زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرنوشت آقای گل‌های لیگ هلند چه شد؟

سرنوشت آقای گل‌های لیگ هلند چه شد؟

آقای گل‌های 5 سال اخیر لیگ هلند معمولا در سال بعد افت فاحشی داشتند. این بار ستاره ایرانی مصمم است راه متفاوتی را انتخاب کند.

درخشش جهانبخش در فوتبال هلند

علیرضا جهانبخش در سال منتهی به جام جهانی عملکرد درخشانی داشته است و همه را نسبت به حضور در جام جهانی امیدوار کرده است. او که به عنوان هافبک کناری به بازی گرفته می‌شود توانسته تاکنون 18 گل در لیگ هلند به ثمر برساند. با این که گلزنی وظیفه اصلی او نیست ولی بازیکن پرتحرک ایرانی در این امر سرآمد تمام بازیکنان لیگ هلند بوده است. جهانبخش همچنین یک پاس گل کمتر از حکیم زیخ مراکشی که در آژاکس بازی می‌کند در پرونده دارد و به همین خاطر در رده دوم برترین پاسورهای لیگ هلند هم قرار دارد. این بازیکن ایرانی پله‌های ترقی را آهسته و پیوسته طی کرده است.

وقتی او از داماش راهی نایمخن در لیگ دسته دو هلند شد، مدت‌ها طول کشید تا به شرایط جدید عادت کند و گلزنی او در هفته آخر برابر آژاکس باعث شد تا این تیم از سقوط نجات یابد و به پلی اف برود. هر چند نایمخن در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کرد ولی او خاطرات خوبی از خود برای هواداران این تیم بر جای گذاشت. جهانبخش در حالی در تیم آلکمار درخشیده است که مسئولان این تیم می‌دانند آقای گلی و احتمالا کسب جایزه بهترین بازیکن سال هلند و درخشش احتمالی در جام جهانی باعث خواهد شد تا حفظ این بازیکن ایرانی در تیم سخت باشد. از همین الان زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن او به ناپولی در لیگ ایتالیا شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد تیم‌های آلمانی و اسپانیایی بعد از جام جهانی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن باشند.

سرنوشت آقای گل‌های لیگ هلند در پنج سال اخیر را بررسی می‌کنیم
2016-17: نیکولای یورگنسن، 21 گل او پارسال با یک گل بیشتر از رضا قوچان نژاد توانست آقای گل لیگ هلند شود. مهاجم فاینورد در همین تیم ماند و امسال افت فاحشی در گلزنی داشته و تنها 9 گل در 24 بازی به ثمر رسانده است.

2015-16: وینسنت یانسن، 27 گل هم‌تیمی سابق جهانبخش در آن سال توانست آقای گل لیگ هلند شود. او راهی تاتنهام شد ولی عملکرد بسیار بدی در این تیم داشت و در 27 بازی تنها 2 گل به ثمر رساند تا به فترباغچه قرض داده شود.

2014-15: ممفیس دپای، 22 گل دپای در فصل آخر حضورش در آیندهوون آقای گل شد و در ادامه راهی منچستریونایتد شد و پیراهن شماره 7 را نیز به تن کرد ولی عملکرد کابوس‌وار او در تیم فان‌خال باعث شد از یونایتد جدا شود. او اکنون در لیون فرانسه توپ می‌زند.

2013-14: آلفرو فینبوگسون، 29 گل این مهاجم ایسلندی در هیرنفین آقای گل شد و توانست 29 گل به ثمر برساند. بعد از این درخشش او راهی رئال سوسیداد شد ولی افت فاحشی داشت و تنها 2 گل در 23 بازی به ثمر رساند تا به چند تیم قرض داده شود. او البته این فصل در آگسبورگ درخشان بوده است.

2012-13:ویلفرد بونی، 31 گل این مهاجم ساحل عاجی با 31 گل زده آقای گل لیگ هلند شد و در ادامه راهی سوانزی شد و عملکرد خوبی داشت و توانست در این تیم نیز به بهترین مهاجم سوانزی تبدیل و راهی منچسترسیتی شود. باید ببینیم چه سرنوشتی در انتظار علیرضا جهانبخش است و این بازیکن چه تیمی را برای آینده خود انتخاب خواهد کرد. آیا او راه الگوی خود مهدوی‌کیا را ادامه می‌دهد و راهی بوندسلیگا می‌شود یا حضور در یک لیگ دیگر را انتخاب خواهد کرد.

نظر خود را درباره «سرنوشت آقای گل‌های لیگ هلند چه شد؟» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره سرنوشت آقای گل‌های لیگ هلند چه شد؟ فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.