زمان مطالعه: 1 دقیقه
پنیر فتا باعث سقط جنین می شود!

پنیر فتا باعث سقط جنین می شود!

لازم است زنان باردار در طول دوره بارداری به خاطر سلامت خود و نوزادشان تغییراتی در سبک زندگی شان ایجاد...

لازم است زنان باردار در طول دوره بارداری به خاطر سلامت خود و نوزادشان تغییراتی در سبک زندگی شان ایجاد کنند.

Feta cheese cause miscarriage
Feta cheese cause miscarriage

 

به گزارش آسمونی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آنجایی که سیستم خوراکی های ممنوعه زنان در دوران بارداری ایمنی زنان باردار در این دوران ضعیف می شود و بسیار در معرض بیماری های ناشی از مواد غذایی قرار می گیرند، بهتر است از خوردن برخی خوراکی ها در طول این دوران پرهیز کنند. 

پنیر فتا: این پنیر حاوی باکتری لیستریا که با بروز عفونت لیستریوسیس مرتبط است. این باکتری می تواند منجر به تولد پیش از موعد و سقط جنین شود. پنیر چدار و پنیر سوئیسی گزینه های خوبی در این دوران هستند.

شیر پاستوریزه نشده: این نوع شیر حاوی باکتری های نظیر لیستریا، E.coli و کامپیلوباکتر است که می تواند موجب عفونت جفت شده، وارد خون می شود و عفونت به نوزاد برسد.

غذای دریایی: در طول دوره بارداری به شدت از مصرف ماهی های آب شیرین که بیش از دو بار در هفته نباشد توصیه می شود.

مواد خوراکی نیم پخته: از خوردن تخم مرغ، گوشت و ماکیان نیم پخته در طول این دوران جداً خودداری کنید چراکه ممکن است آلوده به باکتری های مضری باشند. از اینرو قبل از مصرف از پخت کامل آنها مطمئن شوید. تخم مرغ را آنقدر بپزید که زرده آن سفت شود.

آبمیوه های پاستوریزه نشده: حتما از ابمیوه های که در داخل خانه تهیه می کنید استفاده کنید. همچنین از خوب شسته شدن میوه ها و سبزیجات مطمئن باشید تا آلودگی های شیمیایی بر روی آنها از بین رفته باشد.

ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «پنیر فتا باعث سقط جنین می شود!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره پنیر فتا باعث سقط جنین می شود! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.