زمان مطالعه: 2 دقیقه
بیوگرافی فرنوش شیخی

بیوگرافی فرنوش شیخی

فرنوش شیخی بازیکن والیبال بانوان ایران است که چندی پیش با کاوه رضایی که فوتبالیست کشورمان است ازدواج کرد....

فرنوش شیخی بازیکن والیبال بانوان ایران است که چندی پیش با کاوه رضایی که فوتبالیست کشورمان است ازدواج کرد. اگر می خواهید با فرنوش شیخی بیشتر آشنا شوید این بخش آسمونی را تا پایان مطالعه نمایید چرا که بیوگرافی فرنوش شیخی بازیکن والیبال بانوان ایران را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

درباره فرنوش شیخی 

فرنوش شیخی متولد  1369 در گرگان، ملی پوش والیبال بانوان ایران و بهترین دفاع روی تور بانوان ایران است. وی لقب بهترین سرعتی زن والیبال ایران را داراست. فرنوش شیخی در مسابقات مالدیو که مرحلهٔ اول مقدماتی قهرمانی جهان بود به همراه سودابه باقر پور دیگر ملی پوش ایران به عنوان برترین بازیکن پست خود یعنی دفاع روی تور شد.

farnoosh-sheikhi
farnoosh-sheikhi

او در یک خانواده 4 نفری بدنیا آمد و یک خواهر کوچکتر از خود دارد، به دوران دبیرستان که رسید با وجود اینکه عادت نداشت هیچ کاری را نصف نیمه رها کند ولی چون هنوز نمیداست این همه انرژی و هیجان را در کجا باید بکار گیرد از دروازه‌بانی در هندبال شروع کرد ولی چندان هم به مذاقش خوش نیامد و به سمت فوتبال روی آورد و مجدداً پست دروازه‌بانی را انتخاب کرد. تا اینکه بالاخره پس از مدتی به اصرار پدرش راهی زمین والیبال شد.

فرنوش شیخی ، بازیکن والیبال بانوان ایران
فرنوش شیخی ، بازیکن والیبال بانوان ایران

فرنوش شیخی والیبال را با زهرا قهرمانی آغاز کرد و به اجبار ایشان به در مسابقات شرکت می‌کرد چرا که در ابتدا او علاقه چندانی به والیبال نداشت. اما در همان دوران بود که با خانم حمیرا بندگانیان آشنا شد و جدی تر والیبال را دنبال کرد. او به طور خودکار به همان مسیری هدایت می‌شد که شاید از همان ابتدا برایش رقم خورده بود چرا که همان سال به محض ورود به این رشته، با تیم پتروشیمی تهران و به بصورت کاملاً حرفه‌ای وارد لیگ دسته دو کشور شد.

farnoosh-sheikhi
farnoosh-sheikhi

با قهرمانی این تیم به لیگ دسته یک صعود کرد و باز هم با رسیدن به جایگاه نخست در این دسته، جواز حضور در سوپر لیگ را کسب کرد، این روال ادامه یافت و فرنوش در لیگ برتر کارش را با تیم سایپا زیر نظر خانم شعبانیان ادامه داد و پس از آن نیز وارد گاز تهران با هدایت خانم صدیقی شد و ادامه راه حرفه‌ای اش را با این تیم و در کنار موفقیتهای این تیم سپری کرد.

هم اکنون او برای باشگاه بانک سرمایه بازی می‌کند و با این تیم به قهرمانی لیگ برتر بانوان در سال 95–96 رسیده است.

فرنوش شیخی ، بازیکن والیبال بانوان ایران
فرنوش شیخی ، بازیکن والیبال بانوان ایران

ازدواج فرنوش شیخی

کاوه رضایی مهاجم استقلال تهران با فرنوش شیخی بازیکن ملی‌پوش والیبال بانوان ازدواج کرد و به جمع متاهلان جدید این تیم پیوست.

کاوه رضایی که در این فصل با گل‌های نجات بخش خود یکی از بازیکنان تاثیرگذار علیرضا منصوریان لقب گرفته و اکنون نیز با 8 پاس گل به دنبال دریافت عنوان برترین پاسور فصل است، با فرنوش شیخی، والیبالیست ملی‌پوش ایران مراسم نامزدی خود را شب گذشته برگزار کرد. فرنوش شیخی، والیبالیست گرگانی تیم ملی برترین مدافع روی تور ایران محسوب می‌شود که در مسابقات انتخابی جام جهانی نیز بعنوان برترین بازیکن معرفی شد.

farnoosh-sheikhi
farnoosh-sheikhi

اتفاق جالب توجه در خصوص این والیبالیست این است که او ابتدا ورزش هندبال را انتخاب کرد و در ادامه با انتخاب فوتبال درون دروازه قرار گرفت و در نهایت با انتخاب والیبال به عنوان ورزش موردعلاقه‌اش به تیم ملی رسید.

شماره 16 تیم ملی ایران که علاقه خاصی به شماره 14 دارد، در خصوص دلیل انتخاب این شماره پیراهن گفته: به شماره 14 علاقه زیادی داشتم ولی اون زمان این شماره مخصوص یکی از بزرگان تیم ملی بود من هم به مناسبت اینکه در 16 سالگی به تیم ملی دعوت شدم شماره پیراهنم رو 16 انتخاب کردم.

فرنوش شیخی ، بازیکن والیبال بانوان ایران
فرنوش شیخی ، بازیکن والیبال بانوان ایران

نظر خود را درباره «بیوگرافی فرنوش شیخی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بیوگرافی فرنوش شیخی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.