زمان مطالعه: 5 دقیقه
بازی های آنلاین فوتبال فانتزی

بازی های آنلاین فوتبال فانتزی

در این بخش با بررسی بازی های آنلاین فوتبال فانتزی در خدمت شما هستیم.

بازی آنلاین فوتبال فانتزی

فوتبال فانتزی یک بازی ایرانی است که برای عاشقان فوتبال و افرادی طراحی شده که دوست دارند در نقش مربی و مدیر یک باشگاه قرار بگیرند و پا به عرصه رقابت های آنلاین این ورزش پرطرفدار بگذارند. آسمونی در این بخش مطالب مفیدی در مورد بازی های آنلاین فوتبال فانتزی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده است که در ادامه می خوانید.فوتبال فانتزی، یک بازی مجازی آنلاین است که در آن شما می توانید طبق سلیقه خودتان تیم بچینید و تیم خودتان را اداره کنید. این بازی در چندین مرجع مختلف برگزار می شود اما عاملی که می تواند یک نسخه از این بازی را قوی تر کند هوش مصنوعی قوی برای انجام بازی می باشد تا نتایج و نقل و انتقالات حس مثبتی را به گیمر دهد.

در نسخه ای از بازی فوتبال فانتزی که هم اینک ما به شما معرفی می کنیم شما می توانید در نقش مدیر یک باشگاه، بازیکنان واقعی تیم های مختلف لیگ برتر ایران را برای تیم خود جذب کنید و در ترکیب تیمتان بچینید. (حتی می توانید بازیکنان محبوب خودتان را در یک تیم جمع کنید).در صورت عدم رضایت از بازیکنان و یا محرومیت و مصدومیت آن ها، بازیکن جدیدی به جای آنها وارد تیم خودتان کنید و یا در اصلاح وارد بازار نقل و انتقالات شوید و بر اساس عملکرد انها در دنیای واقعی امتیاز بیاورید.

اگر از گیمرهای قدیمی هستید، حتما نام سری بازی های FIFA Manager به گوشتان خورده و با رویه گیم پلی آنها آشنایید. فوتبال فانتزی ساخته استودیوی نورانیوم است که اعضای آن را جوانانی جویای نام و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف تشکیل می دهند. این بازی تقریبا همان گیم پلی فیفا منیجر را در محیطی آنلاین و پویا و با تأثیرپذیری از اتفاقات فوتبال واقعی ایجاد کرده است.

نحوه شروع بازی فوتبال فانتزی

fantasy-football2
fantasy-football2

1- با ورود به بازی، اولین کار ایجاد حساب کاربری شخصی است. بعد از آن کافیست از میان لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا و یا لیگ برتر ایران یکی را برای ورود به رقابت ها انتخاب کنید. البته اگر تمایل داشته باشید، قادرید رهبری دو تیم را در دو لیگ مختلف به صورت همزمان در دست بگیرید.

2- اما پس از ورود به یک لیگ و انتخاب اسم تیم، اقدام بعدی جمع آوری بازیکن ها و کادر فنی است. بازیکنانی که می توانید به خدمت بگیرید همگی واقعی اند. مثلا اگر در لیگ انگلستان باشید، قادرید با وین رونی از منچستر یونایتد قرارداد ببندید، به شرط آنکه توانایی پرداخت دستمزد بالای او را داشته باشید!

3- پس از بستن ترکیب و انتخاب کاپیتان، مرحله بعدی انتخاب سیستم بازی است. 2-4-4، 3-3-4 یا 2-5-3، کدامیک را برای غلبه بر حریفان مناسب تر می بینید؟ انتخاب با شماست. آنالیزور، روانشناس، مربی بدنسازی، ماساژور و مربی تاکتیکی هم عواملی اند که در صورت استخدام، در پیشرفت تیم و موفقیت در مسابقات نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

4- برای پرداخت دستمزدها و استخدام کادر فنی به الماس و پول احتیاج خواهید داشت. سازندگان فوتبال فانتزی با تدبیری هوشمندانه، سیستم مالی جالبی را در آن پیاده سازی کرده اند که در عین درآمدزایی برای استودیوی سازنده، از عوامل مهم ایجاد رقابت میان کاربران بازی به شمار رفته و در عین حال غیر منطقی هم نیست.

5- الماس ها را می توانید به صورت دسته های 10، 25 و 150 تایی به قیمت هزار، دو هزار و ده هزار تومان خریداری کنید و بعدا آنها را به پول نقد تبدیل کرده و برای خرید بازیکنان بهتر خرج کنید. اگر هم قصد ندارید که هزینه ای بابت خرید الماس بپردازید، پیشنهاد می کنیم وارد بازی های دوستانه شوید.

6- در منوی بازی های دوستانه می توانید افراد حاضر در فوتبال فانتزی را به بازی دعوت کرده یا به مسابقات پیشنهادی وارد شوید. این مسابقات می توانند برایتان سودآور هم باشند، چرا که قادرید جایزه تیم برنده را تعداد مشخصی الماس تعیین کنید.

برای شروع بازی باید کجا بروم؟
بازی ها تحت نظر سایت مجازی جام خلیج فارس برگزار می شود و شما با مراجعه به این سایت می توانید در مسابقات ثبت نام کنید.

آیا در فوتبال فانتزی، می توان بیشتر از یک تیم داشت؟
خیر شما تنها مجاز به تشکیل یک تیم در فانتزی هستید.

آیا می توان بعد از ورود به بازی ترکیب تیم را تغییر داد؟
بله شما می توانید ترکیب خود را تغییر دهید. فقط توجه داشته باشید که تغییرات در هفته بعد اعمال خواهد شد..

آیا امکان تغییر ترکیب تیم فانتزی وجود دارد؟
بله شما با هر ترکیبی می توانید در فوتبال فانتزی بازی کنید فقط حداقل هایی برای ترکیب وجود دارد که باید حتماً رعایت شود، شامل: حداقل 1 دروازبان-3 مدافع-2 هافبک-1 مهاجم .

امکانی وجود دارد که بتوان لیستی از تمام بازیکنان را مشاهده کرد؟
بله قسمتی در سایت تعبیه شده به نام دنیای واقعی که اطلاعات تیم ها و بازیکنان در آن گنجانده شده است و البته در قسمت نقل وانتقالات لیستی از تمام بازیکنان به همراه ارزش و امتیاز آنها در فوتبال فانتزی وجود دارد..

چگونه می توان اسم تیم و لباس کامل تیم رو تغییر داد؟
شما هنگام تشکیل تیم خود یک نام و یک لباس تعیین می کنید که در طول مسابقات قادر به تغییر نام تیم نخواهید بود ولی لباس تیم خود را با پرداخت 50 سکه می توانید تغییر دهید.

در نقل و انتقالات از امتیازات هم کسر می شود؟
بله اگر شما بیش از یک نقل و انتقال در هفته را بدون کارت ویژه انجام دهید از امتیاز هفته ی بعد شما امتیاز کسر خواهد شد.

آیا می توان از نقل و انتقالات انجام داده شده منصرف شد؟
بله در صورتی که شما نقل و انتقال خود را انجام داده باشید اما آن را تایید نکرده باشید می توانید نقل و انتقال خود را تغییر دهید یا از آن منصرف شوید.

قیمت هر بازیکن به چه صورت است؟!
قیمت بازیکنان با توجه به فعالیت و محبویت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات تغییر خواهد کرد. قیمت بازیکنان در صفحه ی نقل و انتقالات قیمت فروش آنها می باشد.این قیمت فروش ممکن است کمتر از قیمت خرید شود.سود حاصل در قیمت بازیکن اعمال خواهد شد. برای مثال اگر شما برای بازیکنی 8 واحد بپردازین ممکن است در زمان نقل انتقال قیمت این بازیکن 10 واحد شده باشد.سود حاصل از نقل و انتقال 2 واحد.

شرایط بازیکنان هر تیم چگونه است؟
هر تیم تشکیل شده از 15 بازیکن که شامل: 2 دروازه بان، 5 مدافع، 5 میانه و 3 حمله می باشد. توجه داشته باشید که شما می توانید از هر تیم فقط 3 بازیکن انتخاب کنید.

سیستم امتیاز دهی فوتبال آنلاین در جریان فصل بدین صورت انجام میپذیرد:
حضور در بازی : 1 امتیاز
حضور در بازی بیش از 60 دقیقه : 1 امتیاز
به ثمر رساندن گل توسط دروازه بان یا دفاع : 6 امتیاز
به ثمر رساندن گل توسط هافبک : 5 امتیاز
به ثمر رساندن گل توسط مهاجم : 4 امتیاز
پاس گل : 3 امتیاز
چنانچه تیم دروازه بان و یا دفاع انتخابی گلی دریافت نکند (و حداقل 60 دقیقه در زمین بازی کنند) : 4 امتیاز
چنانچه تیم هافبک انتخابی گلی دریافت نکند : 1 امتیاز
گرفتن پنالتی توسط دروازه بان : 5 امتیاز
بهترین بازیکن زمین : 3 امتیاز
از دست دادن پنالتی : 2- امتیاز (منفی دو)
هر دو گل خورده توسط تیم دروازه بان و یا دفاع انتخابی : 2- امتیاز
کارت زرد : 1- امتیاز
کارت قرمز : 2- امتیاز
زدن گل به تیم خودی : 2- امتیاز، اما چه چیز منحصر به فردی درمورد این کاپ 5 هفته ای وجود دارد؟! خب باید خدمتتان عرض کنم که نفر اول برنده کاپ، یک دستگاه پلی استیشن 3 (PlayStation 3) را به عنوان هدیه دریافت خواهد کرد! این کنسول از مدل اسلیم (PS3 Slim) می باشد.

نظر خود را درباره «بازی های آنلاین فوتبال فانتزی» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
ارزیابی مهاجرت
: برای دریافت مشاوره درباره بازی های آنلاین فوتبال فانتزی فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.