زمان مطالعه: 3 دقیقه
کاهش وزن سریع بدون ورزش

کاهش وزن سریع بدون ورزش

کاهش وزن سریع امکان‌پذیر است و اگر گاهی وقت ورزش را ندارید و یا عجله دارید می‌توانید با چند کار، وزن خود را کنترل و کم کنید.

برای کاهش وزن سریع و لاغری سریع چه کارهایی انجام داده‌اید؟ می‌خواهید وزن‌تان را خیلی فوری در کنار فعالیت‌های ورزشی از دست بدهید؟ چند روش برای کاهش وزن وجود دارد. ورزش را فراموش نکنید ولی اگر خیلی فرصت ورزش ندارید و از طرفی می‌خواهید خیلی زود لاغر شوید راه‌هایی وجود دارد.

اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم که کاهش وزن را طی یک یا دو هفته خواهید داشت باید نوشابه و نوشیدنی شیرین، فست‌فود، غذاهای پرچرب، برنج زیاد، شیرینی و .. را نخورید. تا می‌توانید سیب، سبزیجات پخته، سوپ جو یا سوپ سبزیجات، برنج با کمی نان و .. را در وعده غذایی خود انتخاب کنید. در ادامه با آسمونی همراه باشید.

روش های کاهش ورزش سریع

fast-weightloss-no-sport
کاهش وزن با خوراکی‌ها

صبحانه را کامل بخورید

کاهش وزن در طول یک هفته بدان معنا نیست که خود را از مواد مهم و ضروری مورد نیاز بدن محروم کنید. چه رژیم غذایی داشته باشید و یا بدون رژیم غذایی باشید باید هر روز صبحانه‌تان سالم و کامل باشد. البته این بدان معنا نیست که برای صبحانه گوشت و سوپ بخورید. صبحانه شما باید سرشار از پروتئین باشد تا بتواند گرسنگی شما را در طول روز کنترل کند.

کمتر خوردن و به اندازه خوردن

کم کردن مقدار غذایی که می‌خورید یکی از روش‌های اثبات شده کاهش وزن است. به‌جای خوردن غذا در یک بشقاب بزرگ از یک بشقاب کوچک استفاده کنید. نگران مصرف گوشت نباشید، اگر به میزان کافی بخورید باعث اضافه وزن نمی‌شود.

در رژیم غذایی خود کربوهیدرات استفاده نکنید

یکی دیگر از روش‌های کاهش وزن، داشتن یک رژیم خالی از کربوهیدرات است. داشتن یک رژیم خالی از کربوهیدرات مشکل است و بعضی وقتها باعث وارد شدن استرس به افراد می شود. نشاسته و شکر تصفیه شده را حذف کنید. ولی باید پروتئین مصرف کنید. البته این رژیم مناسبی نیست ولی در طول یک هفته به شما کمک می کند از وزنتان بکاهید.

کاهش وزن سریع بدون ورزش
کاهش وزن

نوشیدن آب

قبل و بعد از غذا یک لیوان آب بنوشید این به شما کمک می‌کند احساس سیری کنید و کمتر غذا بخورید. اگر یکی از دلایل اضافه وزنتان زیاد خوردن است می توانید قبل از غذا یک لیوان پر آب بخورید. این راهکار نه تنها به کاهش وزن کمک می‌کند بلکه باعث می‌شود که وزنتان را همیشه تحت کنترل داشته باشید.

fast-weightloss-no-sport
نوشیدن آب

خواب کافی داشته باشید

داشتن خواب کافی بسیار مهم است. چرا که وقتی گرسنه هستیم تمایل به خوردن غذای بیشتری داریم. اگر می خواهید در یک هفته وزنتان را کاهش دهید مطمئن شوید که در طول شب خواب کافی دارید. اگر از خواب کافی محروم هستید باید بدوید یا راه بروید.

کاهش وزن سریع بدون ورزش
خواب کافی

شمارش کالری اضافه شده

برای رسیدن به هدفتان مقدار مصرف کالری روزانه تان را محدود کنید. این به شما کمک می‌کند که از میزان مصرف فست فودها بکاهید. در حالیکه شمردن کالری کار آسانی نیست ولی نتایج شگفت انگیزی دارد.

افزایش تحرکات متابولیسمی با موسیقی

بررسی‌ها نشان می دهد، گوش کردن به موسیقی در افزایش تحرکات متابولیسمی موثر است، برای کاهش وزن خود می‌توانید موزیک گوش کنید.

یوگا

تمرینات یوگا

یکی دیگر از روش‌های کاهش وزن بدون ورزش های سنگین، انجام تمرینات یوگا می باشد. به کلاس های تمرینات تمرکزی یوگا بروید تا در کاهش وزن بدنتان موثر واقع شود.

نخوردن غذای سنگین در شب

یکی از راه‌های مهم کاهش وزن و لاغری، نخوردن غذای سنگین در شب است. سعی کنید وعده غذایی پرچرب و سنگین شب را از برنامه غذایی خود به کلی حذف کنید و بجای آن در شب سبزیجات و سالاد بخورید.

استفاده از لبنیات کم چرب

اگر دوست دارید سریع لاغر شوید، حتما از وعده غذایی خود لبنیات پرچرب را حذف کنید. و به جای آن به مقدار لازم از لبنیات کم چرب استفاده کنید.

کاهش وزن سریع بدون ورزش
دمنوش قهوه سبز

دمنوش قهوه سبز بخورید

قهوه سبز شکل اولیه قهوه‌ای است که امروزه اغلب ما از آن استفاده میکنیم و تنها به جهت بهبود در طعم، آن را در گرمای بالا تفت میدهند تا به صورت قابل مصرف دربیاید. در واقع طعم اولیه قهوه سبز بسیار تلخ و عطری بسیار دل انگیز دارد که موجب استقبال چشم گیر این محصول برای مصرف روزانه و کاهش وزن شده است. دمنوش قهوه سبز، به دلیل ترکیب شدن با چای های لاغری اولونگ و ترش دارای طعمی بسیار مناسب و دلنشین می‌باشد.

نظر خود را درباره «کاهش وزن سریع بدون ورزش» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره کاهش وزن سریع بدون ورزش فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.