زمان مطالعه: 1 دقیقه
بیوگرافی فرشته کریمی

بیوگرافی فرشته کریمی

نام: فرشته کریمی متولد: 17 بهمن 1367 ( 6 فوریه 1989 ) -تهرانرشته ورزشی: فوتسالتیم فعلی: باشگاه...

نام: فرشته کریمی

متولد: 17 بهمن 1367 ( 6 فوریه 1989 ) -تهران

رشته ورزشی: فوتسال

تیم فعلی: باشگاه فوتسال دانشگاه آزاد تهران

پست: مهاجم

شماره پیراهن: 7

فرشته کریمی ، ارزشمندترین بازیکن فوتسال آسیا ; بیوگرافی + عکس
فرشته کریمی ، ارزشمندترین بازیکن فوتسال آسیا ; بیوگرافی + عکس

درباره فرشته کریمی

به گزارش آسمونی ، فرشته کریمی بازیکن فوتسال ایرانی باشگاه دانشگاه آزاد تهران و عضو تیم ملی فوتسال بانوان ایران است. او در 17 بهمن 1367 در محله نازی آباد تهران به دنیا آمد. علاقه زیاد او به فوتبال باعث درخشش او در مسابقات مدارس و راهیابی به رقابت های کشوری شد. بدین ترتیب فرشته کریمی به تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد  و در سال 1384 اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. او سرانجام در سال 1388 به تیم ملی فوتسال دعوت شد.

fereshteh-karimi
fereshteh-karimi

بهترین بازیکن فوتسال زنان جهان

به گزارش آسمونی ، سایت فوتسال پلنت ، که هر سال بهترین‌های فوتسال دنیا را معرفی می‌کند، فرشته کریمی را یکی از 10 بازیکن برترفوتسال زنان جهان در سال 2013 معرفی کرد. در لیست معرفی شده از سوی این سایت، نام سه بازیکن از برزیل، سه بازیکن از اسپانیا، دو بازیکن پرتغالی و یک بازیکن از روسیه و یک بازیکن هم از ایران ثبت شده که کاندیدای عنوان بهترین بازیکن فوتسال زنان در سال گذشته میلادی بودند و در نهایت «مینوزو» برزیلی عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد. به گزارش آسمونی ، بهترین‌های فوتسال جهان از سال 2007 از سوی این سایت معتبر معرفی می‌شود. صحبت های فرشته کریمی در رابطه با این موضوع: اولین نفری که خبر داد جزو 10 نفر برتر شدم دوستم بود؛ مهناز محمدی. داشتم رانندگی می کردم که این خبر را به من گفت. فکر می کردم جزو 10 نفر برتر ایران شده ام اما بعد که بیشتر توضیح داد، شوکه شدم. ماشین را زدم کنار و حتی نمی دانستم کجا هستم! به پدر و مادرم خبر دادم، آنها هم به فامیل ها گفتند. فک و فامیلمان هم گفتند: «پس شب می آییم خانه شما.»

فرشته کریمی ، ارزشمندترین بازیکن فوتسال آسیا ; بیوگرافی + عکس
فرشته کریمی ، ارزشمندترین بازیکن فوتسال آسیا ; بیوگرافی + عکس

افتخارات فرشته کریمی

قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا به همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران( 2015 ) قهرمانی در جام ملت‌های فوتسال زنان آسیا به همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران ( 2018 ) کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن فوتسال بانوان آسیا ( 2018 ) بهترین بازیکن بازی‌های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا ( 2015 ) پنجم جهان در بازی‌های جام جهانی کوچک اسپانیا ( 2014 ) نامزد دریافت عنوان «بهترین بازیکن فوتسال جهان» ( 2013 ) قهرمان مسابقات آسیایی فوتسال زنان ( 2013 ) قهرمان دومین دورهٔ مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال غرب آسیا نامزدی عنوان «بهترین بازیکن فوتسال زنان جهان» ( 2013 )

نظر خود را درباره «بیوگرافی فرشته کریمی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی فرشته کریمی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.