زمان مطالعه: 1 دقیقه
ترندهای مد پاییزی

ترندهای مد پاییزی

فصل جدید همیشه با تغییرات اساسی کمد لباس همراه است اما نمی‌شود از این گذشت که زمستان، یک فصل عالی برای ارزیابی دوباره کمد شخصی شما محسوب می‌شود.

فصل های سرد فرصت های جذابی را برای انتخاب استایل برای ما ایجاد می کنند. با آسمونی همراه باشید تا با بهترین استایل ها و ترند های مد و فشن آشنا شوید. استایل هایی با ترکیب رنگ های خنثی و سایه روشن های زیبا.

بارانی چرم قهوه ای

بارانی آیتمی مناسب برای فصل پاییز است. بهترین رنگ هایی که می توانید با این بارانی چرم ست کنید آبی، خاکستری و مشکی است. این استایل برای جلسات رسمی و پوشیدن آن با جین زاپ دار برای دورهمی های دوستانه، جلوه شیک و زیبایی به اسایل شما می دهد.

ترند پاییز 2021
ترند پاییز

رنگ های خنثی

ست هایی با رنگ شنی یا شتری همراه با یقه اسکی انتخاب مناسبی برای فصل زمستان است. هم چنین اگر به استایل هنری علاقه دارید می توانید یک سرهمی و کت چرم را با هم بپوشید و استایل زیبایی برای خود ایجاد کنید. 

ترند کیف 2021
ترند کیف

استایل آبی با رنگ های خنثی

این استایل بی نظیر بسیار انعطاف پذیر است. شما می توانید المان های مختلف لباس خود را با استفاده از این دو سبک رنگ با هم ست کنید. رنگ های خنثی در کنار آبی ظاهر جذابی را ایجاد می کند که باید حتما آن را امتحان کنید.

ترند پاییزه 2021
ترند پاییزه

کیف دستی نرم رنگی

می توانید از رنگ های روشن مانند نارنجی، زرشکی و زرد استفاده کنید. این کیف را زیر بغل خود نگه دارید تا جذاب ترین استایل را برای خود ایجاد کنید.

ترند پاییز 2021
ترند پاییز

شلوار های گشادی که داخل چکمه قرار می گیرند

اگر استایل کابوی ها را دوست دارید می توانید با استفاده از این استایل سبک جالب و منحصر به فردی برای خود داشته باشید.

ترند سال 2020
ترند سال
نظر خود را درباره «ترندهای مد پاییزی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره ترندهای مد پاییزی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.