کد مطلب:  10178 
درج نظر
درج نظر
زمان مطالعه: 1 دقیقه
آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده

آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده

1394/3/25مایکل کلیفورد گیتاریست گروه «پنج ثانیه از تابستان» که یک گروه استرالیایی است، به دلیل برخورد با لوازم...
زمان مطالعه: 1 دقیقه

fire-the-head-of-a-guitar-in-live-concert
fire-the-head-of-a-guitar-in-live-concert

1394/3/25

مایکل کلیفورد گیتاریست گروه «پنج ثانیه از تابستان» که یک گروه استرالیایی است، به دلیل برخورد با لوازم آتش بازی، آتش گرفت و روانه بیمارستان شد.

گروه استرالیایی «5 Seconds of Summer» مجبور شدند بلافاصله برنامه را که در ویمبلی لندن برگزار می‌شد قطع کنند تا موی سر گیتاریست‌شان را خاموش کنند.

ویدیوی این ماجرا که در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته نشان می‌دهد که سر گیتاریست وقت نوازندگی ناگهان شعله ور شد. او وقتی گیتار می‌زد متوجه نشد که زیادی به بخش آتشی که روی صحنه ایجاد شده بود تا در شب جلوه‌ای از آتش بازی داشته باشد، نزدیک شده است. این برنامه که شنبه شب در استادیوم اجرا می‌شد، بلافاصله قطع شد. در فیلم دیده می شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند.
اشتون یاروین از این گروه گفت: جمعیت بلافاصله پس از نمایش متفرق شدند. مایکل صدمه دید و ما نتوانستیم به برنامه ادامه بدهیم.

او گفت: فقط باید از شما تشکر کنیم که به کنسرت ما آمدید. او خوب است. از شما خیلی متشکریم.
کلیفورد هم اندکی بعد برای طرفداران‌شان توییت کرد و از آنهایی که به کنسرت آمده بودند تشکر و برای پایان غیرمنتظره کنسرت عذرخواهی کرد.

نظر خود را درباره «آتش گرفتن سر یک گیتاریست در کنسرت زنده» در کادر زیر بنویسید :
4 + 9 = ?
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید