زمان مطالعه: 3 دقیقه
بیمارستان فرهیختگان

بیمارستان فرهیختگان

بیمارستان فرهیختگان بزرگترین مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، با ارائه خدمات جامع تخصصی و فوق تخصصی تهران می باشد.

بیمارستان فرهیختگان تهران یکی از مراکز درمانی وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است که در شمال غرب تهران، روبروی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است. با آسمونی همراه باشید تا یکی از بهترین بیمارستان های تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بیمارستان فرهیختگان

بیمارستان فرهیختگان
بیمارستان فرهیختگان

بیمارستان فرهیختگان یکی از مجهزترین بیمارستان های تهران است. افتتاح این بیمارستان تحولی بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی برای راه ‌اندازی رشته‌ های تخصصی و فوق ‌تخصصی علوم پزشکی بوده است. بیمارستان فرهیختگان در راستای اهداف تعیین شده از سوی وزارت بهداشت به مردم خدمت رسانی می کند. بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و پژوهشی را به تمامی شهروندان ارائه می‌کند.
این بیمارستان بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی به مساحت 46.249 مترمربع و زیربنای 43 هزار مترمربع و همچنین یکی از مجهزترین بیمارستان های تهران است که فاز دوم آن در شرف بهره برداری می باشد.

بخش های مورد بهره بردادی در فاز اول شامل بستری داخلی، بستری جراحی، بستری اطفال، بستری زنان، ICU داخلی، ICU جراحی، CCU، POST CCU ، اتاق عمـل، بلـوک زایـمان، اورژانـس، درمانـگاه های تخصـصی و فوق تخصـصی (اطفال، زنان، اورتوپدی، پوست، روان شناسی، نورولوژی، قلب،روماتولوژی، چشم، اورولوژی، نفرولوژی، ریه، رماتولوژی، غدد، عفونی، ENT و ...)، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی و سونوگرافی می باشد.

امکانات بیمارستان فرهیختگان

  1. بیمارستان فرهیختگان در 10 طبقه بنا شده است
  2. دارای 142 اتاق بستری و تعداد 375 تخت
  3. دارای بخش اداری
  4. نمازخانه
  5. آشپزخانه
  6. سالن غذاخوری
  7. بوفه
  8. آموزش
  9. کتابخانه
  10. بانک
  11. سالن همایش (ظرفیت 538 نفر)
  12. خوابگاه برای خانم ها و آقایان
  13. پد مخصوص فرود بالگرد امدادی
  • درمانگاه تخصص و فوق تخصصی بیمارستان فرهیختگان

درمانگاه بیمارستان فرهیختگان که در سال 1394 افتتاح شده است دارای بخش‌ های اطفال، زنان، داخلی، ارولوژی، پوست، جراحی و نورولوژی است. پزشکان متخصص بیمارستان فرهیختگان از اعضای هیات‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی هستند. خدمات بیمارستان فرهیختگان برای پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی در صورتی که عضو بیمه تکمیلی دانشگاه باشند، رایگان است.

  • آزمایشگاه بیمارستان فرهیختگان

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بیمارستان فرهیختگان با بخش های تخصصی و فوق تخصصی، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات شبانه روزی به مراجعه کنندگان سرپایی و بیماران بستری در بخش های مختلف مرکز را دارد. با به روز رسانی دستگاه های مختلف در بخش های آزمایشگاه، تمامی آزمایشات روتین و تخصصی در این مرکز در حداقل زمان ممکن جوابدهی میگردد.
آزمایشگاه  این مرکز با بهره مندی از متخصصین صاحب نام و کادر فنی مجرب، علمی و دلسوز در تلاش است تا با بکارگیری به روزترین امکانات و دانش عملی خدمات با کیفیت ارائه دهد. آزمایشگاه پاتوبیولوژی و تشخیص طبی بیمارستان فرهیختگان واقع در طبقه همکف بیمارستان میباشد.

  • بخش بیماران بین الملل

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های هر بیمارستانی که علاوه بر حوزه داخلی در خارج از مرزهای کشور نیز موجب شهرت و رونق می‌شود، بخش بیماران بین‌الملل (IPD) است. با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شگرف این بیمارستان، این بخش نیز همچون دیگر بخش‌ها می تواند بیماران متعددی در حوزه‌های مختلف پزشکی از کشورهای مختلف جذب نماید.
 بخش بیماران بین‌الملل بیمارستان فرهیختگان که شامل زیباترین اتاق‌های بستری، هتلینگ عالی، کارشناسان امور بین‌الملل، مترجمین همراه مسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، کردی، ترکی و روسی، کادر پرستاری دلسوز و حرفه ای، امکانات رفاهی مدرن و شیک، اتاق‌های مسترکلاس، مرکز مشاوره پزشکی حضوری و غیرحضوری به زبان بیمار، منو غذا بر اساس فرهنگ و علاقمندی بیماران کشورهای مختلف است، آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت‌های گردشگری سلامت و تسهیلگر اعلام می‌دارد. 

مدارک لازم برای استخدام در بیمارستان فرهیختگان

عنوان شغلی مدرک تحصیلی رشته تحصیلی شرایط و توانایی ها

پرستار بخش عمومی

لیسانس

نرس/پرستاری

برخورداری از سابقه کار مفید

کارشناس امور بیمارستان ها

کارشناسی ارشد

مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

تسلط نسبی به زبان انگلیسی-مسلط به مهارت های کامپیوتری همچون ICDL-داشتن سوابق کاری کافی- تخصص در امور بیمارستانی

کارشناس اقتصاد سلامت

کارشناسی ارشد

اقتصاد سلامت

کارشناس تجهیزات پزشکی

لیسانس

مهندسی پزشکی

کارشناس صحت مدارک (مدارک پزشکی)

لیسانس

فناوری اطلاعات و سلامت

حسابدار

لیسانس

حسابداری

مسلط به مهارت های کامپیوتری همچون ICDL -آشنایی با امور بیمه و تایید حقوقی

آدرس و شماره تلفن بیمارستان فرهیختگان

آدرس تهران، انتهای بزرگراه ستاری شمال، میدان دانشگاه، روبروی ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
تلفن 02144867262
ایمیل farhikhteganhospital@gmail.com
سایت https://tms.iau.ir/farhikhtegan/fa
ساعت کاری 07:30 لغایت 16:10 پذیرش انجام می شود
لوکیشن
نمایش نقشه در گوگل مپ ، نشان ، بلد

تصاویر بیمارستان فرهیختگان

اتاق عمل بیمارستان فرهیختگان
اتاق عمل بیمارستان فرهیختگان
بخش بیمارستان فرهیختگان
بخش بیمارستان فرهیختگان
اورژانس بیمارستان فرهیختگان
اورژانس بیمارستان فرهیختگان
بیمارستان فرهیختگان تهران
بیمارستان فرهیختگان تهران 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بیمارستان فرهیختگان» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بیمارستان فرهیختگان فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.