زمان مطالعه: 2 دقیقه
چطور find my iphone را استفاده کنیم؟

چطور find my iphone را استفاده کنیم؟

قبل تر در آسمونی راجع به اینکه اگر تلفن همراهتان را گم کنید باید چه اقداماتی انجام دهید
در این مطلب می خوانید : [بستن]

استفاده از find my iphone

تصور کنید دیروز با پس انداز چند ماهتان یک گوشی موبایل آیفون خریدید و امروز صبح آن را از شما میدزدند. یا اصلا بی حواس و سر به هوا هستید و جایی تلفن همراه خود را گم میکنید. حتما فقط میتوانید خودتان را سرزنش کنید، نه؟ معلوم است که نه!تلفن همراه های هوشمند جدید همگی به قابلیت ردیابی مجهز هستند. مگر میشود گوشی تان را جایی جا بگذارید یا از شما دزدیده شود و دیگر نتوانید پیدایش کنید؟خب در صورتی که از قبل آماده این موضوع نباشید ممکن است برای همیشه تلفن همراه خود را از دست بدهید.با آسمونی همراه باشید.

مهم: در گوشی های آیفون از همان ابتدا که گوشی را خریداری میکنید، اپلیکیشنی به نام Find my iPhone وجود دارد که در صورت فعال سازی، تا زمانی که گوشی تان در دستان شخص دیگری است، از لو رفتن اطلاعات درون گوشی شما جلوگیری میکند و اگر تمام مراحل زیر را به درستی انجام دهید ممکن است حتی بتوانید تلفن همراهتان را ردیابی و پیدا کنید. این برنامه به شکل زیر است

تنظیم find my iphone

1- وارد iCloud.com/find شوید.

2- اپل آی دی خود و رمز عبورتان را وارد کنید. (Apple ID همان آدرس ایمیلی است که بلافاصله و بلااستثنا فعال سازی گوشی آیفون تان دریافت میکنید. به واسطه Apple ID میتوانید از سرویس های آیتونز، آی‌کلود و بسیاری دیگر از امکانات آیفون استفاده کنید.)

3- بعد از اینکه Apple ID و رمز عبورتان را وارد کردید، به دلایل امنیتی سیستم آی‌کلود از شما دو سوال دیگر نیز خواهد پرسید (سعی کنید خیلی دقیق به آنها پاسخ دهید):

4- سپس با صفحه بالا مواجه میشوید که برای تسریع کار میتوانید گزینه don't upgrade را انتخاب کنید.

5- وارد صفحه بعدی میشوید. اما ممکن است در این قسمت دو اتفاق متفاوت بیوفتد:
الف- اگر مثل تصویر بالا، وارد صفحه اصلی آی‌کلود خود میشوید؛ در این صورت لازم است از بالای صفحه مطمئن شوید که حتما به این آدرس رفته اید: icloud.com/find

ب- اگر در همان آدرس مذکور (icloud.com/find) هستید صفحه ای به شکل زیر میبینید، در این صفحه دستگاه اپل خود را انتخاب کنید و منتظر بمانید که جست و جوی آی‌کلود تمام شود:

ج- بعد از مراحل بالا در صورتی که گوشی شما روشن باشد و به اینترنت وصل باشد آن را به صورت دقیق پیدا میکنید، اما در صورتی که دستگاه شما به اینترنت متصل نباشد، با صفحه ای به شکل زیر مواجه میشوید که این آخر کار است! بنابراین دفعات بعدی حتما find my iphone را فعال کنید تا این مراحل منجر به پیدا شدن گوشی شما شوند. تصویر زیر نمونه یک سرچ ناموفق است:

نکته: در وضعیت بالا میتوانید Notify me when found را انتخاب کنید تا هرموقع گوشی تان روشن شد برای شما اعلان وضعیت ارسال شود و از محل آن مطلع شوید.همچنین در صورتی که گوشی شما روشن باشد، سه گزینه دارید که میتوانید انجام دهید: 1- play sound: این مورد باعث میشود گوشی شما هرجا که هست از خود صدا تولید کند تا آن را پیدا کنید./ 2- lost mode: برای گوشی هایی که از پیدا شدنشان قطع امید کرده اید./ 3- erase iphone: برای پاک کردن تمام اطلاعاتتان از روی گوشی مفقود.

د- در صورتی که گوشی شما روشن باشید، بلافاصله موقعیت مکانی دستگاه برایتان نمایش داده خواهد شد و راهنمایی میشوید.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «چطور find my iphone را استفاده کنیم؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره چطور find my iphone را استفاده کنیم؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.