نمی باشد. وظیفه اصلی بازار یراق سبحانی تامین یراق آلات مناسب برای کابینت و درب های شما می باشد .

هنر کرسابین

نشانی : ایران، تهران، منطقه 14-پیروزی ، بلوار ابوذر ، پایین از پل اول ، جنب بانک پارسیان ، پلاک 1048

پرشین کابین

نشانی : ایران، تهران، منطقه 14-خیابان پیروزی ، ابتدای بلوار ابوذر ، نبش کوچه یکم غربی ، پلاک 1256

سیستم آشپز خانه دیانت

نشانی : ایران، تهران، منطقه 14-پیروزی ، بلوار ابوذر ، نبش کوچه چهارم غربی ، پلاک 1200

کابینت پویا

نشانی : ایران، تهران، منطقه 14-پیروزی ، چهارراه کوکا کولا ، خیابان افراسیابی شمالی ، پلاک 393

کابینت متین

نشانی : ایران، تهران، منطقه 16-جوادیه، 20 متری جوادیه، پلاک: 123

تلفن : 55651169___09126864571 09906864571

کابینت و تعمیرات

نشانی : ایران، تهران، منطقه 5-شهران، کوهسار، روبروی کلانتری ، جنب داروخانه شبانه روزی کوهسار

تلفن : ___09122864571 09372300670

طهران پروفیل

نشانی : ایران، تهران، منطقه 14-شاه ابادی

تلفن : 33102606___

دکورفرمانی

نشانی : ایران، تهران، منطقه 1-شهرزیبا.شهرک غرب مناطق1.2.3.4.5.22

تلفن : 44324690 88694398 22896241___09126406390

فروشگاه مصطفی

نشانی : ایران، تهران، حومه تهران-بومهن، به سمت تهران، ابتدای خ چمران، پلاک: 6

تلفن : ___09305839270

آرنیکا

نشانی : ایران، تهران، منطقه 5-احمد کاشانی پلاک: 11 طبقه همکف واحد 1

تلفن : 44806273___09127156456

نظر خود را درباره «بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات، لوازم و یراق آلات کابینت آشپزخانه در تهران فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.