زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهترین آموزشگاه های تاتو ابرو

بهترین آموزشگاه های تاتو ابرو

تاتوی ابرو از قدیم رواج داشته و این روزها روش ها و تکنیک های جدیدی برای انجام آن ایجاد شده است.

تاتو ابرو از چندین دهه اخیر در بین خانم های ایرانی بسیار رایج بوده و طرفداران زیادی دارد اما شیوه تاتو ابرو امروزه نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و تکنیک ها و روش هایی برای آرایش دائمی و نیمه دائمی ابرو متناسب با فرم ابرو به وجود آمده است در بهترین آموزشگاه تاتو ابرو مراکز و آکادمی تاتو ابرو مختلفی تکنیک ها جدید تاتو در دوره های خصوصی و گروهی آموزش می دهند و امکان دریافت مدرک های بین المللی معتبر و مدارک فنی و حرفه ای نیز پس از گذرانده این دوره ها و شرکت در آزمون فراهم است اگر درزمینه آرایش و زیبایی فعال هستند و یا علاقمند هستند دوره های تاتو را بگذرانید در ادامه مطلب آسمونی توضیحات مختصری درباره شیوه های رایج تاتو برای آموزش در اختیار شما قرار می دهیم. 

بهترین آموزشگاه تاتو ابرو
بهترین آموزشگاه تاتو ابرو

تاتو ابرو قدیمی

پیش از ابداع نسل جدید تتوها، تزریق جوهر در سطح درم پوست یعنی جای که عروق خونی، فولیکول و اعصاب قرار داشت، صورت می گرفت. از این رو ممکن بود فرد را با عوارضی همچون ریزش موی ابرو، درد و خونریزی مواجه کند. که این نوع از تاتو ها امروزه انجام نمی شوند.

میکروپیگمیشتن ابرو

میکروپیگمنتیشن ابرو
میکروپیگمنتیشن ابرو

پوست وارد می‌کند و با تکرار ترمیم چند سال یک بار رنگ آن به قرمزی یا سبزی نمی‌زند.

رنگ مانند دانه‌های مو و در جهت رویش مو‌های ابرو روی پوست می‌نشیند و تفاوت آن با تاتو‌های قدیمی این است که دیگر یک کادر پررنگ و ناجور وجود ندارد، فقط تار‌هایی مانند مو با سوزن نازکی داخل ابرو کشیده می‌شوند که خیلی هم پررنگ و مشخص نیستند بلکه رنگی طبیعی دارند.

هاشور ابرو

انجام هاشور ابرو
انجام هاشور ابرو

هاشور ابرو هم نوعی تتو ابرو است که در بهترین آموزشگاه تاتو ابرو این روش با تکنیک میکروپیگمنتیشن انجام می شود که چند سالی است در ایران مورد استفاده سالن های زیبایی قرار گرفته است. در هاشور ابرو، شکل اصلی ابرو حفظ می شود و ظاهری شبیه موهای ابرو دارد. این کار اغلب برای قرینه سازی و پر کردن ابرو های کم پشت مورد استفاده قرار می گیرد. برای افرادی که ابرو های کمی دارند مناسب است و ماندگاری آن به طولانی مدت بودن تاتو های قدیمی نیست.

سایه ابرو

سایه ابرو سایه ای مات است که بر اساس رنگ دلخواه مشتری روی ابروی فرد کار می شود. شباهت بسیاری به همان سایه ابروهایی دارد که در هنگام آرایش استفاده می شود. بر عکس هاشور که خط های مورب مویی هستند در تاتو سایه ابرو تمام سطح ابرو  یکدست تاتو می شود ولی با این تفاوت که این نوع  تاتو از تاتو های معمولی کمرنگ تر است و با حفظ حالت طبیعی ابرو باعث پرتر نشان داده شدن ابرو می شود. سایه ی دائمی به روش میکرو پیگمنتیشین انجام می گیرد و در طی آن رنگدانه ها به پوست فرد تزریق می شودو در بهترین آموزشگاه تاتو ابرو در تهران انجام میشود.

شیدینگ ابرو در بهترین آموزشگاه تاتو ابرو

شیدینگحالتی طبیعی و زیبا در ابرو‌های فرد ایجاد می‌کند. این روش بسیار انعطاف پذیر است و در هر قسمت از ابرو که تمایل داشته باشید می‌توانید از این روش استفاده کنید. در روش شیدینگ ابرو سرتا­­سر ابرو به صورت نقطه پوشیده می­ شود که تراکم این نقاط از تاج به سمت دم بیشتر می­ شود

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو
میکروبلیدینگ ابرو

در روش میکروبلیدینگ ابرو  که یکی از روش های تاتو ابرو میباشدو در بهترین آموزشگاه تاتو ابرو انجام میشود  خطوطی شبیه به فرم مو­­ در بین ابروهای فرد کشیده می­ شود  و ابروهای فرد در این صورت طبیعی جلوه می ­کند.

بهترین آکادمی تاتو و آموزشگاه های زیادی دوره های کوتاه روش های جدید تاتو برگزار میکنند هر کدام از این شیوه ها دارای متقاضی فراوان هست پس یادگیری و آشنایی با متد های جدید تاتو ابرو باتوجه به پر طرفدار بودن بیمن خانم ها برای تاتو کاران ضروری محسوب می شود

برای یادگیری هر کدام این تکنیک ها باید به آموزشگاه معتبر تاتو مراجعه کرد و زیر نظر پیگمنت آرتیست حرفه ای دوره تاتو ابرو خود را بگذرانید زیرا این کار بسیار حساس و نیازمند گذراندن دوره و  ورکشاپ های مرتبط دارد و شما علاوه بر اینکه یک کار زیبایی برای مراجعه کننده خود انجام  می دهید بلکه هنر و مهارت شما است که ابرو زیبا به فرد می دهد.

 
ارزیابی مهاجرت
نظر خود را درباره «بهترین آموزشگاه های تاتو ابرو» در کادر زیر بنویسید :
لطفا شرایط و ضوابط استفاده از سایت آسمونی را مطالعه نمایید
: برای دریافت مشاوره درباره بهترین آموزشگاه های تاتو ابرو فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه مشاوره ۳۰ هزار تومان می باشد

پاسخ مشاوره شما ظرف 1 روز کاری در پنل شما درج می شود و پیامک دریافت می کنید


دسته بندی های وب سایت آسمونی

آسمونی شامل بخش های متنوعی است که هر کدام از آنها شامل دنیایی از مقالات و اطلاعات کاربردی می باشند، شما با ورود به هر کدام از دسته بندی های مجله اینترنتی آسمونی می توانید به زیردسته های موجود در آن دسترسی پیدا کنید، برای مثال در دسته فیلم و سینما؛ گزینه هایی مثل نقد فیلم، معرفی فیلم ایرانی، فیلم بین الملل، انیمیشن و کارتون و چندین بخش دیگر قرار دارد، یا بخش سلامت وب سایت شامل بخش هایی همچون روانشناسی، طب سنتی، نکات تغذیه و تناسب اندام می باشد.