زمان مطالعه: 1 دقیقه
ماسکی مختص فصل بهار: ماسک پنیر!

ماسکی مختص فصل بهار: ماسک پنیر!

اکنون که در فصل بهار هستیم و آغاز نوشدن و زیبایی ها است ، می توانید پوست خود را هم زیبا کنید و همه سلول های...

اکنون که در فصل بهار هستیم و آغاز نوشدن و زیبایی ها است ، می توانید پوست صورت بمالید و مدت 20 دقیقه در حالت درازکش قرار گیرید و به هیچ وجه صحبت نکنید. بعد از سپری شدن مدت مذکور ماسک را با پنبه ای آغشته به شیر خیلی ملایم از روی پوست بردارید. آنگاه پوست را با اب ولرم شستشو دهید. در صورت خشک شدن پوست می توانید از یک کرم مرطوب کننده ویتامینه استفاده نمایید.

این ماسک بسیار قوی بوده و مناسب هر نوع پوست می باشد. علاوه بر اینکه باعث پاکسازی پوست می گردد. باعث تقویت پوست شده و از بروز چین و چرک جلوگیری می نماید و به پوستهایی که در اثر عوامل محیطی مانند آفتاب و نور خورشید تحریک و خشن شده اند نیز لطافت می بخشد.

نظر خود را درباره «ماسکی مختص فصل بهار: ماسک پنیر!» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره ماسکی مختص فصل بهار: ماسک پنیر! فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.