زمان مطالعه: 5 دقیقه
بهترین کپسول های افزایش وزن

بهترین کپسول های افزایش وزن

همیشه در اطرافمان افرادی را دیده ایم که علیرغم اینکه وعده های غذایی شان از بقیه افراد خیلی بیشتر است اما...

همیشه در اطرافمان افرادی را دیده ایم که علیرغم اینکه وعده های غذایی شان از بقیه افراد خیلی بیشتر است اما همواره از کمبود وزن رنج می برند. افزایش وزن و اندامی خوش فرم همیشه رویای افرادی است که از لاغری زیاد خود بیزارند.

مکمل ها و قرص های چاقی زیادی برای افزایش وزن در بازار وجود دارد. خیلی از آنها جوابدهی لازم را ندارند خیلی دیگر هم بعد از چاقی دوباره به حالت اول بازگشت دارند مدل های دیگری هم هستند که احتیاج به ورزش و فعالیت سنگین دارند که برای همه افراد امکان پذیر نیست.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است یکی از آن ها کم وزنی باشد:

عادات غذایی نامناسب, شکاف زمانی طولانی مدت, انتخاب ضعیف مواد غذایی, عدم جذب مواد غذایی, بیماری های طولانی مدت و رنج بردن از اختلالات خوردنی مثل بی اشتهایی عصبی و پر اشتهایی عصبی هستند.

پیش از این هم در بخش ورزش و تناسب اندام خواندید که مهم است بدانیم که وزن اضافه کردن به روش درست و نه براساس غذاهای ناسالم انتخابی بهتری برای بدن شما است، تا خود را از ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت و تیرویید نجات دهید، که حتی لاغرترین فرد هم می تواند به آن برسد.

به این خاطر است که شما با خوردن غذاهای ناسالم دچار کمبود مواد مغذی می شوید که می تواند منجر به مشکلات زندگی مانند تیرویید و دیابت شود.

 

رتبه اول قویترین کپسول چاقی

یکی از بهترین محصولات چاقی در دنیا قرص چاقی فورس فکتور 2 Force Factor ساخت کمپانی جی ان سی GNC آمریکا است و نمایندگی این محصول در ایران شرکت فرازطب می باشد و همانطور که می دانید این کمپانی جزء کمپانی های برتر داروسازی جهان است و تمام محصولات این کمپانی از کیفیت و جوابدهی فوق العاده بالایی برخوردارند.

 

فورس فکتور در سال 2016 وارد بازار جهانی شد و با استقبال گسترده ای مواجه شد بطوری که در سال 2017 رتبه اول پرفروش ترین محصول چاقی آمریکا را کسب کرد و در سال 2018 و 2019 در دو سال متوالی موفق به کسب رتبه اول پر فروش ترین قرص چاقی جهان شد (منبع: آمازون هات نیوز) پیش بینی می شود که در سال 2020 نیز برای سومین بار رتبه بهترین قرص چاقی را کسب کند.

 

قرص چاقی فورس فکتور 2 اولین و تنها قرص چاقی ماهیچه ساز در ایران می باشد که با ایجاد ماهیچه طبیعی باعث افزایش وزن طبیعی می شود و برای همیشه از شر لاغری خلاص می شوید.

 

در کل تمام افرادی که لاغر اند دو دسته هستند دسته اول اشتها برای غذا خوردن ندارند و اصلا میل به غذا خوردن ندارند و دسته دوم خیلی غذا می خورند ولی هر چقدر که غذا می خورند چاق نمی شوند یعنی مواد غذایی جذب نمی شود.

 

قرص چاقی فورس فکتور 2 بهترین قرص چاقی ای است که در چند سال گذشتنه وارد ایران شده است. فورس فکتور بصورت متوسط باعث افزایش وزن 12 تا 17 کیلو در هر ماه می شود.

 

همچنین قرص چاقی فورس فکتور 2 دارای تاییدیه GMP و تاییدیه FDA می باشد و به همین دلیل می توان گفت که فورس فکتور کوچکترین عوارضی ندارد و می توانید با خیال راحت این محصول را استفاده کنید.

 

ترکیبات قرص فورس فکتور کاملا گیاهی و طبیعی هستند و هیچ ماده شیمیایی یا هورمونی در ترکیبات این قرص چاقی استفاده نشده است.

l
l

با خوردن روزی 500 کالری اضافی هر روز وزن خود را هفته ای نیم کیلوگزم افزایش دهید،بنابراین غذاهای که کالری و مواد مغذی بیشتری را در طول روز در قالب وعده های غذایی و تنقلات بخورید تا سریع تر چاق شوید.

پروتئین یک از مهم ترین مواد مغذی مورد نیاز برای افزایش وزن است.عضله شما عمدتا از پروتئین تشکیل شده است، بنابراین خوردن پروتئین کافی به شما کمک می کند تا وزن عضلانی سالم را به جای چربی به دست آورید.

برخی از غذاهای غنی از پروتئین که به چاق شدن بدن و صورت شما کمک میکنند عبارتند از:

ماهی چرب-گوشت قرمز-تخم مرغ کامل-دانه های کامل-آجیل و دانه ها-گل و گیاه و حبوبات-محصولات لبنی-پودر پروتئین -آب پنیر

 

قرص چاقی جی فست اکستریم G-Fast Extreme  کاملا گیاهی و ساخت کمپانی "سوانسون ویتامینز" کشور آمریکا می باشد و دارای جوابدهی بسیار عالی و بدون بازگشستی است.

 

اما متاسفانه به دلیل اینکه تقلبی این قرص در بازار ایران خیلی زیاد شده باید حتما دقت کنید که جنس اصلی تهیه کنید. برای اطمینان از اورجینال بودن قرص جی فست توصیه می شود که این قرص را از نمایندگی آن شرکت فرازطب و یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

بدون اغراق در زمینه کپسول های چاق کننده بدن این محصول بسیار موثرتر می باشد و بهتر از تمام داروهای موجود در بازار جوابدهی بهتری دارد است. این قرص های چاقی با افزایش ترشح آنزیم های افزایش وزن باعث چاقی بدن به صورت طبیعی و یکنواخت می شود.

 

کارایی های قرص چاقی جی فست اکستریم :

افزایش اشتها

افزایش جذب مواد پروتئینی

ماهیچه سازی فوق العاده

کاملا گیاهی

بدون بازگشت

 

برای افزایش توده عضلانی به 4 تا 5 بار در هفته به ورزشگاه بروید. به جای صرف وقت زیادی برای انجام کارهای بیهوده بر روی اعضلات خود تمرکز کنید

ب آشامیدنی به معنای کاهش وزن است، زیرا به کاهش مصرف مواد غذایی کمک می کند.
اما بعضی از پزشکان ادعا می کنند که مصرف بیش از حد آب نیز می تواند منجر به افزایش وزن شود. آنها بر این باورند که بدن تنها می تواند یک مقدار محدود از آب را از بین ببرد. اگر آب بیشتری از بدن بخورید، آن را در بدن ذخیره می کند و سبب افزایش وزن به صورت وزن آب می شود.آب یکی از منابع کامل طبیعی برای چاق شدن صورت میباشد به طوری که صورت شمارا تپل نمایش میدهد

 

مطمئن شوید که تمام غذای خود را به درستی می‌جوید، این کار باعث بهینه سازی سیستم گوارشی و دریافت حداکثری کالری می‌شود.

p
p

یک دیگر از راه‌های افزایش وزن خوردن 5 تا 6 وعده غذایی در روز است یا سه وعده غذای کامل و دو میان وعده است. که هر دو گزینه ای خوب برای افزایش وزن هستند.

 

تنقلات یکی از گزینه های آسان برای افزایش وزن است، زیرا آن ها سرشار از چربی، نمک و کالری هستند، اما این نوع از کالری مناسب برای افزایش اصولی وزن نیستند. چون باعث شیوع بیماری‌های مزمن، دیابت، بیماریهای قلبی عروقی، و طیف وسیعی دیگر از خطرات برای سلامتی می‌شوند.

 

پروتئین یک بخش ضروری از رژیم غذایی شماست. پروتئین، واحد سازنده کل بدن شماست: عضلات، استخوان‌ها، پوست، مو و خون. برای سیر شدن به سراغ مواد غذایی با پروتئین بالا بروید.

مواد غذایی غنی از پروتئین عبارتند از گوشت، پنیر، شیر، ماهی و تخم مرغ. برای گیاهخواران، پروتئین می‌تواند از محصولات سویا مانند توفو و همچنین در ترکیب‌ها‌ی مواد غذایی مانند برنج یا ذرت با لوبیا دریافت شود.

 

از کربوهیدارت غافل نشوید. هر چند کربوهیدرات‌ها شهرت بدی پیدا کرده‌اند، اما آنها نیز به ساخت عضله و تسهیل همه عملکردهای حیاتی بدن کمک می‌کنند. کربوهیدرات‌ها، منبع اصلی انرژی بدن شما هستند. کربوهیدرات‌های پیچیده، فوق العاده‌اند و شما فقط باید از کربوهیدرات‌های ساده اجتناب کنید. آنها حاوی کالری‌های پوچ هستند و به احتمال زیاد بصورت چربی ذخیره خواهند شد، زیرا قندهای آنها بسرعت وارد جریان خون شما می‌شود و باعث افزایش ناگهانی در سطوح قند خون می‌گردد.

 

برنج قهوه ای، ماکارونی، سیب زمینی و غلات کامل در دسته مورد تایید قرار می‌گیرند. این قندها به آرامی در جریان خون شما آزاد می‌شوند و در یک دوره زمانی طولانی، یک منبع ثابت از انرژی فراهم می‌کنند، بدون ایجاد افزایش ناگهانی انسولین که به ذخیره چربی منجر می‌شود.

 

همانطور که در ابتدا گفتیم، برای افزایش وزن سالم و طبیعی مهم است که به اندازه کافی بخوابید، غذای مغذی را در شرایط مناسب بخورید و به‌صورت منظم ورزش کنید. اگر می‌خواهید بدون عوارض جانبی، افزایش وزن داشته باشید عجله نکنید و در صورت نیاز به مصرف مکمل و دارو حتماً از شرکت های معتبر خرید کنید.

نظر خود را درباره «بهترین کپسول های افزایش وزن» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین کپسول های افزایش وزن فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.