زمان مطالعه: 5 دقیقه
اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری

اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری

در سال های گذشته در میان کسب و کار های صنعت گرایان عایق الاستومری به دلیل رولی شکل بودن بسیار مفید و قابل...
در سال های گذشته در میان کسب و کار های صنعت گرایان عایق الاستومری به دلیل رولی شکل بودن بسیار مفید و قابل ارزش برای مصارف کارها بود و در حال حاضر نیز جایگاه بسیار ارزشمند و قابل استفاده ای در بازار صنعت گران کار پیدا کرده است.

هچنین این محصول عایق رولی شکل مشتریان زیادی را در بازار به خود جذب کرده است که در مواردی پر کاربرد قابل استفاده است  از جمله :برای عایق کردن هوا در خودروسازی و برای جلوگیری از صدای درزها از این محصول استفاده میکنند.

عایق الاستومری رولی که دارای حرارت و برودت است که میتوان در کارهای بسیار مختلفی از جمله تاسیسات و صنایع ساختمان ها استفاده شود.

عایق الاستومری به دلیل محافظتی بسیار قوی که در برابر سرما و گرما را دارد میتواند محافظ قدرتمندی برای صدا ها باشد زیرا این عایق بسیار مقاوم است و میتواند در مواردی کاربردی به جای پشم شیشه استفاده و آن را جایگزین و استفاده کرد.

اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری
اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری


از جمله استفاده هایی که میتوان برای دستگاه ها ی تهویه ای که دارای (اسپیلت و داکت) میباشد برای عایق کاری بدنه ها ی آن ها از عایق الاستومری استفاده کارد و همین طور مواردی پر استفاده در زمینه های انتقال هوا در کانال ها و عایق کردن لوله هایی که قطر آن ها بزرگ می باشد است.

عایق رولی پشت چسبدار (آغشته به چسب)

کسانی که زمان و انرژی را اولویت در کارهایشان میدانند میتوانند از انواع عایق الاستومری استفاده کنند زیرا موجب سهولت در کار و صرفه جویی میشود. این عایق وزنی ندارد و بسیار سبک و قابل انعطاف است.

همچنان در موارد بسیار کاربردی از جمله برای جلوگیری از به وجود آمدن کپک و قارچ، نفوذ کردن بخار و رطوبت ها ی شدید،  آتش سوزی ها، زدگی و خوردگی ها، مواد های شیمیایی و روغنی بسیار استفاده میشود و مقاومت زیادی دارد.

همواره ما میتوانیم از این عایق های رولی که پشت آن چسبدار است در امور پروژه ها ساختمانی و صنعتی خود و دیگران جهت سرعت دادن به کارها در موارد مربوط به این عایق استفاده کنیم و اطمنینان خاطر داشته باشیم.

پر سرعت ترین انتخاب راه حل و روش برای اجرا کردن این عایق الاستومری رولی استفاه کردن از عایق پشت چسبدار میباشد و زمانی که این محصول با کیفیت را استفاده کردید میتوانید نتنیجهه را ببینید.

و نیز همچنین کسانی که تجربه ای در این زمینه ندارند و حتی فعالیت چندانی نداشتند هم نیز میتوانند با آسود گی خاطر وآسان و راحت اطراف  محیط  مورد نظر خود و دیگران را به راحتی عایق کاری نموده و نیز همچنین کیفیت این عایق را به چشم بینند و حتی به افراد دیگر معرفی کنند.

به یک سمت این عایق ها پشت چسبدار رولی  شکل که چسب به خصوصی آمیخته شده است که شما میتوانید برای عایق کردن یک محیط یا یک فضای مورد نظربرای شروع کردن نخست میتوانید ببر چسبی را که در این عایق در پشت رولی شکل آن قرار دارد را از همدیگر مجزا یا جدا کرده و سپس در مرحله ی پایانی عایق پشت چسبدار رولی را بر روی محل مورد نظر مثلا بر روی کانال کولر ها یا بر روی پنجره ها برای صدا و دیگر کارهای مورد نظر که ذکر شده آن را بچسبانید و نتیجه را ببینید.

امروزه  در بازار صنعت گران این عایق رولی شکل یکی از محصولات نوین و به روز است که مشتریان خود را در بازار فروش بدست آورده و مورد استفاده در بسیار ی از زمینه های ذکر شده  وهمچنین در مصارف های متعددی قرار گرفته است از این محصول استفاده کرده و فضا و اطراف محیط خود را خود در منزل به راحتی انجام دهید.

استفاده از عایق الاستومری برای محیط های صنعتی

faraayegh
faraayegh


در فرآیندهای صنعتی مثل تاسیسات شیمیایی، پتروشیمی و نیروگاه ها لوله کشی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد چون اجزای اصلی مثل ستون ها، دیگ های بخار، مخازن و ... را به هم متصل می کند و باعث سهولت جریان مواد و انرژی می شود.

هدف از نصب عایق

درست نصب کردن عایق الاستومری برای لوله کشی ها مزیت هایی دارد که عبارت اند از:

- کاهش اتلاف گرما

- صرفه جویی در هزینه ها

- کاهش انتشار co2

- محافظت در برابر یخ زدگی

- کنترل فرآیند

- کاهش نویز

- جلوگیری از بروز چگالش

- محافظت از سلامتی افراد در برابر حرارت بالای سیستم

انتخاب عایق الاستومری

یکی از بهترین عایق هایی که در محیط های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد عایق الاستومری است. عایق الاستومری به راحتی و سریع نصب می شود و به دلیل اینکه مقاوم و فیت است برای نصب نیاز یبه اسپیسر ندارد. عایق الاستومری نسبت به عایق های دیگر ضخامت و وزن کمتری دارد به همین دلیل فضای کمتری اشغال می کند و وزن سیستم کم می شود. شما می توانید با عایق الاستومری لوله ای کار خود را راحت تر کنید.

استفاده از عایق الاستومری برای مخازن

استفاده از مخازن معمولا برای ذخیره کردن مواد اولیه خام است و برای همه ی صنعت ها بسیار ضروری است. برای حفظ موادی که در مخازن هستند و حصول اطمینان از دوام و ایمنی فرآیندهای تولید دمای داخل مخازن باید به خوبی حفظ شود و بین یک محدوده دمای مشخص و مجاز متغیر باشد. با پیشرفت روز به روز عایق الاستومری استفاده از این عایق برای به کار بردن در صنایع مختلف رشد خوبی داشته است.

اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری
اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری


هدف از عایق مخازن

همانطور که گفتیم عایق کردن مخازن صنعتی تاثیر بسیار زیادی روی کارایی مفید و بهره دهی آن ها دارد. عایق کردن مخازن مزایایی زیادی از جمله صرفه جویی در هزینه ها چون باعث کاهش اتلاف گرما می شود، آسیب نرساندن به محیط زیست به دلیل کمتر شدن انتشار گاز co2، کنترل فرآیند و جلوگیری از یخ زدن یا گرم شدن بیش از حد مخازن، بالا رفتن ایمنی و مقاوم شدن در برابر آتش سوزی دارد که شما میتوانید با مراجعه به تماس با ما سایت فراعایق اطمینان پیدا کنید.

مخزن های ذخیره سازی مواد معمولا در محیط های بیرونی قرار می گیرند به همین علت باید ماده ای به عوان عایق انتخاب شود که رسانایی حرارتی آن پایین باید و بتواند از نفوذ آب جلوگیری کند. در چنین مواردی استفاده از عایق الاستومری که مقاومت بسیار زیادی در برابر نفوذ رطوبت دارد مناسب است. پیشنهاد می کنیم برای این مخازن از عایق هایی که در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم نیستند و نمی توانند در مقابل فشار دوام بیاورند استفاده نکنید.

یکی از دلایلی که خیلی ها اقدام به عایق کردن مخازن نمی کنند این است که فکر می کنند هوای ساکن موجود در بالای مایع داغی که در مخزن وجود دارد به عنوان عایقی برای سقف مخزن عمل می کند و دیگر نیازی به استفاده از عایق الاستومری نیست. دلیل دیگرش این است که عایق کردن مخازن اصلا کار آسانی نیست و اگر به درستی انجام نشود باعث ایجاد خوردگی در سقف مخزن می گردد. اگر سقف مخزن عایق نشود به دلیل وجود اختلاف دما بین مایع داغ داخل مخزن و سقف عایق نشده مقدار بسیار زیادی حرارت تلف می شود اما اگر از یک عایق مناسب مثل عایق الاستومری استفاده شود میزان قابل توجهی صرفه جویی در انرژی می شود.

عایق الاستومری در برابر آتش سوزی مقاوم است اما آتش سوزی هایی که در اثر سوختن مواد نفتی، مواد شیمیایی و پلاستیک ها اتفاق می افتند بسیار شدیدتر و مهیب تر هستند اما آتش سوزی های سلولزی شدت کمتری دارند. سیستم های عایق استاندارد در براب رآتش سوز یهای مهیب و شدید نمی توانند مقاومت زیادی داشته باشند اما برخی عایق ها هستند که بدین منظور ساخته می شوند.
نظر خود را درباره «اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره اطلاعاتی مفید درباره عایق الاستومری فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.