زمان مطالعه: 1 دقیقه
آتش نشانی های پرند

آتش نشانی های پرند

آتش نشانی های پرند پرند، شهری تازه تأسیس در شهرستان رباط کریم، استان تهران است که در زمان ریاست جمهوری...

آتش نشانی های پرند

آتش نشانی های پرند
آتش نشانی های پرند

پرند، شهری تازه تأسیس در شهرستان رباط کریم، استان تهران است که در زمان ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد با عنوان مسکن مهر گسترش یافت و باعث رشد جمعیتی و رفاهی این شهر شد،شهر پرند 6 فاز دارد. فازهای 0 و 1 اکثرا شخصی ساز و همواره گرانقیمت تر از سایر فازهای مسکونی پرند است. میدان استقلال مرکز شهر پرند است و مرکز خرید و پاساژها و بازار اصلی هم در میدان استقلال واقع شده که در فاز 2 پرند قرار دارند. مرکز خرید بزرگ و شیک های-سی هم در میدان چمران واقع در فاز 3 پرند قرار دارد.

این شهر در 30 کیلومتری جنوب‌غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه واقع شده‌است.

احداث نیروگاه پرند در سال 1383 توسط شرکت مپنا شروع شد و آخرین واحد آن در سال 1385 سنکرون گردید. این شهر دارای خط مستقل راه آهن بوده و روزانه 14 قطار شهری تا ایستگاه راه آهن تهران تردد می نماید. متروی شهر پرند هم به زودی احداث خواهد شد.

جمعیت پرند

جمعیت شهر پرند در سرشماری سال 1395 برابر با 97٬464 نفر (31٬693 خانوار) می‌باشد که از این تعداد 48٬977 نفر مرد و 48٬487 نفر زن می‌باشند.

این شهر در سال 1390 دارای 28٬733 نفر جمعیت (8107 خانوار) بوده‌است، که از این تعداد شامل 14٬993 نفر مرد و 13٬740 نفر زن می‌شده‌است. جمعیت شهر پرند در سال 1385، 5٬791 نفر (1٬603 خانوار) بوده‌است. شهر جدید پرند در سرشماری سال 1395 جمعیتی بالغ بر 97٬464 نفر را شامل شده و بیشترین رشد جمعیتی در بین شهرهای ایران را داشته‌است.

سازمان آتش نشانی پرند

فعالیت آتش نشانی پرند

امور مربوط به آتش نشانی و موارد مرتبط

موقعیت آتش نشانی پرند

فاز 2

آدرس آتش نشانی پرند

شهر جدید پرند - فاز دو -

تلفن آتش نشانی پرند

56720025 -021

نظر خود را درباره «آتش نشانی های پرند» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره آتش نشانی های پرند فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.